Enorm!quote:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 20 maart 2006 10:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terwijl ik me toch kan voorstellen dat er meer mensen zijn die dit soort geleuter aan moeten horen...
Over 14 jaar mag ik hier eigenlijk pas postenquote:
Zo kwam er gisteren op station Schiphol een kerel de stiltecoupé binnen die vervolgens zijn halve kennissenkring ging bellen om ze te vertellen hoe hard ie wel niet gewerkt had, en hoe versleten, kapot en op hij wel niet was...quote:Op maandag 20 maart 2006 12:17 schreef Gravedigger het volgende:
Toch kan je beter daarnaar luisteren dfan naar het gezwets dat de ^*jeugd* tegenwoordig doet met hun mobieltje in de trein of ander OV. "Waar ben je nu?" "Nog 2 haltes dan ben ik er"
"O.k. Zie je zo". Of het etrger: de hele familie die de revue passeert incl. al hun ziektes. En dat op een sterkte dat de hele wagon kan meegenieten Is dat dan de communicarie zoals dat tehenwoordig hoort?
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Nekto het volgende:
Vrouw wijst op een tas die andere vrouw in haar hand heeft:
– Is dat je handtas?
– Ja.
– Zo. Houd je die altijd in je hand?
– Ja. Dan verlies ik 'm niet.
– Ah, slim.
Geen idee, maar in de door mij genoemde gevallen waren het wel telkens de senioren onder onsquote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef Cynix ® het volgende:
Maar is deze prietpraat nou kenmerkend voor senioren of zou het net zo goed kassasnollengekeuvel of huisvrouwengeneuzel geweest kunnen zijn?
Die stiltecoupés staan ook niet voldoende goed aangegeven, laat staan dat er ook maar enigszins op wordt toegezien dat mensen daadwerkelijk niet de atmosfeer vergiftigen met hun gezwatel.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo kwam er gisteren op station Schiphol een kerel de stiltecoupé binnen die vervolgens zijn halve kennissenkring ging bellen om ze te vertellen hoe hard ie wel niet gewerkt had, en hoe versleten, kapot en op hij wel niet was...
Klopt. Wij waren ook al van mening dat er ook op de tafeltjes een logo zou moeten worden gedrukt ofzo. Nu valt het gewoon níet op.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:12 schreef Nekto het volgende:
[..]
Die stiltecoupés staan ook niet voldoende goed aangegeven, laat staan dat er ook maar enigszins op wordt toegezien dat mensen daadwerkelijk niet de atmosfeer vergiftigen met hun gezwatel.
Dergelijke prietpraat beperkt zich niet tot senioren, maar is veel senioren eigen. Het is een eigen kneutertaaltje met een broze articulatie. Ik vermoed dan ook dat senioren elkaar niets te vertellen hebben; ze weten het allemaal wel van elkaar. Maar niettemin sputteren ze nog wel wat tegen elkaar om de buitenwereld te laten weten dat ze nog leven, want zij weten ook wel dat ze er doods uitzien als ze niet bewegen of praten.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef Cynix ® het volgende:
Maar is deze prietpraat nou kenmerkend voor senioren of zou het net zo goed kassasnollengekeuvel of huisvrouwengeneuzel geweest kunnen zijn?
En je kunt niet vragen of die eikel a.u.b. z'n kop wil houden want dan ben jij ook in overtreding.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef Duvel het volgende:
Zo kwam er gisteren op station Schiphol een kerel de stiltecoupé binnen die vervolgens zijn halve kennissenkring ging bellen om ze te vertellen hoe hard ie wel niet gewerkt had, en hoe versleten, kapot en op hij wel niet was...
Wat moet je beginnen als zelfs de conducteur er niks van zegt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Astrix het volgende:
[..]
En je kunt niet vragen of die eikel a.u.b. z'n kop wil houden want dan ben jij ook in overtreding.![]()
Z'n telefoon pakken en uit het raam gooien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat moet je beginnen als zelfs de conducteur er niks van zegt?
In een dubbeldekker kan het raam niet openquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Z'n telefoon pakken en uit het raam gooien.
Dat zou in die trein door het raam zijn geworden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Z'n telefoon pakken en uit het raam gooien.
En dat maakt weer herrie dus krijg jij een boete.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zou in die trein door het raam zijn geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |