Ook de beste third person tactical shooter die ik ooit gespeeld hebquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Absoluut de beste Third Person Shooter die ik ooit gespeeld heb!
ik wilde ook wachten op die demo, maar dat duurde me te langquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef John_balkon het volgende:
Komt er binnenkort ook een demo van GRAW, wil eerst wel eens ff kijken of ik er wat aan vind voordat ik hem koop.
Je moet de xbox display output op 60 hz zettenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:15 schreef vanBoeschoten het volgende:
Oh trouwens een ding: ligt het aan mij of lijkt het beeld tijdens de training een stuk schokkender te gaan als bijvoorbeeld tijdens de instant acces...
Ook ben ik aan het twijfelen of tijdens een missie in de campaign mode het beeld schokkender gaat als tijdens de instant acces...
Meer mensen die hier "last" van hebben ??
Mja, ik zou het graag showen. Maar het is te erg, en ik zet me zelf niet graag op internetquote:
ik denk dat ik meedoe vanavondquote:
Een nekschot kan je krijgen !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil die achievement nog hebben voor perfect chapter 1
Dat dapperequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:13 schreef kepler het volgende:
tof spel
beetje moeilijk alleenik was bezig met het allereerste level. Ik loop daar een beetje rond, geen idee waar ik heen moet. Ik zie een mannetje lopen en ik denk: I'M GONNA KILL YOU MOTHERFUCKER!!!1111 Maar voordat ik nog maar kan schieten lig ik al op de grond met een kogel in mn hoofd
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat dappere
Dat dachten de Duitsers ook toen ze de vloot zagen landen op Omaha beach.
Ging lekker vanavond.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil die achievement nog hebben voor perfect chapter 1
zeker!quote:
Ja daar was ik gisteravond ook achter gekomenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:31 schreef Laton het volgende:
[..]
Je moet de xbox display output op 60 hz zetten
50hz zorgt voor schokken..net als bij bijna alle spellen trouwens.
Is wel lekker he HDTV-gamen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Is wel lekker he surround gamen.
Geeft toch een extra aanvulling.
Nee, gister wel iemand in me lobby gehad die er na een paar minuten automatisch uitlag, Router problemen geloof ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:34 schreef Sjotime het volgende:
Worden jullie wel eens uit games gegooit die je zelf hebt aangemaakt? Gewoon een game die je met zijjn 2-en of 3-en doet... gisteren bijna chronisch stopte het ermee
Raar hoor want wij beiden hebben geen router problemen. Tevens werden we ook niet uit ive gegooit, maar alleen uit het spel de hele tijd !quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee, gister wel iemand in me lobby gehad die er na een paar minuten automatisch uitlag, Router problemen geloof ik.
Jouw zie ik overigs wel vaak iets posten over slechte verbindingen of het niet kunnen communicerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Raar hoor want wij beiden hebben geen router problemen. Tevens werden we ook niet uit ive gegooit, maar alleen uit het spel de hele tijd !
Nee nooit eigenlijk..... was in het begin toen mijn Internet niet goed werkte. Na september vorig jaar nooit meer last van gehad. Surfer had bij NAT status moderate en dat is niet goed naar mijn mening... die van mij is open.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jouw zie ik overigs wel vaak iets posten over slechte verbindingen of het niet kunnen communiceren
he? Nee, Surfer is niet goed nee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk..... was in het begin toen mijn Internet niet goed werkte. Na september vorig jaar nooit meer last van gehad. Surfer had bij NAT status moderate en dat is niet goed naar mijn mening... die van mij is open.
Dat was ik. En bij mij werkt alles nu als het goed is (ivm tijdsgebrek en geen Gold niet echt meer online geweest op de retailquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jouw zie ik overigs wel vaak iets posten over slechte verbindingen of het niet kunnen communiceren
ik heb die free month niet eens gehad :S terwijl het er wel bij zat stelletje eikels snap er niks van mja ik kan hem nu zeker niet meer krijgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn er morgen mensen die potje willen spelen
mits ik xbox live aan de praat krijg, en er xbox live free month bij me premium zit
239 Kbquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Anders plaats je ff een oergroot plaatje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is mooooeilijk op hard
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
zoooo dieIk heb hem gisteren voor het eerst op normal gedaan en toen moest ik hem al een paar keer overdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is mooooeilijk op hard
Dan loop je in de buurt van een jammer. Is je HUD ook fucked-up? Verticale storing enzo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat lastig zeg die 1e nachtmissie.
Ik doe er lang over om dat kamp uit teschakelen. maar mijn night vision is naar de tering ( of op )
nu zie ik helemaal niks meer en dan weer helemaal overbelicht
echt vreemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |