Eerste presentatrice van het jeugdjournaal.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef murp het volgende:
en wie is dat?
ze ziet er niet erg geugdig meer uitquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste presentatrice van het jeugdjournaal.
Je zit ook in het 40+ forumquote:
En de gewone girl next door, natuurlijk.quote:
Die geeft tegenwoordig via haar eigen bedrijfje o.a. mediatraingen:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:48 schreef laffer het volgende:
vroeger wel een lekkere mevrouw, ik zie haar nooit meer op TV...
[afbeelding]
tineke verburg, omroepster bij de KRO geloof ik
ah, dus ze leeft nog welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die geeft tegenwoordig via haar eigen bedrijfje o.a. mediatraingen:
http://www.tinekeverburg.nl/
ah, thanksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
Berend is regisseur van toneel voorstellingen.
die zag ik vroeger wel eens op straat, hij woonde toentertijd in de 2è schinkelstraat in amsterdam meen ikquote:
Bron Wikimedia:quote:
Hij doet nu "Ren je Rot" in 't land.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Bron Wikimedia:
Eind jaren 80 komt Brozius in de problemen met de belastingdienst, en moet hij het grootste deel van zijn bezittingen verkopen, waaronder drie huizen aan het Vondelpark in Amsterdam.![]()
huh, echt waar??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij doet nu "Ren je Rot" in 't land.![]()
ik heb haar laatst nog ergens op tv gezien bij een of andere show over oude bn-ers ofzeauquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
De laatste tijd ook weinig meer vernomen van Sylvia Kristel.
[afbeelding]
Die Bierenbroodspot was Drop de Nijs dacht ik en die leeft nog en heeft een Harley.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:47 schreef laffer het volgende:
[..]
huh, echt waar??![]()
ik ken hem ook nog van hamelen, hij speelde bierenbroodspot ofzo..??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |