Inderdaad Kevin James beter bekend als Doug Heffernan. Erg lollige serie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ed Gein heb ik wel eens gezien, ik kan me er niet zo veel meer van herinneren.
Oh dat is The King of Queens.
En Leatherface uit Texas Chainsaw Massacre.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Correctie: het is aannemelijk dat Bates op hem is gebaseerd. De schrijver van Psycho ontkent dit. Verder is Buffalo Bill natuurlijk erg duidelijk gebaseerd op Gein.
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Leatherface uit Texas Chainsaw Massacre.
Hij doet hier geloof ik voor hoe hij een slachtoffer te pakken nam.quote:
De foto is volgens Wiki genomen tijdens het uitspreken van het vonnis door de rechter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij doet hier geloof ik voor hoe hij een slachtoffer te pakken nam.
Ik denk telkens dat je het over mij hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Sloggi het volgende:
volgens Wiki
Mensen doen wel vaker gekke dingen dan. Een Amerikaans/ierse gangster sloeg zijn advocaat het ziekenhuis in na de guilty verdict.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De foto is volgens Wiki genomen tijdens het uitspreken van het vonnis door de rechter.
Fredje Schreuder trouwens
Je bent toch ook de babe van RJP?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat je het over mij hebt![]()
Ikke? Nee joh. Dat is Modusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent toch ook de babe van RJP?
Volgens mij is mijn gedrag besmettelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ikke? Nee joh. Dat is ModusTieten tieten tieten!
![]()
Geen actrice, maar wel een glamourgirl. Hij is een stuk bekender. Hij is nu zelfs in NL.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:02 schreef Sloggi het volgende:
Debra Winger met leipo?
O nee, Debra heeft kleinere borsten.
En ik drink niet eensquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn gedrag besmettelijk.![]()
Ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:09 schreef Sloggi het volgende:
Heeft de site waar de foto vandaan komt iets met hem te maken?
Dan ben jij dus nog erger dan ik.quote:
Marko Milosevic en zijn echtgenote Milica Gajic. Op foto twee staat moeder Mira Markovic er ook bij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef Sloggi het volgende:
De zoon van Slobodan dus.
Nee dit is verloofde Colleen Mcloughlin.quote:
Ah Victoria Beckham heeft David terug gepakt door deze dame in bed te sleuren?quote:
Truste Sloggi. Die meneer is Mickey Rooney.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef Sloggi het volgende:
Die video heb ik helaas gemist
Ze modelleert voor Victoria's Secret. Adriana Lima is haar naam.
Jouw plaatje weet ik niet, dus ik ga maar eens slapen
Jou werd niets gevraagd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |