Is dat Vanessa Carlton?quote:
Ja, ik weet het, maar ze leek er gewoon een beetje op...quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Z het volgende:
Songfestival winnares?
Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:25 schreef peaceman het volgende:
Dana?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:29 schreef Tokay het volgende:
Helena Paparizou (of iets dergelijks)?
* Tokay danst sirtaki en gooit borden aan gruzelementen!quote:
Dan zien we alleen een kikkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:42 schreef Sloggi het volgende:
Kan ik geen plaatjes posten met Imageshack?
Sorry, ik heb niet alles doorgelezen, aangezien ik dacht dat jullie een kikker zagenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:48 schreef pyl het volgende:
Da's Joan Baez - maar ik meen dat Tokay dat ook al eens had gezegd.![]()
Geheel en alquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef Modus het volgende:
Anita Roddick oprichtster van The Body Shop?
Wow!?!?! Ben jij een vrouw?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef Modus het volgende:
Anita Roddick oprichtster van The Body Shop?
Nee, was dat maar waar... of de netwerkkaart is stuk of windows moet opnieuw geinstalleerd worden.. Ik hoop dat het 1e waar is, zodat het allemaal wat minder tijd kost om alles op te lossen... (hoop ik)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Hee Andy! Jij weer hier?
Peace, zit er misschien een snoertje los?
Ha Wycciequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Hee Andy! Jij weer hier?
Of Ik Chikatilo persoonlijk ken? Nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Maar gelukkig bestaat er nog zoiets als een laptop
Andy, zondag hebben TH en ik een film gezien over Chikatilo, ken je hem?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of Ik Chikatilo persoonlijk ken? Nee.
Nee. Als je zijn naam moet geloven was hij een stuk lolliger.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Chikatilo
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Als je zijn naam moet geloven was hij een stuk lolliger.
Norman Bates vader? Zou goed kunnen. Maar een ander horrorfilmpersonage is op hem gebaseerd.quote:
Op Pos kun je altijd rekenen als er een seriemoordenaar gepost word.quote:
Volgens Wiki is Norman ook op hem gebaseerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Norman Bates vader? Zou goed kunnen. Maar een ander horrorfilmpersonage is op hem gebaseerd.
Dat kan wel aangezien Ed ook zijn dode moeder nog in huis had en in haar kleding rondliep.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens Wiki is Norman ook op hem gebaseerd.
Ik heb de dvd over Ed, moet hem nog kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op Pos kun je altijd rekenen als er een seriemoordenaar gepost word.
Correctie: het is aannemelijk dat Bates op hem is gebaseerd. De schrijver van Psycho ontkent dit. Verder is Buffalo Bill natuurlijk erg duidelijk gebaseerd op Gein.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan wel aangezien Ed ook zijn dode moeder nog in huis had en in haar kleding rondliep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |