nou wel rood voor Den Dunnenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dordrecht gaat op voor de periode hoor.
AGOVV doet ook nog redelijk mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Cambuur doet hele goede zaken vanavond, Top Oss heeft al een periodetitel, Helmond Sport speelt gelijk, Eindhoven verliest en zelf verslaan ze Dordrecht.... zou het dan toch nog?
Periodetitel gaat toch naar de nummer 1 in de periode, heeft die er al eentje, dan naar de nummer 2 van de periode en anders toch naar de hoogstgeplaatste club in de normale stand?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Cambuur doet hele goede zaken vanavond, Top Oss heeft al een periodetitel, Helmond Sport speelt gelijk, Eindhoven verliest en zelf verslaan ze Dordrecht.... zou het dan toch nog?
Zo wonnen jullie ook bij onsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef PabloLopez het volgende:
wat een drama haarlem top oss. top oss heeft 3 kansen en knalt er 2 in. haarlem 10 GROTE kansen en knalt er een 1 in. Balbezit haarlem: 70% Top Oss 30%. Wat een laffe honden uit oss ze hadden niks te vertellen echt uberkut. maar goed zo is voetbal had haarlem maar beter met kansen om moeten gaan. gelijk spel of verliezen maakt ook niet uit, dat ene puntje... misschien knalt haarlem ze er in de nacompetitie wel in.
En nog rood voor Leon ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:19 schreef PabloLopez het volgende:
wat een drama haarlem top oss. top oss heeft 3 kansen en knalt er 2 in. haarlem 10 GROTE kansen en knalt er een 1 in. Balbezit haarlem: 70% Top Oss 30%. Wat een laffe honden uit oss ze hadden niks te vertellen echt uberkut. maar goed zo is voetbal had haarlem maar beter met kansen om moeten gaan. gelijk spel of verliezen maakt ook niet uit, dat ene puntje... misschien knalt haarlem ze er in de nacompetitie wel in.
Op dat niveau kan hij best mee. Ik vind hem een van de betere spelers in de GGD en dat bij 'n matige ploeg als Dordrecht.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Hij is gehuurd, dus vermoedelijk is hij na dit seizoen weg. Koster zat toevallig onlangs op de tribune toen Nick twee goals binnentrapte. Misschien wel weer RKC dan.
Dit was op verzoek van de spelers, eenmalig als vervanging van het clubliedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
De Championsleague tune bij Volendam gisteren voor de wedstrijd was geweldig.
Haha die rooie zater vorige week ook, samen met de burberry-lad, de rellenneger en een dikke tube met zijn hooligan vest aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:16 schreef Evertje het volgende:
Wat een uitwedstrijd naar Veendam was dit, echt onbetaalbaar.
Hele wedstrijd wat met een paar jongens van Veendam zitten dollen, die een beetje grote mond hadden. Ze waren een beetje snel geirriteerd door onze liederen. Ik had zelfs een rode pruik meegenomen omdat vorig jaar een rooie ook al zo'n grote mond had. En hij was er nu weer.
En dan ook nog in de laatste minuten twee keer scoren. Wat een schitterende club ben ik toch fan van. Een van de mooiste uitwedstrijden die ik heb meegemaakt. De busreis wa sook weer eens onvergetelijk. Mensen snappen niet waarom wij naar dit soort verre wedstrijden gaan, de personen die zijn meegeweest snappen dat wel
mbt de open deur ben ik het volledig met je eens... btw, na de rode kaart voor Dingsdag gister begon ook Vitesse plotseling weer te voetballen... dus 't mes kan aan twee kanten snijden..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een rode kaart als breekpunt noemen is een open deur intrappen. Daar is Koolhof erg goed in. Thuis verliezen van Cambuur is echt heel slecht. Cambuur is zo ongeveer de slechtste ploeg uit de competitie.
Hoe waren de 6 tieten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef spurs het volgende:
Was weer een gezellig avondje in Den Bosch sta je om 19:30 voor een parkeergarage om je auto op te halen, terwijl die om 18:00 dicht gaat, erg om gelachen en we hebben ons, samen met Gooner, kostelijk vermaakt in Den Bosch
Wat een heerlijke acties van beide keepers gister![]()
Ik vind dat Cambuur toch echt wel een aardig ploegje heeft ondanks alle dingen eromheen. Ik las trouwens van de week in de krant dat ze 3 punten in mindering krijgen wegens een niet sluitende begroting. Heeft dat ook gevolgen voor de periode?quote:[b]Op zaterdag 18 maart 2006 15:39
Fortuna, Omniworld en de Eagles zijn misschien wat minder, maar Cambuur komt dicht in de buurt van dat niveau.
penalty voor AGOVV en rood voor Rimkus.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef pekel het volgende:
Den Bosch
Als jullie achter blijven staan heb ik toch nog minstens een wedstrijdje of 2 extra te kijken bij FC Emmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |