Eerste presentatrice van het jeugdjournaal.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef murp het volgende:
en wie is dat?
ze ziet er niet erg geugdig meer uitquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste presentatrice van het jeugdjournaal.
Je zit ook in het 40+ forumquote:
En de gewone girl next door, natuurlijk.quote:
Die geeft tegenwoordig via haar eigen bedrijfje o.a. mediatraingen:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:48 schreef laffer het volgende:
vroeger wel een lekkere mevrouw, ik zie haar nooit meer op TV...
[afbeelding]
tineke verburg, omroepster bij de KRO geloof ik
ah, dus ze leeft nog welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die geeft tegenwoordig via haar eigen bedrijfje o.a. mediatraingen:
http://www.tinekeverburg.nl/
ah, thanksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
Berend is regisseur van toneel voorstellingen.
die zag ik vroeger wel eens op straat, hij woonde toentertijd in de 2è schinkelstraat in amsterdam meen ikquote:
Bron Wikimedia:quote:
Hij doet nu "Ren je Rot" in 't land.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Bron Wikimedia:
Eind jaren 80 komt Brozius in de problemen met de belastingdienst, en moet hij het grootste deel van zijn bezittingen verkopen, waaronder drie huizen aan het Vondelpark in Amsterdam.![]()
huh, echt waar??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij doet nu "Ren je Rot" in 't land.![]()
ik heb haar laatst nog ergens op tv gezien bij een of andere show over oude bn-ers ofzeauquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
De laatste tijd ook weinig meer vernomen van Sylvia Kristel.
[afbeelding]
Die Bierenbroodspot was Drop de Nijs dacht ik en die leeft nog en heeft een Harley.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:47 schreef laffer het volgende:
[..]
huh, echt waar??![]()
ik ken hem ook nog van hamelen, hij speelde bierenbroodspot ofzo..??![]()
Brammetje Horlepiep?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar je had ook nog een Brammetje Bierenbroodspot of zo?![]()
Pommetje Horlepiep = Bram Biesterveldquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:59 schreef dmace het volgende:
Amanda Lear was toch een kerel?
* neuriet* Give a bit of hmm to me....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:37 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet nog wel dat ik Follow me echt een geweldige single vond..
Krek! Pommetje!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Pommetje Horlepiep = Bram Biesterveld.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:37 schreef buzzer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet nog wel dat ik Follow me echt een geweldige single vond..
Ja wat doet Leontien Ceulemans eigenlijk.... behalve hard 'JA!' roepen bij het uitdelen dan he.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:10 schreef tong80 het volgende:
Ik begin met Leontien Ceulemans. Al jaren niks meer van vernomen.
[afbeelding]
Die staat regelmatig achter de tap in een kroeg waar ik weleens kom.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:53 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe zou het met Manon Thomas zijn
[afbeelding]
Vond haar altijd wel een cool wijf.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Tazattaque het volgende:
Die staat regelmatig achter de tap in een kroeg waar ik weleens kom. [afbeelding]
En niet onaardig, weet ik nog.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef mazaru het volgende:
Hij is toen bij het journaal vertrokken omdat er een hoop ophef was over het feit dat hij erotische verhalen schreef.
Ik ook, met die grote bos rood haar.quote:
Volgens mij met Forrest. Zelfde genre, zeg maar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef dolle_hond het volgende:
manon thomas was toch met lobo?
Vond ik een braaf huppeltrutje, totdat ik hoorde dat ze, nadat ze had ontdekt dat haar toenmalige echtgenoot haar bedroog, de knopen van diens overhemd afknipte, en vervolgens de overhemden opstuurde, met een doosje erbij waarin de knopen en een briefje met de tekst:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:48 schreef laffer het volgende:
vroeger wel een lekkere mevrouw, ik zie haar nooit meer op TV...
[afbeelding]
tineke verburg, omroepster bij de KRO geloof ik
Toen is mijn beeld van dat mens wel wat bijgesteld.quote:Als je vriendin zo goed kan naaien, dan kan ze nu haar gang gaan
quote:Hans van Willigenburg was jaren met Mireille Bekooij het gezicht van het ochtendmagazine Koffietijd! Maar de presentator gaat al lang mee en heeft nog veel meer gedaan. Lees het in zijn biografie.
Hans van Willigenburg komt 18 augustus 1942 in Amsterdam ter wereld. Na de middelbare school en militaire dienst, is hij zeven jaar werkzaam bij Philips's Phonographische Industrie als international artist promotor en platenproducer.
In die tijd begint Hans van Willigenburg met zijn werkzaamheden als radio-omroeper bij de KRO. Hij krijgt al snel zijn eigen programma's, zoals In Antwoord Op Uw Schrijven, Muziek A Gogo en Van Twaalf Tot Twee. In deze periode wordt hij ook televisie-omroeper. Met het werk bij Philips stopt hij, want dit valt niet te combineren met het radio- en televisieschema.
Het duurt niet lang of hij krijgt zijn eigen televisieprogramma's, beginnend met het grote gala Kurhaus Adieu en een Eurovisie Gala vanuit Montreux ter gelegenheid van het Gouden Roos Festival. Voor Achten met de populaire hond Droef was de eerste serie die Hans presenteert. Daarna volgen Rondje Theater, De KRO Komt In...., Klassewerk (elf jaar lang!), Films En Fans en de talkshow Zondagavond Met Van Willigenburg.
Belangrijke radioprogramma's die Hans ook voor zijn rekening neemt zijn Adres Onbekend, Op De Eerste Rang en Gezondheid, Een Zorg. Bovendien presenteert hij veel grote gala's en specials zoals het vijftig- en zestigjarig bestaan van de KRO. Ook doet hij twee keer de medepresentatie van de internationale finale van het Eurovisie Songfestival. Verder maakt hij theatertournee's met de musicalprodukties Follies On Broadway en Hollywood Follies en speelt hij de hoofdrol in het toneelstuk Stepping Out.
Hans van Willigenburg wordt in februari 1995 onderscheiden met de hoge Franse onderscheiding Chevalier Des Arts Et Lettres. De Franse regering kent hem deze onderscheiding toe onder meer voor het voortdurend promoten van de Franse taal en cultuur in Nederland. Vanaf 1990 presenteert Hans samen met Mireille Bekooij het ochtendprogramma Koffietijd voor de zender RTL 4. Ze maakten met zijn tweeen dit programma tot een groot succes, maar na tien jaar nemen Sybrand Niessen en Judith de Klijn het programma over. Vanaf begin 2001 presenteert Hans bij RTL 4 het culturele magazine Uit!
Is ze niet van die Forrest gescheiden ? Ik dacht van wel !!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Volgens mij met Forrest. Zelfde genre, zeg maar.
Eddy Bekker.quote:
Dit is kwistig met muziek,quote:
Dat stond er eerst ook, tot ik Bekker in jouw link zag staan, Jane!quote:
Ik heb die link niet gemaakt, Arcee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat stond er eerst ook, tot ik Bekker in jouw link zag staan, Jane!
Post 'm dan ook niet, Jane.quote:
quote:
ik heb er later nog wat aan toegevoegd.quote:
Fred Osterquote:
Fred Oster, 1000 gulden voor een caviarace.quote:
Okee.quote:
Hell yeah! Dit is AVRO's weekeeeend quiz, aha!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef Sanne het volgende:
Die cavia's waren geweldig!
Ik keek altijd.
Wat zouden die cavia's (of waren het marmotten) trouwens tegenwoordig doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef Sanne het volgende:
Ik keek altijd.
André van Duin, Vanessa, Simon Tahamata....
999 gulden, want boven de duizend most je erg veel belasting betalen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:50 schreef Arcee het volgende:
1000 gulden was toen volgens mij echt de hoofdprijs. 1000 gulden.
Toen was het echt een programma voor het hele gezin hé!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef Sanne het volgende:
Ik keek altijd.
Ik heb nooit het verschil tussen een cavia en een marmot geweten. Nu nog niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zouden die cavia's (of waren het marmotten) trouwens tegenwoordig doen?
Koffie, koffie, lekker bakkie koffie etc.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:50 schreef Sanne het volgende:
Rita Corita, was dat ook een cavia?
Of heb ik die er zelf bij verzonnen?
25%quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef golfer het volgende:
999 gulden, want boven de duizend most je erg veel belasting betalen.
Cavia's rennen sneller en kunnen worden omgekochtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb nooit het verschil tussen een cavia en een marmot geweten. Nu nog niet.
Vermoed dat ze nu een tuintje op hun buik hebben.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef tanna het volgende:
Wie vond jij geil dan? Die ene of die andere![]()
Ik heb nog nooit van Simone Wiegel gehoord, maar keek ook bijna nooit naar kletsprogramma'squote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die ene.
Nee, ik vond Amanda altijd wel lekker. Er is ook ooit een derde presentatrice bijgeweest, of misschien wel in de plaats van Catherine, dat was Simone Wiegel. Dat was de über-milf avant-la-lettre.![]()
Ik vermoed dat je Barend Barendse bedoelt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef tanna het volgende:
Die enge man van de radio die altijd (als je hem op een foto zag) een geruit petje ophad,
wie was dat ook alweer?
Inderdaad, ik wist 't niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:09 schreef Jane het volgende:
Ik vermoed dat je Barend Barendse bedoelt.
[afbeelding]
En ik schrik er van dat ik het weet, want ik lees net dat de goede man al in 1981 overleden is!![]()
Tering, dat is lang geleden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:09 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
Ik ook niet, maar wel als Simone Wiegel mocht presenteren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:09 schreef tanna het volgende:
Ik heb nog nooit van Simone Wiegel gehoord, maar keek ook bijna nooit naar kletsprogramma's![]()
Jaaaaaaa, wat goed Jane! Ik vond het altijd een verschrikking op de radio, maar hij moest altijd aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:09 schreef Jane het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ik schrik er van dat ik het weet, want ik lees net dat de goede man al in 1981 overleden is!![]()
Hij had volgens mij iets van een schouderklopje-van-Barend item op de radio. Mijn vader refereert daar nog wel eens aan.
Ik ga maar ff googelen........quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel als Simone Wiegel mocht presenteren.
Ja, graag gedaan. Maar ik voel nu wel de onweerstaanbare neiging opkomen om te roepen dat ik echt nog niet zo oud ben hoor! ECHT NIET!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef tanna het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, wat goed Jane! Ik vond het altijd een verschrikking op de radio, maar hij moest altijd aan![]()
Heb al gegoogled, voorlopig geen plaatjes.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:13 schreef tanna het volgende:
Ik ga maar ff googelen........
Niets gevonden![]()
Ik weet het ook niet meer zo goed (gelukkig) Maar door dit topic moest ik ineens aan die engerd denkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, graag gedaan. Maar ik voel nu wel de onweerstaanbare neiging opkomen om te roepen dat ik echt nog niet zo oud ben hoor! ECHT NIET!
Van wat ik me kan herinneren was het ook een verschrikking. Zat volgens mij bij de NCRV, niet? En hij had dus een programma waarin hij schouderklopjes uitdeelde volgens mij, want mijn vader maakte daar dan altijd grapjes over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |