Daar heb ik geen problemen mee, maar laat ze alsjeblieft op maandag beginnen...quote:
Was het niks? Ik heb het opgenomen en ga vanavond kijken.quote:
Ik vond in ieder geval van niet. Vooral de presentatie was uitemate slecht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Was het niks? Ik heb het opgenomen en ga vanavond kijken.
Heel herkenbaar. Het idee erachter is natuurlijk dat op deze manier de zaterdag 2 keer in de Boeken'week' valt. Dat betekent een nóg grotere omzet.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
' Men laat de boeken achter en 'ik kom woensdag wel terug.'![]()
Een datum lezen mensen makkelijk overheen, en een week begint inderdaad op maandag. Frustrerend voor klant en boekverkoper.
Mjah, die vergis-ellende heb je dan niet. Het komt ook voor dat de 2e zaterdag de geschenken net op zijn, en juist de klanten die denken 'Hey, het is nog BW, leuk!' zijn het minst begripvol.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Het idee erachter is natuurlijk dat op deze manier de zaterdag 2 keer in de Boeken'week' valt. Dat betekent een nóg grotere omzet.
Maar ik denk dat zelfs wanneer de Boekenweek op een maandag begint, het niet heel veel beter zal worden.
quote:Mensen die een week eerder een boek hebben gekocht, willen ook wel eens tijdens de Boekenweek met het bonnetje terugkomen om te vragen of ze een boekenweekgeschenk kunnen krijgen.![]()
Dat roep ik ook gefrustreerd achter de schermen.quote:Zodra je iets gratis kunt krijgen, dan is de hel los. Meerdere exemplaren eisen voor familie, buurman, buurvrouw, oudoom, poes, hond, kanarie. Daarbij vergeten mensen vaak dat het nog steeds een boekenweekgeschenk is.
Nog niet begonnen, ben benieuwd.quote:Ik vind De grote wereld tot nu toe een mooi verhaaltje.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buit binnenA.F. Th. van der Heijden - Drijfzand koloniseren Jan Siebelink - Knielen op een bed violen Jonathan Safran Foer - Alles is verlicht
én het boekenweekgeschenk natuurlijk
quote:
Inderdaadquote:Lekker, die jaarlijkse frustratie ff van je afschrijven!
Volgens mij ook in Broekhuis.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:57 schreef Gatalin het volgende:
Het schijnt dat hij ook nog ergens in Enschede gaat signeren, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:23 schreef Serendips het volgende:
Op aanraden van een vriendin 'Komt een vrouw bij de dokter' gekocht.
Dat boek wou ik al een tijdje graag lezen.
Dat ik zondag met het boekenweekgeschenk gratis met de trein mag, gaf de doorslag tot aankoop!![]()
Mijn hielen doen pijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:52 schreef CartWOman het volgende:
Wyccie ook weer thuis? En, heb je nog voetzolen over?![]()
Damn wat een drukke dag... de treinen moeten morgen wel overvol zitten.
Bij ons waren dat ook de meestverkochte titels, op Maarten 't Hart na.quote:Toppers waren Jan Siebelink, Arthur Japin (alle titels), Dan Brown, Tommy Wieringa, Maarten 't Hart, Khaled Hosseini en Nicci French.
Bij ons viel het gelukkig mee. We gaven de geschenken trouwens bij bijna alles weg, anders krijg je weer te veel gezeurquote:En wéer klanten met bonnetjes van vorige week. Maar wel een heerlijke dag!![]()
Lekker met je voeten omhoog vanavond.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn hielen doen pijnEn druk was het zeker! Eén en al mensenmassa.
[..]
Bij ons waren dat ook de meestverkochte titels, op Maarten 't Hart na.
[..]
Bij ons viel het gelukkig mee. We gaven de geschenken trouwens bij bijna alles weg, anders krijg je weer te veel gezeurNa morgen zal het wel teruglopen, het gaat er vooral om dat het een gratis treinkaartje is. Ik ben bang dat ie bij sommigen na morgen in de papierbak eindigt
![]()
Alleen boekenbonnen niet. En als de boekjes op zijn: Op = Op.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker met je voeten omhoog vanavond.![]()
Ook bij tijdschriften en boekenbonnen?
Wij absoluut niet, daar krijg je spijt van als je het met de aantallen niet gaat redden.
Engelse boeken doe ik niet zo moeilijk over.
Zo is dat, gevolgen zijn voor je baas.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen boekenbonnen niet. En als de boekjes op zijn: Op = Op.
't Is ook niet dat we het allemaal weggeven, maar als er om gevraagd wordt, dan ook bij tijdschriften jaZal CPNB niet leuk vinden. Maar ik ben de baas niet.
Die leen ik later wel bij de bieb, ik gun die vent geen cent.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:13 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat maandag zijn bestelde biografie van Peter Mueller ophalen.Kon vorige week al, maar dan had ik geen boekenweekgeschenk
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die leen ik later wel bij de bieb, ik gun die vent geen cent.
Inderdaad: Senioren priet-praatquote:Op zondag 19 maart 2006 09:18 schreef Isabeau het volgende:
De trein zat vanmorgen dus vol literair verantwoorde 50+-ers
Die kerel signeert zich de hele Boekenweek een muisarm. Zo toevallig was dat niet. Hij doet 2 signeersessies en een lezing per dag!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:00 schreef tong80 het volgende:
Haal ik vanmiddag m'n boek op. En uit de duizend boekhandels had Arthur Japin juist Heinen in den Bosch uitgekozen om te signeren vanmiddag.
Ook maar in de rij gaan staan en de Penthouse laten signeren.
Ook niet toevallig. Tongvalligquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
Mar wel toevallig dat ie er net is als ik m'n boek ophaal
Ik zei idd tegen de verkoper ik had het boek al een week erder kunen ophalen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |