quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef Berkery het volgende:
David Cronenberg?
Goedzo Scrut.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zou het zomaar Robert Zemeckis kunnen zijn.
Je kijkt alsof er iets ergs met haar is gebeurd ...quote:
Ja, ze is binnen drie minuten geradenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Je kijkt alsof er iets ergs met haar is gebeurd ...![]()
O, maar dat vindt zij vast niet erg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ze is binnen drie minuten geraden
pagina 101?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:38 schreef pyl het volgende:
[..]
O, maar dat vindt zij vast niet erg.
Van schrik had ik direct even pagina 101 bezocht ...![]()
Ik denk dat ze het toch ook wel prettig zou vinden niet zo snel herkend te wordenquote:
ze leidt een gevaarlijk bestaan, da's waarquote:Van schrik had ik direct even pagina 101 bezocht ...![]()
Ja, pagina 101. Teletekst. Nieuws en zo. Niet te verwarren met Room 101 (hoewel?).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef dolle_hond het volgende:
pagina 101?
owquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, pagina 101. Teletekst. Nieuws en zo. Niet te verwarren met Room 101 (hoewel?).
Nope. Maar hij was wel getrouwd met een Italiaaniaanse.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Italiaaniaan?
Hmmm......fonetisch misschien. Maar je moet het er maar in willen zien, hè?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:56 schreef Tokay het volgende:
Oriana Fallaci is best wel een opwindende naam, trouwens.
Of zie ik dat verkeerd?
Nee. Maar ik wil daaraan wel graag toevoegen dat meneer ooit de regie voerde over "een daad", met zichzelf in de enige en dus hoofdrol, die de loop der geschiedenis moest veranderen. Helaas faalde hij. We hielden er wel een beroemd boek aan over.quote:De meneer van pyl, is dat een regisseur?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:56 schreef Tokay het volgende:
Oriana Fallaci is best wel een opwindende naam, trouwens.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Die meneer van pyl is een Fransman of een zigeuner?
Helaas, Neleos, tweemaal fout.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:05 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij is het gewoon een Amerikaanse acteur.
Het was ook meer een gevoel. Mooie - opwindende - klankkleur in combinatie met haar sterke persoonlijkheid; afijn, laat maar zitten, ik kan het niet goed uitleggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:58 schreef pyl het volgende:
Hmmm......fonetisch misschien. Maar je moet het er maar in willen zien, hè?
Terrorist misschien?quote:Nee.
Ja. Maar hij had het beste met de mensen voor hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:10 schreef Tokay het volgende:
Terrorist misschien?
ik word wel vaker overschat door jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:12 schreef pyl het volgende:
Ik had deze man niet eens willen plaatsen, omdat ik ervan uitging dat Scrut hem zo zou raden ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |