Uploaden man!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Croupouque het volgende:
"Thuis in het milieu". Ik heb het hier nog liggen. Het was eigenlijk te stompzinnig voor woorden, maar ik vond het toentertijd nog best leuk.
Was dat niet Werk In Uitvoering, dat spel waar je ook de haven, de bloemenveiling en iets met aardgas kon doen? Die heb ik een tijdje geleden nog weggedaan geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef Falcon4ever het volgende:
trouwens nu je het toch over die edusoftware hebt,
vroeger was er ook zo'n spel van de melk fabriek(moest je yoghurt, chocomelk, of melk maken
) geen idee of die nog ergens is te krijgen...
Waar heb je het over.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
dit heb ik dan gemist... ik neem aan dat het hier over de basisschool ging? Zou er me te maken kunnen hebben dat ik op een ggggristelijke basisschool zat (al was 80% moslim, maar goed) en God heeft niet zoveel op met het milieu.
jahh die was ook gersquote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef Falcon4ever het volgende:
man dat spel was gaaf, ik heb hem nog wel op een diskette ofzo
trouwens nu je het toch over die edusoftware hebt,
vroeger was er ook zo'n spel van de melk fabriek(moest je yoghurt, chocomelk, of melk maken
) geen idee of die nog ergens is te krijgen...
http://www.digischrift.nl/html/leerlijnaardrijkskunde2/page3.htmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:15 schreef Nepthys het volgende:
* Nepthys milieuspel herinnert
[..]
Was dat niet Werk In Uitvoering, dat spel waar je ook de haven, de bloemenveiling en iets met aardgas kon doen? Die heb ik een tijdje geleden nog weggedaan geloof ik![]()
Brilsmurf toch! Ben jij daar niet te jong voor? Was een uitzending van MTV news over nipple-gate, het incident met Janet Jackson en what's-his-name tijdens je-weet-wel (kan er niet op komen).quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:01 schreef MrBean het volgende:
offtopic: Doderok, waarom heeft die Barbara ductape op haar tepels?
Nee. Wij hadden wel een of ander spel dat je dingen moest kopen in een supermarkt (ergens uit eind jaren 80) en als je vieze woorden intypte had ie dat ook door.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over oude basisschool PC-spellen gesproken, kent iemand dat spel met die appels nog? Dat je o.a. met een mannetje naar links en rechts moets lopen en appels moest opvangen?.
"Thuis in het milieu" volgens Croupouque.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:49 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ken het spel wel! Heb het ook gedaan op school .. en dan moest je ook de was doen enzo .. zou alleen echt niet meer weten hoe dat spel heet
Idd, dat kost pas veel geld! Een bad kopen en hem niet gebruiken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:51 schreef Renesite het volgende:
Ik mocht nooit in badKost veel geld!
HAD DAN OOK GEEN BAD GEPLAATST IN JE BADKAMER
Ja die hadden wij ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef zakjapannertje het volgende:
op de middelbare school hadden wij een soort van waterpeilspelje moest het waterpeil in een polder regelen en rekening houden met wat in de zomer en winter kan gebeuren, als je het peil te hoog of te laag hield kostte dat je oogst in die polder, je moest leren rekening houden met hoeveel er viel in de seizoenen en daar op anticiperen geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |