Reken er niet te veel op. Ik zit er een paar honderd kilometer bij vandaan en de laatste tijd is het niet echt regenachtig weer. Alhoewel ik ook wel een beetje meehoop...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef SupaMario het volgende:
Aan het weerbericht te zien kan het wel eens een nat weekend worden
kijken as we van kottink wier komtquote:
Nee, zoals ik zei, het regent op het moment niet echt veel. De regentijd is al ruim een maand voorbij... Het weerbericht is hier elke dag hetzelfde... between 25 and 34 degrees and possible thunderstorms in the afternoon...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:11 schreef Rory78 het volgende:
Volgens weather.com:
Fri Mar 17 AM T-Storms 34°/25° 60%
Sat Mar 18 Scattered T-Storms 34°/25° 60%
Sun Mar 19 Scattered T-Storms 33°/25° 60%
Kijk, er mag dan wel 60% kans zijn op regen. Het is vooral de vraag WANNEER het gaat regenen. In deze tijd van het jaar regent het iedere dag, en flink, in Maleisië. Maar laten we inderdaad hopen op een mooi waterballet...
Lezen is ook moeilijk voor sommige mensen tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:09 schreef TeazNutz het volgende:
Hoe laat zondag?
Als je denkt dat je t daar niet kan zien denk ik dat je t mis hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:41 schreef X-fi het volgende:
Nice OP! Damn!
Jammer dat ik dit weekend ga missen in verband met één week snowboard vakantie
Dat is dan ook weer zo. We zien het welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je denkt dat je t daar niet kan zien denk ik dat je t mis hebtIn Duitsland, Frankrijk, Italie en Oostenrijk zal t zeker in elke openbare plek wel aan staan, en tis toch sochtends 8 uur, kan je de rest van de dag lekker snowboarden
Ach, als jij de volgende maakt voor Albert Parkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef WEST het volgende:
sorry jongens er zit tussen bahrain en maleisie maar een week en das voor mij gewoon te kort.
uiterraad dan zit er gelukkig ff 2 weken inquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ach, als jij de volgende maakt voor Albert Park
Dat zou inderdaad wel leuk zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:44 schreef Vitalogy het volgende:
*dikke vette start crash*
*dikke vette start crash*
lekker zweten dan die auto's produceren ook nog eens vet meer warmtequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Libris het volgende:
Gisteren mijn kaartje betaald en zaterdag en zondag zit ik op K1 (uitkijkend op de eerste bocht)
Gloeiende!! Veel plezier man!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Libris het volgende:
Gisteren mijn kaartje betaald en zaterdag en zondag zit ik op K1 (uitkijkend op de eerste bocht)
Wat kost zoiets nog daar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Libris het volgende:
Voor hem wat goedkoper dan voor onsquote:
helemaal oranje en een grote rood wit blauwe vlagquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gloeiende!! Veel plezier man!![]()
Kunnen we je nog ergens aan herkennen...?
Dat lijkt me ook wel ja.quote:
als ik de staats loterij win ga ik wel ff 1 seizoen proberen alle GP's te bezoekenquote:
Kaartje voor drie dagen is 475 Sg Dollar, wat op zo'n 250 euro neerkomt. En dan komt het vervoer en hotel er nog bij. Maar daarvoor zit ik goed, ga met iemand die zelf rijdt en Maleisie goed kent.quote:
Er zit in ieder geval nog een andere Nederlander, een kennis van me die ook in Singapore zit. Ik heb nog geen flauw idee wat ik aantrekquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Atreidez het volgende:
Hij is degene zonder spleetogen in de eerste bocht
Goed planquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef WEST het volgende:
[..]
als ik de staats loterij win ga ik wel ff 1 seizoen proberen alle GP's te bezoeken![]()
Heb je elk weekend wat te doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Pak je meteen de moto GP erbij![]()
zou kunnen maar dan ga ik liever wat champcar wedstrijden bezoekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:23 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Pak je meteen de moto GP erbij![]()
Veel plezier daar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Libris het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondagochtend 8.00 de start, dat is de eerste keer dat ik blij ben met een nachtdienst op zaterdag
Je bezorgt gewoon om 12:00 met daarbij een kaartje dat je om begrip vraagt ivm Formule 1!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef WeebI het volgende:
godverdomme
zondag moet ik de krant rondbrengen om 7.00, en daar ben ik tot ongeveer 9.30 zoet mee
dat wordt dan 's middags kijken
wie is die sukkel met dat rooie shirt aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef TheGHunter het volgende:
tvp, natuurlijk hoop ik op weer een goede classering voor de Scuderia Ferrari
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef HPoi het volgende:
[..]
Je bezorgt gewoon om 12:00 met daarbij een kaartje dat je om begrip vraagt ivm Formule 1!![]()
Dat ben ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:50 schreef WEST het volgende:
[..]
wie is die sukkel met dat rooie shirt aan?
lelijk shirt uitrekkenquote:
Mooi shirt!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef TheGHunter het volgende:
tvp, natuurlijk hoop ik op weer een goede classering voor de Scuderia Ferrari
[afbeelding]
Laat je vriendin rijden richting Texel terwijl jij een portable TV op schoot neemt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:43 schreef sanger het volgende:
Eens kijken of ik vriendin kan verleiden zondag langer uit te slapen alvorens richting vakantiehuisje op Texel te gaan
Zodat ik race kan zien natuurlijk.
Zal ik eerst moeten aanschaffen ben ik bangquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:45 schreef HPoi het volgende:
[..]
Laat je vriendin rijden richting Texel terwijl jij een portable TV op schoot neemt.![]()
Welk circuit ist eigenlijkquote:
nee als villeneuve montoya maar niet van de baan ramt zoals in japan vorig jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:07 schreef TimoBasso het volgende:
Als Jacques en Juan "Den Dikke" elkaar maar niet tegen komen in de eerste bocht
*Neh ik heb der zin in![]()
Moet je die pretbek van olaf Mol zien!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat pics van de donderdag in Maleisië:
[afbeelding]
Iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:31 schreef Atreidez het volgende:
Er staat ook 12 maart bij de race ipv 19 maart![]()
ik zou er gewoon vroeg vooruit gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef NoXxa het volgende:
Mmh zal ik vroeg opstaan, of de herhaling kijken. Moet ik wel verstoken blijven van internet, tv en radio voor de herhaling....
Dat is zooo waardeloos.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef NoXxa het volgende:
Mmh zal ik vroeg opstaan, of de herhaling kijken. Moet ik wel verstoken blijven van internet, tv en radio voor de herhaling....
amenquote:
Gewoon om 7.00u. opstaan dusquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef NoXxa het volgende:
ikkequote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:52 schreef Libris het volgende:
Iemand anders die probeert de live-timing te zien?
Ga naar www.formula1.com > klik op het icoontje van het circuit dat donker is gekleurd (onder de header) > klik links in het menu op Timetable > klik onderaan in het content-scherm op "Convert to Local Time" (ofzo) > voilaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is zondag de race in Nederlandse tijd?
Of je neemt de moeite en kijkt zelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of je zegt gewoon hoe laat de race is :´)
? Op mijn scherm heeft hij nog geen ronde geredenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:13 schreef WEST het volgende:
2e sessie bezig kimi leidt de dans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |