En de eerste basher is aangekomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:07 schreef sound-storm het volgende:
Waarom staat dit toppic niet in het onzin forum ?![]()
Ik voorspel dat er nog velen volgenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En de eerste basher is aangekomen.
quote:
Waar is Boris eigenlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind dat ze met haar heerlijke stem het nummer toch duidelijk boven gemiddeld uittrekt. Ze heeft de looks, de stem, de choreografie van een ster en durft zichzelf te zijn. Raf is de eerste en enige echte nederlandse ster die Idols heeft voortgebracht en Boris is een aardige 2e..
Dat is in dit topic niet relevant.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind dat ze met haar heerlijke stem het nummer toch duidelijk boven gemiddeld uittrekt. Ze heeft de looks, de stem, de choreografie van een ster en durft zichzelf te zijn. Raf is de eerste en enige echte nederlandse ster die Idols heeft voortgebracht en Boris is een aardige 2e..
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is eigenlijk wat ik hoopte dit seizoen bij Idols: choreografie en meer show tijdens de optredens
Niet verrassend. Ze volgt de lijn van de andere Idols-winnaarsquote:
Alleen voor Raf volgen er meerquote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niet verrassend. Ze volgt de lijn van de andere Idols-winnaars
Je bedoelt, ze is een product.quote:
Dan blijft ze nog altijd een eigen topic behouden in muziekquote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Ach, het enige positieve aan die Idols hypes is dat ze na een half jaar vergeten zijn en daarna alleen nog goed zijn voor een optredentje in Live en Cooking of Waku Waku.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |