Tuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef -J-D- het volgende:
Domenica: Regel je nog de 2 kaartjes op West voor me? Voor Vitesse-NEC? Zoals afgesproken?
per seizoenskaart mag je maar 1 extra kaart kopen, weetniet hoeveel studenten je mee hebtquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef Smeich het volgende:
Ja, is er nog iemand die voor mij (en de internationale studenten) kaartjes kan regelen?
![]()
![]()
![]()
hehe.. umhmmmmm Er zijn er zeker 20 die willen gaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:57 schreef DeVinger het volgende:
[..]
per seizoenskaart mag je maar 1 extra kaart kopen, weetniet hoeveel studenten je mee hebt![]()
Ik kan er misschien 2 regelen, als ze zich gedragen, of hun kaartje wegflikkeren zogauw ze binnen zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef Smeich het volgende:
[..]
hehe.. umhmmmmm Er zijn er zeker 20 die willen gaan.![]()
Zal morgen Vitesse eens even bellen, wie weet valt er wat via hun te regelen. Maar als iemand zich hier aanbiedt die voor mij/ons ook een extra kaartje over heeft, dan kijk ik wel even wie van de groep exchange studenten de meeste anti-nec gevoelens heeft
![]()
Weet ik niet, moet ik thuis opzoeken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:52 schreef Domenica het volgende:
[..]
Tuurlijk.Heb je mijn email nog? Dan handelen we het via de mail verder af!
Je kan gewoon op Zuid ofzo hoor, want er is toch niks voor jullie om te juichenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik thuis opzoeken.
Mijn email is in ieder geval NYM @ obcnet . nl en dan zonder spaties enz
Ik probeer je anders wel te mailen als ik jouw adres gevonden heb.
Ben heel blij met 2 kaartjes op west
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Je kan gewoon op Zuid ofzo hoor, want er is toch niks voor jullie om te juichen........
.....hoop ik![]()
ik heb je gemaildquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik thuis opzoeken.
Mijn email is in ieder geval NYM @ obcnet . nl en dan zonder spaties enz
Ik probeer je anders wel te mailen als ik jouw adres gevonden heb.
Ben heel blij met 2 kaartjes op west
ZIt wat in, want finale betekent UEFA (en daar zijn de playoffs 5-9 voor)...quote:Op zondag 2 april 2006 14:45 schreef Domenica het volgende:
ja, omdat psv ook al europees heeft! ik dacht ergens gelezen te hebben dat in het geval dat Ajax niet bij de eerste 5 zou eindigen dat nr 10 dan ook play offs mag spelen, maar kan niet meer vinden waar.
quote:Met een zaklantaarn door het labyrint van de play-offs
De play-offs in het betaalde voetbal waren op voorhand al een onding, omdat ze het verloop van de reguliere competitie over 34 wedstrijden geen recht doen. Zo komt het schrikbeeld van Feyenoord met de week dichterbij. Tot maart meedoen om de landstitel en straks na de play-offs met lege handen staan. En in het nieuwe systeem zou AZ als nummer twee naast de voorronde van de Champions League kunnen grijpen.
Zo'n vaart hoeft het niet te lopen, want het systeem van de play-offs blijkt door de bekerfinale tussen Ajax en PSV veel ingewikkelder dan gedacht. Het zal hem ongetwijfeld een zorg zijn, maar Ajax-spits Huntelaar heeft met zijn fabuleuze omhaal in de 94ste minuut van het bekerduel met Roda JC tevens voorkomen dat de play-offs voor de nummers tien tot en met dertien van de eredivisie een wassen neus zijn geworden. Rekenmachine en een zaklantaarn bij de hand Dan is het nu tijd af te dalen in het labyrint van alternatieven in het onzalige experiment van de KNVB, dat achteraf misschien de leukste uitvinding blijkt die het betaalde voetbal zich kan wensen. Voor wie het tenminste begrijpt.
De sleutel voor het welslagen van de play-offs ligt in elk geval in Amsterdam. Ajax vijfde of zesde, het maakt een wereld van verschil en het scheelt vier wedstrijden in de play-offs. Dat zit zo. PSV wordt kampioen, plaatst zich rechtstreeks voor de Champions League en onttrekt zich daarmee aan het in Eindhoven toch al verfoeide systeem van de play-offs. Daardoor is Ajax ook als verliezend bekerfinalist tenminste verzekerd van een van de vier tickets voor de UEFA Cup. Met als gevolg dat de nummers 2 tot en met 5 allemaal minimaal in de UEFA Cup spelen, al strijden ze nog wel om een plaats in de voorronde van de Champions League. Volgens de huidige rangschikking speelt AZ (2) tegen Ajax (5) en treft Feyenoord (3) FC Utrecht (4). Mocht Ajax de tweestrijd met AZ verliezen, dan is het duel met de andere verliezer overbodig.
En nog een stap verder: in de oorspronkelijke opzet van de play-offs zou de verliezer van de mini-competitie tussen de nummers 2 tot en met 5 het moeten opnemen tegen de winnaar van de play-offs voor de nummers 6 tot en met 9. Ook die is overbodig als Ajax in de topvijf eindigt. In dat geval verdient de winnaar van het naspel voor de nummers 6 tot en met 9 automatisch de vierde plek in de UEFA Cup. Volgens de huidige stand gaat het voor die clubs als volgt: Heerenveen (6) speelt twee keer tegen FC Twente (9) en FC Groningen (7) treft in een dubbele confrontatie NEC (8). De winnaars spelen dus om een UEFA Cup-plek als Ajax tenminste vijfde wordt.
Het zou voor de KNVB dus aantrekkelijker zijn als Ajax nog een plaatsje zakt (naar 6). De Amsterdammers hoeven dan als bekerfinalist niet deel te nemen aan de play-offs en de huidige nummer tien (Vitesse) schuift een plaats door. Bovendien wordt de extra competitie tussen de nummers 2 tot en met 5 normaal voltooid. Die kansberekeningen schijnen de play-offs volgens de KNVB nu al zo leuk te maken. En voor wie het nog kan volgen: de nacompetitie voor twee plaatsen in de eredivisie wordt niet langer in twee poules gespeeld. De nummers 16 en 17 uit de eredivisie (nu Sparta en Willem II) zullen in twee ronden 'best-of-three' moeten afrekenen met de acht clubs (de zes periodekampioenen plus de twee hoogst geplaatste teams) uit de eerste divisie. Maar hoe kunnen de play-offs een succes worden, als hogere wiskunde nodig is om het schema te doorgronden.
Lijkt mij ook wel wat! Lekker Cork-city uit enzoquote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind Intertoto ook best wel leuk eigenlijkDoor Europees te spelen Europees te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |