Had ik al gedaan. Ik vind het nog steeds de beste methode, de katten lijden er niets onder.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Anders lees je het hele topic even door.![]()
Fijn te horen. Het is heel makkelijk te maken, gewoon met nietjes-achtige nagels (ik heb geen idee hoe ze hetenquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier zeker wat mee. Dit is de meest handige en goedkope manier lijkt me.
Dank!![]()
Nog een overzichts foto erbij van mijn dakterras, misschien nog zinvol.quote:
Maar als ik het goed begrijp, kunnen andere katten wel in de tuin komen. Dat is niet de bedoeling.quote:Op maandag 17 april 2006 17:37 schreef bonke het volgende:
als je al een schutting hebt kanje de bovenkant ook betimmeren met een een half doorgezaagde rioolpijp
katten glijden daar vanaf en kunnen dus zo de tuin niet uit
Hoe wil jij dat dan oplossen?quote:Op maandag 17 april 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Hey, ik weet niet wat er met jullie aan de hand is, maar zulk grof geschut is nou ook weer niet nodig!
Ik zie het probleem ook niet echt.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat dan oplossen?
Ik zou voor kattenschrikdraad gaan werkt perfect.
Wij hebben ook schrikdraad over de schutting lopen. Geen katten meer gezien in de tuin (hebben zelf ook geen katten). Verder hebben we ook een stuk of 6 doorzichtige draden over de tuin gespannen, maar dat is meer tegen reigers die onze vijver als 5--sterrenrestaurant zien....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja maar, Ja maar,
Duderinnetje denkt dat de musjes dan bij hoge temperaturen niet tegen de stroom kunnen (of zoiets)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |