Ook de beste third person tactical shooter die ik ooit gespeeld hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Absoluut de beste Third Person Shooter die ik ooit gespeeld heb!
ik wilde ook wachten op die demo, maar dat duurde me te langquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef John_balkon het volgende:
Komt er binnenkort ook een demo van GRAW, wil eerst wel eens ff kijken of ik er wat aan vind voordat ik hem koop.
Je moet de xbox display output op 60 hz zettenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:15 schreef vanBoeschoten het volgende:
Oh trouwens een ding: ligt het aan mij of lijkt het beeld tijdens de training een stuk schokkender te gaan als bijvoorbeeld tijdens de instant acces...
Ook ben ik aan het twijfelen of tijdens een missie in de campaign mode het beeld schokkender gaat als tijdens de instant acces...
Meer mensen die hier "last" van hebben ??
Mja, ik zou het graag showen. Maar het is te erg, en ik zet me zelf niet graag op internetquote:
ik denk dat ik meedoe vanavondquote:
Een nekschot kan je krijgen !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil die achievement nog hebben voor perfect chapter 1
Dat dapperequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:13 schreef kepler het volgende:
tof spel
beetje moeilijk alleenik was bezig met het allereerste level. Ik loop daar een beetje rond, geen idee waar ik heen moet. Ik zie een mannetje lopen en ik denk: I'M GONNA KILL YOU MOTHERFUCKER!!!1111 Maar voordat ik nog maar kan schieten lig ik al op de grond met een kogel in mn hoofd
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat dappere
Dat dachten de Duitsers ook toen ze de vloot zagen landen op Omaha beach.
Ging lekker vanavond.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil die achievement nog hebben voor perfect chapter 1
zeker!quote:
Ja daar was ik gisteravond ook achter gekomenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:31 schreef Laton het volgende:
[..]
Je moet de xbox display output op 60 hz zetten
50hz zorgt voor schokken..net als bij bijna alle spellen trouwens.
Is wel lekker he HDTV-gamen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Is wel lekker he surround gamen.
Geeft toch een extra aanvulling.
Nee, gister wel iemand in me lobby gehad die er na een paar minuten automatisch uitlag, Router problemen geloof ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:34 schreef Sjotime het volgende:
Worden jullie wel eens uit games gegooit die je zelf hebt aangemaakt? Gewoon een game die je met zijjn 2-en of 3-en doet... gisteren bijna chronisch stopte het ermee
Raar hoor want wij beiden hebben geen router problemen. Tevens werden we ook niet uit ive gegooit, maar alleen uit het spel de hele tijd !quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee, gister wel iemand in me lobby gehad die er na een paar minuten automatisch uitlag, Router problemen geloof ik.
Jouw zie ik overigs wel vaak iets posten over slechte verbindingen of het niet kunnen communicerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Raar hoor want wij beiden hebben geen router problemen. Tevens werden we ook niet uit ive gegooit, maar alleen uit het spel de hele tijd !
Nee nooit eigenlijk..... was in het begin toen mijn Internet niet goed werkte. Na september vorig jaar nooit meer last van gehad. Surfer had bij NAT status moderate en dat is niet goed naar mijn mening... die van mij is open.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jouw zie ik overigs wel vaak iets posten over slechte verbindingen of het niet kunnen communiceren
he? Nee, Surfer is niet goed nee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk..... was in het begin toen mijn Internet niet goed werkte. Na september vorig jaar nooit meer last van gehad. Surfer had bij NAT status moderate en dat is niet goed naar mijn mening... die van mij is open.
Dat was ik. En bij mij werkt alles nu als het goed is (ivm tijdsgebrek en geen Gold niet echt meer online geweest op de retailquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jouw zie ik overigs wel vaak iets posten over slechte verbindingen of het niet kunnen communiceren
ik heb die free month niet eens gehad :S terwijl het er wel bij zat stelletje eikels snap er niks van mja ik kan hem nu zeker niet meer krijgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn er morgen mensen die potje willen spelen
mits ik xbox live aan de praat krijg, en er xbox live free month bij me premium zit
239 Kbquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Anders plaats je ff een oergroot plaatje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is mooooeilijk op hard
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
zoooo dieIk heb hem gisteren voor het eerst op normal gedaan en toen moest ik hem al een paar keer overdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is mooooeilijk op hard
Dan loop je in de buurt van een jammer. Is je HUD ook fucked-up? Verticale storing enzo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat lastig zeg die 1e nachtmissie.
Ik doe er lang over om dat kamp uit teschakelen. maar mijn night vision is naar de tering ( of op )
nu zie ik helemaal niks meer en dan weer helemaal overbelicht
echt vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
veel te weinig... maar das mijn mening... had hem erg snel uitgespeeld...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:09 schreef masterdave het volgende:
Hoeveel missies zijn er? zit nu bij de vierde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one way to save our city, KIP.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:31 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
veel te weinig... maar das mijn mening... had hem erg snel uitgespeeld...Het Tom Clancy syndroom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
12,... best een flink spel voor een shooter aangezien ik gemiddeld 1.5 uur met een level bezig ben !quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:09 schreef masterdave het volgende:
Hoeveel missies zijn er? zit nu bij de vierde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one way to save our city, KIP.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:52 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one way to save our city, KIP.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]Ik had ze allemaal nog inderdaad, ik loop vaak stukken alleen dan laat ik die maatjes achter omdat ze toch prutsers zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Op hard wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal nog inderdaad, ik loop vaak stukken alleen dan laat ik die maatjes achter omdat ze toch prutsers zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die game is gewoon beter op hard ook, echt tering gaafRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
was jij er later ook bij??quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef linuxje het volgende:
net met Butch NL, struikrover, Jupiler NL Coop gedaan, echt vet
Robquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef linuxje het volgende:
net met Butch NL, struikrover, Jupiler NL Coop gedaan, echt vet
En jij dus ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
was jij er later ook bij??
heb ook nog met jupiler en butch online geknalt
erm thanks for teh infoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:53 schreef masterdave het volgende:
GRAW is vet, maar toch prefereer ik een keiharde sexpartij boven GRAW
Probeer het eens met een vrouw.... dat is NOG cooler !quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:53 schreef masterdave het volgende:
GRAW is vet, maar toch prefereer ik een keiharde sexpartij boven GRAW
Inderdaad, laat die ezel met rust.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Probeer het eens met een vrouw.... dat is NOG cooler !
Ezelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Inderdaad, laat die ezel met rust.
hehe ja, zal je nog adden @ friend list, als je niet erg vindquote:
check internet, en begin bij www.gamerankings.comquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:51 schreef Eland het volgende:
Post es even wat ingame screens ofzo, wat een magere topicstart
zekers was echt tof gisterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:51 schreef Sjotime het volgende:
Erg genoten gisterenSterker nog ..... heb nog nooit zo genoten op Live als met GRAW
Ja is goed ff lachen, jij was toch diegene die een granaat tegen het muurtje gooide ipv er overheen en niet op tijd weg kon rennen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe ja, zal je nog adden @ friend list, als je niet erg vind
neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef GokuSFE het volgende:
Ik heb m besteld
Volgende week komt mn 360 gerepareerd terug (of een nieuwe) en dan kan ik weer voluit gamen.
Neem aan dat deze game de komende weken nog wel gegamed wordt op Live! ?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef GokuSFE het volgende:
Neem aan dat deze game de komende wekenmaanden nog wel gegamed wordt op Live! ?
Maar je hebt dan ook niks op de spawnplek van de tegenstander te zoeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee
Ik ging gister even een potje ranked spelen maar man o man wat is de respawn protectie irriiiitaaaaaaaaaaant.
Je loopt de hoek om, je ziet een kerel lopen, schiet je een clip leeg, blijkt dat die gast nog in zijn 3 seconde kill free gebeuren zit.
Komt die kerel uit zijn 3 seconde knalt ie mij voor me kop omdat ik moest herladen.
Tis echt irritant ik hoop dat ze in een patch met een systeem komen dat je kan zien of iemand niet te doden is.
Ik ben daarna gewoon iedere keer 3 seconde wezen wachten als ik iemand ergens zag lopen waar je kon respawnen, echt zo van : "3....2....1.... PATS" hardop zeggen
RobnNL was ik jaquote:
Primaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:21 schreef linuxje het volgende:
[..]
RobnNL was ik javan fok idd zei ik toch net voor ik weg ging
kan vanavond helaas niet, maar morgen avond of middag kan ik nog wel, we shall meet @ xb live
Boeien, ik krijg dorst van je avatar!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
De eerste keer laadde hij onmeunig lang
Maak er één open zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boeien, ik krijg dorst van je avatar!!
Grolschquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boeien, ik krijg dorst van je avatar!!
Ja duh, kan toch zijn dat bepaalde personen altijd een goede game hebben draaien.quote:
Die spawn plekken zit over de hele map verspreid...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Maar je hebt dan ook niks op de spawnplek van de tegenstander te zoeken.Spawn raper...
![]()
haha, heb me eerst fout al gemaakt merk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is goed ff lachen, jij was toch diegene die een granaat tegen het muurtje gooide ipv er overheen en niet op tijd weg kon rennen?
dat vind ik persoonlijk niet erg tofquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee
Ik ging gister even een potje ranked spelen maar man o man wat is de respawn protectie irriiiitaaaaaaaaaaant.
Je loopt de hoek om, je ziet een kerel lopen, schiet je een clip leeg, blijkt dat die gast nog in zijn 3 seconde kill free gebeuren zit.
Komt die kerel uit zijn 3 seconde knalt ie mij voor me kop omdat ik moest herladen.
Tis echt irritant ik hoop dat ze in een patch met een systeem komen dat je kan zien of iemand niet te doden is.
Ik ben daarna gewoon iedere keer 3 seconde wezen wachten als ik iemand ergens zag lopen waar je kon respawnen, echt zo van : "3....2....1.... PATS" hardop zeggen
We zaten allemaal mee te kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha, heb me eerst fout al gemaakt merk ik
maar idd dat was ik, ik denk help ff, BOEM weg ben ik
haha damnquote:
Dan moet je niet de hele tijd naast dat tentje op de spawnplek blijven zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk niet erg tof
toen we tegen elkaar deden met teams?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je niet de hele tijd naast dat tentje op de spawnplek blijven zitten
Echt een paranoia gevoel in de bush bushquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je niet de hele tijd naast dat tentje op de spawnplek blijven zitten
gaan we serieus doen?? Jaaaa !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
Was weer leuk op Live.
Vooral met die granaten.
En ik haalde mn 4 kill achievement nog niet toen ik jullie allemaal uitschakelde met mn rocketlauncherquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gaan we serieus doen?? Jaaaa !
boem weer een granaat van Sjotime![]()
De rocketlauncherquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik haalde mn 4 kill achievement nog niet toen ik jullie allemaal uitschakelde met mn rocketlauncher
Die 4 kill achievement is ook alleen maar te halen met normaal schietenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik haalde mn 4 kill achievement nog niet toen ik jullie allemaal uitschakelde met mn rocketlauncher
Ja, want dit spel heb ik al weer een paar dagen niet gespeeld wegens fight nightquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
Zijn er mensen die vanavond wat team tegen team games willen doen?
5 tegen 5 ofzo
Ik doe alleen aan coopquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
Zijn er mensen die vanavond wat team tegen team games willen doen?
5 tegen 5 ofzo
Heb dat tegen elkaar gezeur wel een beetje gehad. Heb veel meer plezier aan coop. Veel overleg, tactiek (als dat luktquote:
Vind co op ook leuker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb dat tegen elkaar gezeur wel een beetje gehad. Heb veel meer plezier aan coop. Veel overleg, tactiek (als dat lukt) en gewoon een leukere game ervaring.
Dachten wij gisteren ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Wessiej het volgende:
Perfect Chapter is niet zo lastig, gewoon alles halen.
Ben benieuwd wanneer chapter 2 te download staat (wel gratis natuurlijk).
We hadden alles gehaald.......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:28 schreef Wessiej het volgende:
Perfect Chapter is niet zo lastig, gewoon alles halen.
Oh wacht,..... dus ik moet eerst 1.2 1.3 en 1.4 halenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:35 schreef Wessiej het volgende:
Volgens mij moet je zelf op het eind nog leven, dus je moet dit halen:
1)Elk level Primary Objective
2)Elk level Secondary Objective
3)Elk level nog levend hebben uitgespeeld.
En taart-a, je hebt 40 gamerpoints erbij.
Anders leer ik het vanavond wel aan jullie.
als je met 10 bekende 5 tegen 5 doet heb je ook overleg en tactiek.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb dat tegen elkaar gezeur wel een beetje gehad. Heb veel meer plezier aan coop. Veel overleg, tactiek (als dat lukt) en gewoon een leukere game ervaring.
alleen de AI suckte nogal hardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:00 schreef gijsje79 het volgende:
Ja co op in GR 2 was een stuk uitgebreider.
Tsja die SP van GR2 vond ik zelf helemaal niks, het was gewoon co op met domme teammaten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:12 schreef gijsje79 het volgende:
Had graag gezien dat je de SP ook in co op kon spelen.
Maar helaas, bij deel 2 kon je wel met z'n allen de missions spelen.
Vermaak me best met deel 3.
Gisteren alleen wat gekloot gehad met server problemen.
We vielen steeds uit de server, best wel irritant als je ff goed bezig bent.
Ja zag het.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja die SP van GR2 vond ik zelf helemaal niks, het was gewoon co op met domme teammaten.
Die missies stelde eigenlijk niks voor.
De SP van GRAW vind ik zelf wel geweldig, zit nu alweer in missie 8 of 9 op Hard
Coole reviewquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:28 schreef gieling het volgende:
Voor iedereen die hem nog niet heeft en overgehaald moet worden
Ghost Recon Advanced Warfighter
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Coole review
Heb hem zelf net uitgespeeldDe rest van de week MP-en totdat Oblivion komt
Je moet het een beetje door krijgen, dan wil het wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:34 schreef Retuobak het volgende:
En ik vind de SP op normal al moeilijk
Ik kom denk ik ook wel evenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:00 schreef linuxje het volgende:
Datum: Zaterdag 18 Maart 20:00 GMT +1:00
Host: Fok! member met meeste upload
Genodigden: Iedereen uit dit topic met GRAW
zie jullie vanavond 8 uur
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef Frasier het volgende:
Dat laatste level. We maken het nog ff lekker moeilijk door onbeperkt poppetjes te laten respawnen. Zooo inspiratieloos.
Heb net wel een half uur staan knallen maar ze kwamen steeds weerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]Net uitgespeeld maar dat niet gehad. Je moet gewoon een bepaalde hoeveelheid mannetjes verslaan ! Ze reenforcen zeg maar...... !
Ik ging er zo makkelijk door heen.. was nog helemaal groen.. ontouchablequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:45 schreef Frasier het volgende:
Dat laatste level. We maken het nog ff lekker moeilijk door onbeperkt poppetjes te laten respawnen. Zooo inspiratieloos.
Ik denk dat ik maar 'restart mission' ga doen. En dan proberen tot dit stuk te komen met alles nog groen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er zo makkelijk door heen.. was nog helemaal groen.. ontouchable
Idd,... brilante beleving !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Bastard het volgende:
Uitgespeeld
Wat een spel .. wat een spel.. WAT EEN SPEL!!!
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef Bastard het volgende:
Uitgespeeld
Wat een spel .. wat een spel.. WAT EEN SPEL!!!
Iedereen was nog mol van vrijdagnacht laat en zaterdagochtend vroeg vanwege F1quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef linuxje het volgende:
niemand zag ik gisteren op livealleen jupiler even maar die kon ik niet joinen, vanavond dan maar nog een poging?
We waren nog tot 2 uur bezig vanacht.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef linuxje het volgende:
niemand zag ik gisteren op livealleen jupiler even maar die kon ik niet joinen, vanavond dan maar nog een poging?
we waren aan het suckenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We waren nog tot 2 uur bezig vanacht.
Gamedemon, Bartje twi en ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door pkwarts op 19-03-2006 16:52:41 ]X
X
X
Vanavond speel ik nuchterquote:
Die heli missie zeker?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:04 schreef Frasier het volgende:
Zo die 2e missie op hard is echt lastig.
Ja.. dat was ff kutten jaquote:
En dan heb je het over mijn 'Marksman' tipquote:Op maandag 20 maart 2006 08:40 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. spel uitgespeeld.. ben bezig in lvl 3 nu..
Kom ik er dus net achter dat je die drone... OOK LAGER KAN LATEN VLIEGEN!!
En dan heb je er dus wel degelijk wat aan, want dan SCANT ie naar ventjes
( LB )
Dat was de tweede keer al dat je dan voor 'mission' koosquote:Op maandag 20 maart 2006 09:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
En dan heb je het over mijn 'Marksman' tipOmg Gijs... jouw drone heeft dus nooit naar ventjes gescanned? In de MP is er maar 1 hoogte ja
Gisteren trouwens level 1 helemaal op hard gehaald.... deed alleen mission mode dus ik wachten en wachten op mijn achievement.... maar neeMoest er wel om lachen !
Dat klopt... eerste keer werd ik gestoord en kon ik niet verder gamen.... nu wilde ik het halen... haalde het en nog geen achievement.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was de tweede keer al dat je dan voor 'mission' koos![]()
![]()
Maar ik heb dus nooit naar ventjes gescanned.. gebruikte die hele drone niet, boeien hoe de grond er uit zag
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat klopt... eerste keer werd ik gestoord en kon ik niet verder gamen.... nu wilde ik het halen... haalde het en nog geen achievement.
Jij wel al 2 op hard Gijs... respectquote:Op maandag 20 maart 2006 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gestoord worden inderdaad..
Tam wilde voor ze naar dr werk ging nog ff die kleine gedag zeggen : "NEEEJJ.. ze slaapt nu, anders haal ik dit level ook niet!"
Maakt het wel realitischerquote:Op maandag 20 maart 2006 09:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jij wel al 2 op hard Gijs... respecthelemaal zonder drone scan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bewaar ik even voor vanavondRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Goed schieten.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:48 schreef Frasier het volgende:
Heeft iemand nog enige tips voor mission 2 op hard (die in de heli ja)?
Dat werkt inderdaad een stuk beter. Had 'm nu ook in 2 keer.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:56 schreef Bastard het volgende:
Dat is wel een goeie tip kwarts, gericht schieten, anders niet.
Toen ik dat deed had ik hem in 1x en iedere keer tijd over voor de nieuwe lading ventjes kwam.
Net dat ranked spelen gedaan.. spannend!!
Maar zo jammer dat je dat dan weer niet met friends kan doen.. moet je moeilijk doen met private chat en zoeken enzo.
Over the shoulderquote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef Frasier het volgende:
Met welke camera spelen jullie online? Over-the-shoulder of first-person?
2nd person..... vind dat fantastisch !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef Frasier het volgende:
Met welke camera spelen jullie online? Over-the-shoulder of first-person?
Nee, het level erna. Je bent helemaal alleen en moet eerst met je chopper massa's vijanden uitschakelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:19 schreef Bastard het volgende:
Is toch dat level dat je air EN tank support hebt?
Ja en dan ben je bij een kasteel?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, het level erna. Je bent helemaal alleen en moet eerst met je chopper massa's vijanden uitschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Nee, ik zag een tank en was dood, maar het waren mannetjes. Damn wat is dat level kut, als je in het begin al helemaal rood bent. Moest nog 1 mannetje tot eerste checkpoint en toen ging ik doodquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en dan ben je bij een kasteel?
Kheb vlgs mij geen bewegende tank gezien, of 1 die stond te schieten op me
Beter start je gewoon ff opnieuw.. met rood beginnen aan dat level is niet handigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, ik zag een tank en was dood, maar het waren mannetjes. Damn wat is dat level kut, als je in het begin al helemaal rood bent. Moest nog 1 mannetje tot eerste checkpoint en toen ging ik dood
Ik zal het van de week eens testen bij een vriend van me die ook een 360 heeft..hij heeft vrijwel dezelfde setup als hier...eens kijken wat er gebeurt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef gijsje79 het volgende:
Nee.
Misschien firewall of iets dergelijks?
Heb je dit met een vrienden groep ook?
Misschien iets te maken met 50 of 60 Hzs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speel zelf op 60, dan zit dat dus wel goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik zal het van de week eens testen bij een vriend van me die ook een 360 heeft..hij heeft vrijwel dezelfde setup als hier...eens kijken wat er gebeurt.
Ik zal vanavond 50 hzs een checken..maar lijkt me echt sterk...weirde bug zou dat dan zijn.
het kan snel gaan met een game...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja uitgespeeld en iedereen zit op Oblivion dan wel Burnout
Ja maar een potje live met friends wil ik nog wel doen hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het kan snel gaan met een game...
Heb je een t-shirt?!??!?111quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
hahaha ja inderdaad.. been there done that, got the t-shirt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
Jaja dat hebben we ook al een x of 10 gelezen.
Dus we houden het op deel 2.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja ik vind het ranked systeem teleurstellend slecht... echt dat respawnen bij ranked games
Gaat echt nergens over... en de lag die je ook vaak hebt...
En dan Co op...tsja heb ik ook wel gezien, er zijn te weinig mappen om het lang leuk te houden
en bij deel 2 vond ik de A.I. nogal brakquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |