Tuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef -J-D- het volgende:
Domenica: Regel je nog de 2 kaartjes op West voor me? Voor Vitesse-NEC? Zoals afgesproken?
per seizoenskaart mag je maar 1 extra kaart kopen, weetniet hoeveel studenten je mee hebtquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef Smeich het volgende:
Ja, is er nog iemand die voor mij (en de internationale studenten) kaartjes kan regelen?
![]()
![]()
![]()
hehe.. umhmmmmm Er zijn er zeker 20 die willen gaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
per seizoenskaart mag je maar 1 extra kaart kopen, weetniet hoeveel studenten je mee hebt![]()
Ik kan er misschien 2 regelen, als ze zich gedragen, of hun kaartje wegflikkeren zogauw ze binnen zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Smeich het volgende:
[..]
hehe.. umhmmmmm Er zijn er zeker 20 die willen gaan.![]()
Zal morgen Vitesse eens even bellen, wie weet valt er wat via hun te regelen. Maar als iemand zich hier aanbiedt die voor mij/ons ook een extra kaartje over heeft, dan kijk ik wel even wie van de groep exchange studenten de meeste anti-nec gevoelens heeft
![]()
Weet ik niet, moet ik thuis opzoeken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:52 schreef Domenica het volgende:
[..]
Tuurlijk.Heb je mijn email nog? Dan handelen we het via de mail verder af!
Je kan gewoon op Zuid ofzo hoor, want er is toch niks voor jullie om te juichenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik thuis opzoeken.
Mijn email is in ieder geval NYM @ obcnet . nl en dan zonder spaties enz
Ik probeer je anders wel te mailen als ik jouw adres gevonden heb.
Ben heel blij met 2 kaartjes op west
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Je kan gewoon op Zuid ofzo hoor, want er is toch niks voor jullie om te juichen........
.....hoop ik![]()
ik heb je gemaildquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik thuis opzoeken.
Mijn email is in ieder geval NYM @ obcnet . nl en dan zonder spaties enz
Ik probeer je anders wel te mailen als ik jouw adres gevonden heb.
Ben heel blij met 2 kaartjes op west
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |