quote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef MidnightRambler het volgende:
Snel naar de Edah. Ze hebben een leven in de aanbieding. Vandaag gratis voor de grootste losers.
Huillie.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Dit linkse meisje heeft aids, LACHEN JULLIE NU NOG?! IS HET NU NOG GRAPPIG?!?!?! moet ik meer plaatjes posten?! stelletje schoften!
mensen maken zo makkelijk grappen over aids..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Dit linkse meisje heeft aids, LACHEN JULLIE NU NOG?! IS HET NU NOG GRAPPIG?!?!?! moet ik meer plaatjes posten?! stelletje schoften!
Welquote:Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef IHVK het volgende:
Zeg Tonks, had je dat topic over kanker gezien, was ook niet echt grappig.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef timbob het volgende:
Nadat bij 1 smilie de ziekte is vastgesteld hebben meer smilies zich laten testen.
er is tot nu toe nog 1 patient opgedokende code van deze smilie is - O -
Negatief Zero Negatief
zoals we allemaal weten is min min plus.
Tevens seropositief dus[afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef Riro het volgende:
[..]
Daar moet dan ook nog zo'n lintje bij he
Heet ze Sida .quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[afbeelding]
Sterkte voor alle smileys.
Ik wil dan ook graag een stem plaatsen om alle smileys vrijaf te geven totdat vastgesteld is wie besmet is.
Dat heb je goed begrepen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:16 schreef timbob het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee.
En daarna lijkt me een goede voorlichting ook op z'n plaats.
[afbeelding]
Ja, het probleem moet niet meer verzwegen worden, het heeft nu al genoeg slachtoffers..quote:Op maandag 13 maart 2006 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Puike actie, het taboe op AIDS-smileys moet doorbroken worden! [afbeelding]
Misschien hebben die mensen het wel standaard, of zijn ze er daardoor immuun voorquote:Op maandag 13 maart 2006 23:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Nav dit topic vraag ik mij dan ook af
Of aids vaker voorkomt bij mensen die bloedgroep
O + hebben
of zijn zij juist diegenen die het niet krijgen?![]()
je had weinig te doen??quote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef timbob het volgende:
Ik ben zo laats achter een schokkend en betreurend feit gekomen. Er is een (op z'n minst 1) smilie op fok met aids.
Nu kon dat natuurlijk niet lang achterblijven. als ik de reclames mag geloven heeft de halve wereld aids.
Jullie vragen je natuurlijk af.. maar welke dan?
Is hetdie zo treurig is?
nee!
is hetof
als het kwaad enzo?
tevens nee!
het is..
maar hoezo?
nou zo:
de code vooris zoals jullie allemaal weten O + (zonder spatie)
de eerste letter is de O, das bijna een 0 / nul. zelfde vorm.
de tweede is een +. een plus
nul = zero.
plus = positief
dus, zeropositief.. seropositief.. aids dus
[afbeelding]
Een aidsribbon voor deze smilie.
Uiteraard dient er nu onderzoek gepleegd te worden naar andere ziektes onder smilies. Veiligheid voor alles.
eindelijk iemand met verstand !!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
humor helpt relativerenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je had weinig te doen??
[..]
eindelijk iemand met verstand !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |