En terug van follikelloeren.......
Nou,mijn lijf doet voor het eerst wat het niet moet doen en dat is niet luisteren
Ik werd vanmorgen in ene misselijk en pijn rechts in mijn buik.Goh,dacht ik nog,alweer een ei rechts?
De ferti-arts kijken.........mmmmmm,zegt ze,die is 2,8cm.........dat lijkt me een oude.Nah,naar die cyste kijken we niet meer.........En toen keek ze in de linkereierstok.Ze zei ook nog,hadden we maar een uitgangsecho gemaakt,dan had ik kunnen zien of dat ei weg was.Tja,schiet ik nou niks meer mee op dus.
Hopla,dacht ik,krijg je zomaar een cyste om je oren
Affijn,links 3 van 1,0 en 2 van 1,6cm.Dus vrijdagmiddag om half 2 nog een keertje meten en dan zien wat het word.En zei ze,anders insemineren we niet en telt deze poging niet mee en kan je er nog 1 doen.............
Mij benieuwen,wat er met die cyste gaat gebeuren,want die zit er dus al 2 maanden
![]()
Als die er ook maar niet operatief uitgehaald moet worden,zoals ik laatst hier las.........
Niet op de zaken vooruit lopen maar.
Ze vroeg weer of ik wel door wilde gaan met die 6e poging en vond het heel moedig van me.
Heb meteen gevraagd of ik de enige was,waarbij het insemineren slecht gaat,maar gelukkig,er zijn er meer,ben ik niet zo'n geval appart iig.
Ze zei ook,dat het 2e gedeelte van mijn cyclus te kort was,na de in seminatie op dag 10 alweer menstrueren,dat was veel te snel.Ze zei ook,dat ik misschien progestan(als ik het goed heb onthouden)bolletjes anders in moet gaan brengen na de inseminatie,wie weet of dat helpt.
Dus,vanavond nog geen pregnyl,maar eerst vrijdag weer follikelloeren.
Groetjes,Minoes