abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2006 @ 03:45:53 #52
43497 Afunados
Get Therapy
pi_36012614
MVV
  dinsdag 14 maart 2006 @ 03:45:53 #53
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36012615
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 03:39 schreef Evertje het volgende:
Hoe kom je erbij dat de uitwedstrijd naar Fortuna een makkelijke wordt?

Denk trouwens dat het dan al beslist is, is laatste wedstrijd van het seizoen.
Stiekem ga ik daar ook wel vanuit, anders wordt het wel een lastige wedstrijd ja Maar Go Ahead vrijdag moet je winnen die zijn zowel in stand als in de periode kansloos, spelen nergens meer voor. Eindhoven moet verliezen vrijdag dan zijn die ook uitgespeeld, Telstar en jullie spelen ook nergens meer om. Vandaar dat ik dat als makkelijke wedstrijden zie
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_36013470
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 03:45 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Stiekem ga ik daar ook wel vanuit, anders wordt het wel een lastige wedstrijd ja Maar Go Ahead vrijdag moet je winnen die zijn zowel in stand als in de periode kansloos, spelen nergens meer voor. Eindhoven moet verliezen vrijdag dan zijn die ook uitgespeeld, Telstar en jullie spelen ook nergens meer om. Vandaar dat ik dat als makkelijke wedstrijden zie
Zoals Telstar gister de 2de helft voetbalde moet dat geen obstakel opleveren, al speelde ze wel met 10 man. Eindhoven was nog vele malen slechter en dankte hun overwinning aan een buitenspelgoal!

Maar ja zoals de top van de Eerste divisie de laatste weken presteert is geen één wedstrijd een makkie voor ze...
volgende wedstrijden:
  dinsdag 14 maart 2006 @ 09:43:53 #55
497 Maja
Ja denk!?!
pi_36014706
De spelers van Volendam zullen zich aan het eind van het seizoen nog wel eens achter de oren krabben, na al die wedstrijden met onnodig verspeelde punten...
pi_36016223
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:43 schreef Maja het volgende:
De spelers van Volendam zullen zich aan het eind van het seizoen nog wel eens achter de oren krabben, na al die wedstrijden met onnodig verspeelde punten...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:56:13 #57
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_36021406
Wil iemand me nog 1x het play-off schema uitleggen......

(of zeggen waar ik het vinden kan)
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_36021740
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:56 schreef assie het volgende:

Staat wel ergens in het FC Emmen topic.
Hoi.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:06:51 #59
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36021787
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 09:43 schreef Maja het volgende:
Net zoals de spelers van VVV en Emmen.
pi_36021789
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 01:43 schreef Mindlight het volgende:
Dat valt toch wel mee? Ik post nog maar in een beperkt aantal topics, dat scheelt natuurlijk wel, en de laatste weken zitten redelijk vol met wedstrijden. Maar de dag na ons kampioensfeest spam ik heel VBL vol uiteraard
Zul je dat volgend seizoen na de degradatie ook doen?
Hoi.
pi_36021807
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik ben blij dat Emmen geen kampioen wordt. We zijn minder dan RBC.
Hoi.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:09:09 #62
68638 Zwansen
pi_36021854
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:07 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik ben blij dat Emmen geen kampioen wordt. We zijn minder dan RBC.
Ach, onzin. Wil jij volgend jaar weer Emmen-Telstar kijken? Liever eens echte clubs op de Meerdijk. Als de resultaten dan tegenvallen, so be it.
pi_36021893
quote:

[..]

VVV vooral ja , wat hebben die het verspeeld zeg.

Hoe kan het dat zij trouwens nog geen periodetitel hebben
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:12:05 #64
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_36021953
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:56 schreef assie het volgende:

van www.knvb.nl ...
quote:
Play offs om promotie/degradatie

Ook de 'voormalige' nacompetitie, waar men vroeger streed om promotie naar danwel lijfsbehoud in de eredivisie, is veranderd. In de reguliere competitie van de Gouden Gids Divisie is het aantal periodes toegenomen van vier tot zes. De acht clubs (voorheen waren dat er zes) mengen zich nu aan het einde van de competitie in de strijd om promotie/ degradatie. In een play-off model wordt, door middel van een 'best of three'-principe, met de nummers 16 en 17 van de eredivisie om twee plaatsen in de eredivisie gestreden. Uiteraard promoveert de kampioen van de Gouden Gids Divisie rechtstreeks naar de eredivisie en neemt dus geen deel aan de play offs. De nummer 18 van de eredivisie volgt automatisch de omgekeerde weg en speelt ook geen play offs.

Voordat de twee clubs uit de eredivisie zich in het strijdperk melden, wordt er door de vier laagst geklasseerde play-off deelnemers uit de Gouden Gids Divisie een eerste knock-out ronde afgewerkt. De twee winnaars van deze ronde komen vervolgens in de tweede ronde uit tegen de nummers 16 en 17 van de eredivisie; de winnaars hiervan stromen door naar de derde ronde en daarmee de finales. De vier hoogst geklasseerde play-off deelnemers uit de Gouden Gids Divisie bepalen in de tweede ronde onderling wie naar de finales doorgaan. Een club uit de eredivisie dient zodoende achtereenvolgens twee clubs uit de Gouden Gids Divisie uit te schakelen om zich in de eredivisie te handhaven.

De play offs (klik hier voor het schema) worden gespeeld volgens het zogeheten 'best of three' principe, bestaande uit een uit- en een thuiswedstrijd en, indien beide wedstrijden in een gelijkspel zijn geëindigd of beide wedstrijden een verschillende winnaar kennen, een derde wedstrijd. Het doelsaldo over de eerste twee wedstrijden bepaalt wie er in de derde wedstrijd thuis speelt.

Indien in een ronde twee deelnemers uit de Gouden Gids Divisie tegen elkaar uitkomen, speelt de hoogst geklasseerde deelnemer van de ranglijst de eerste wedstrijd uit en de tweede wedstrijd thuis. Indien een deelnemer uit de eredivisie uitkomt tegen een Eerste Divisie-club, dan speelt de eredivisieclub eerst uit en dan een thuiswedstrijd.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_36021967
quote:

[..]

En Den Bosch en de hele top 5 eigenlijk
pi_36022049
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:12 schreef fanneke het volgende:

[..]

van www.knvb.nl ...
[..]
Kan iemand dat nog eens uiteggen aan de hand van de huidige stand? Dit maakt het niet duidelijker voor me
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:17:32 #67
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_36022124
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kan iemand dat nog eens uiteggen aan de hand van de huidige stand? Dit maakt het niet duidelijker voor me
misschien lukt het met behulp van dit schema?
http://files.datawire.nl/(...)motie_degradatie.pdf
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_36022383
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:09 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ach, onzin. Wil jij volgend jaar weer Emmen-Telstar kijken? Liever eens echte clubs op de Meerdijk. Als de resultaten dan tegenvallen, so be it.
Of een goede en gezonde club bouwen en vanaf volgend seizoen met succes gaan voetballen, ipv een jaartje Eredivisie en dan weer in de put van de GGD.
Hoi.
pi_36022542
Dus ervanuitgaande dat FC Eindhoven de periode pakt, de plaats van Excelsior wordt ingenomen door de hoogstgeplaatst club in de stand krijg je dus dit als relatieve plaatsen voor de Play Offs:

1
2
3
4
5
6
7
8
FC Volendam (periode)
FC Emmen (stand)
Helmond Sport  (stand)
VVV (stand)
Haarlem (periode)
FC Zwolle (periode)
TOP Oss (periode)
FC Eindhoven (periode)

De eerste twee wedstrijden zijn dan tussen de nummer 8 - 5 en 7 - 6 van bovenstaande lijst:
A FC Eindhoven - Haarlem
B TOP Oss - FC Zwolle

Dan volgt:
C Winnaar A - Willem II
D VVV - FC Volendam (Nummer 4 - 1)
E Helmond Sport - FC Emmen (Nummer 3 -2)
F Winnaar B - Heracles

Dan volgen de finales om daadwerkelijk te promoveren:
G Winnaar C - Winnaar D
H Winnaar E - Winnaar F

Winnaars G en H naar de Eredivisie.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:49:37 #70
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_36023165
Hier was ik al bang voor Zoals het er nu voor staat pist De Graafschap dus net buiten de pot.... Ondanks de redelijke eindsprint momenteel. Wedstriojd van vrijdag: Graafschap - Helmond wordt dus erg belangrijk....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_36023297
Wij stijgen nog wel. Als we vrijdag winnen doen we hele goede zaken met het oog op Top Oss en Omniworld. De laatste wedstrijd Zwolle uit wordt lastig, dan moeten we aan een gelijkspel genoeg hebben. Vrijdag MOETEN we winnen
Bloed, zweet en tranen!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:55:19 #72
68638 Zwansen
pi_36023347
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:25 schreef pekel het volgende:

[..]

Of een goede en gezonde club bouwen en vanaf volgend seizoen met succes gaan voetballen, ipv een jaartje Eredivisie en dan weer in de put van de GGD.
Liever 1 seizoen in de Ere en dan 10 seizoenen onderaan GGD dan 10 jaar lang subtop GGD.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:59:04 #73
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36023465
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:25 schreef pekel het volgende:

[..]

Wat een onzin allemaal. Als jullie nu eerste hadden gestaan had je echt niet geroepen dat je niet wilde promoveren. En opbouwen in de GGD is zo goed als onmogelijk. De betere spelers worden toch weggeplukt door de eredivisieploegen.
Als wij dit jaar geen kampioen worden vertrekken sowieso van Dieren, Sprockel, Holman, en waarschijnlijk Bruins. Lekker opbouwen voor volgend seizoen is dat. Als we echter promoveren blijven deze spelers waarschijnlijk.
En dat jaartje eredivisie pakt de kampioen toch maar mooi mee, of we nou 5 of 30 punten halen, we krijgen wel mooie ploegen op bezoek, en hebben leukere uitwedstrijden voor de boeg. Ohh en waarom zou je na degradatie direct in de put van de GGD zitten? Na onze laatste degradatie eindigden we gedeeld tweede en op doelsaldo promoveerden we niet.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:59:59 #74
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36023504
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Liever 1 seizoen in de Ere en dan 10 seizoenen onderaan GGD dan 10 jaar lang subtop GGD.
Juist!
pi_36023605
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Wat een onzin allemaa. Als jullie nu eerste hadden gestaan had je echt niet geroepen dat je niet wilde promoveren. En opbouwen in de GGD is zo goed als onmogelijk. De betere spelers worden toch weggeplukt door de eredivisieploegen.
Waar staan de feiten? Als een club financieel goed op orde is, veel druk stelt en een grote ambitie heeft, dan kiest men toch maar liever voor een top-eerste-divisie club dan voor een nummer 18 in de Ere..
quote:
Als wij dit jaar geen kampioen worden vertrekken sowieso van Dieren, Sprockel, Holman, en waarschijnlijk Bruins. Lekker opbouwen voor volgend seizoen is dat. Als we echter promoveren blijven deze spelers waarschijnlijk.
Wij zijn echter geen Excelsior, sorry.
quote:
En dat jaartje eredivisie pakt de kampioen toch maar mooi mee, of we nou 5 of 30 punten halen, we krijgen wel mooie ploegen op bezoek, en hebben leukere uitwedstrijden voor de boeg.
Geweldig, elk jaar op de heen en weer-boot. Ik zie liever een club dat een stabiele middenmoter wordt.
quote:
Ohh en waarom zou je na degradatie direct in de put van de GGD zitten? Na onze laatste degradatie eindigden we gedeeld tweede en op doelsaldo promoveerden we niet.
Dat klopt, jullie deden het vrij aardig na degradatie. Een club als Emmen zou dat volgend seizoen niet gelijk kunnen. Waarom? Sponsoring, geld, publiek. Spelers willen niet naar eendagsvliegen.
Hoi.
pi_36023683
En tuurlijk, ik zie mijn club ook liever tegen Ajax dan tegen Telstar. Maar misschien moet je eens aan de toekomst denken, en niet gelijk alles willen.
Hoi.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:09:26 #77
68638 Zwansen
pi_36023853
Ik heb menigmaal een promotie-wedstrijd van Emmen meegemaakt. Tegen AZ verloren we, tegen NEC, Heerenveen, Excelsior. Steeds waren we net niet goed genoeg. Na een aantal jaren heb je het echt wel gehad hoor. Ik kan me er gewoon niet meer voor motiveren om naar een wedstrijd als Emmen-Telstar te gaan als Emmen 7e staat ofzo.

Maar goed, dat heeft ook te maken met de sfeer in het stadion.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:11:55 #78
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36023950
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef pekel het volgende:

Waar staan de feiten? Als een club financieel goed op orde is, veel druk stelt en een grote ambitie heeft, dan kiest men toch maar liever voor een top-eerste-divisie club dan voor een nummer 18 in de Ere..
Waaruit blijkt dat? Over het algemeen is een gepromoveerde club prima in staat de talenten uit de GGD weg te plukken. Spelers spelen nou eenmaal liever in de eredivisie dan in de eerste divisie.
quote:
Wij zijn echter geen Excelsior, sorry.
Nee maar als er belangstelling zou komen voor spelers van jullie vanuit de eredivisie is het makkelijker om ze te houden als ze ook gewoon eredivisie met Emmen kunnen spelen.
quote:
Geweldig, elk jaar op de heen en weer-boot. Ik zie liever een club dat een stabiele middenmoter wordt.
Hoe je ook aan een team bouwt, direct een stabiele middenmoter wordt geen enkele club direct na promotie. Dat eerste jaar blijft erg moeilijk. Als je niet zo nu en dan promoveert wordt je vanzelf een stabiele middenmoter, maar in de GGD.
quote:
Dat klopt, jullie deden het vrij aardig na degradatie. Een club als Emmen zou dat volgend seizoen niet gelijk kunnen. Waarom? Sponsoring, geld, publiek. Spelers willen niet naar eendagsvliegen.
Spelers willen eredivisie, en niet jaren gaan bouwen om dan hopelijk eindelijk een keer de vruchten ervan te plukken. Het mag best wat ambitieuzer allemaal. En ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als supporter geen kampioen wil worden, waar doe je het dan voor?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:12:57 #79
68638 Zwansen
pi_36023985
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef pekel het volgende:
En tuurlijk, ik zie mijn club ook liever tegen Ajax dan tegen Telstar. Maar misschien moet je eens aan de toekomst denken, en niet gelijk alles willen.
Dat zei iedereen 15 jaar geleden ook...

Blijkbaar heb jij de beginjaren 90 enzo niet meegemaakt.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:13:08 #80
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36023990
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef pekel het volgende:
Ja, maar welke toekomst? Het is bij Emmen toch al jarenlang zwemmen in de subtop? Die stap moet gewoon gemaakt worden op korte termijn, de verschillen worden alleen maar groter en groter tussen de eredivisie en de GGD.
pi_36024014
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb menigmaal een promotie-wedstrijd van Emmen meegemaakt. Tegen AZ verloren we, tegen NEC, Heerenveen, Excelsior. Steeds waren we net niet goed genoeg. Na een aantal jaren heb je het echt wel gehad hoor. Ik kan me er gewoon niet meer voor motiveren om naar een wedstrijd als Emmen-Telstar te gaan als Emmen 7e staat ofzo.

Maar goed, dat heeft ook te maken met de sfeer in het stadion.
Ik heb die westrijden niet meegemaakt (was toen erg jong ) dus ik kan daar geen oordeel over geven. De sfeer is natuurlijk niet super, maar het is ook niet gek dat er geen topsfeer is. Vorig seizoen 19de, mensen begonnen af te haken en de financiele perikelen rond Emmen waren nou ook niet echt positief. Als je een inwoner in een dorp in de omgeving zijn/haar mening vraagt over FC Emmen, krijg je het verhaal "lui die met gemeentegeld voetballen" enz enz.. Emmen heeft nu een goed bestuur en dat ze dit seizoen al in de top 5 staan is een grote verrassing.
Hoi.
pi_36024035
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:12 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat zei iedereen 15 jaar geleden ook...

Blijkbaar heb jij de beginjaren 90 enzo niet meegemaakt.
Klopt
Hoi.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:16:39 #83
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36024118
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:13 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik heb die westrijden niet meegemaakt (was toen erg jong ) dus ik kan daar geen oordeel over geven. De sfeer is natuurlijk niet super, maar het is ook niet gek dat er geen topsfeer is. Vorig seizoen 19de, mensen begonnen af te haken en de financiele perikelen rond Emmen waren nou ook niet echt positief. Als je een inwoner in een dorp in de omgeving zijn/haar mening vraagt over FC Emmen, krijg je het verhaal "lui die met gemeentegeld voetballen" enz enz.. Emmen heeft nu een goed bestuur en dat ze dit seizoen al in de top 5 staan is een grote verrassing.
Persoonlijk vond ik die 19e plek van vorig seizoen een grotere verrassing. Maar goed, ik neem toch ook aan dat uiteindelijk (en over wat voor termijn je precies praat is me nog niet helemaal duidelijk) het doel promotie is?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:16:44 #84
68638 Zwansen
pi_36024119
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:14 schreef pekel het volgende:

[..]

Klopt
Dat was kut hoor. Thuis tegen AZ, als we die gewonnen hadden waren we zo goed als zeker kampioen. Op een gegeven moment stonden we bovenaan met evenveel punten maar 2 wedstrijden minder gespeeld. En toch weer weggeven.
pi_36024191
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:13 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ja, maar welke toekomst? Het is bij Emmen toch al jarenlang zwemmen in de subtop? Die stap moet gewoon gemaakt worden op korte termijn, de verschillen worden alleen maar groter en groter tussen de eredivisie en de GGD.
Emmen is sinds dit seizoen eigenlijk "opnieuw begonnen". Andere voorzitter, trainer, clubmensen e.d. e.d. De mensen binnen de club zijn ook niet gek en willen natuurlijk ook hogerop. Henk Eising en Ronald Lubbers (die per 1 januari aftrad omdat zijn werk was gedaan) hebben er voor gezorgd dat qua financien en dergelijke alles weer op orde aan het komen is. Ze zijn in gesprek met "grote namen" die in de zomer aangetrokken worden, om zo volgend seizoen een sterk team te krijgen en voor promotie te spelen. Lubbers en Eising zeiden echter een poos terug in de krant dat, als Emmen zou promoveren, hun desnoods zelf de bal in eigen doel schieten, omdat Emmen er nog niet klaar voor is na de hervorming. Als hun dat zeggen geloof ik dat, en als het beter is voor Emmen, dat volgend seizoen een zeer sterk team wordt, dan moet dat zo.
Hoi.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:20:21 #86
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36024250
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:18 schreef pekel het volgende:

[..]

Emmen is sinds dit seizoen eigenlijk "opnieuw begonnen". Andere voorzitter, trainer, clubmensen e.d. e.d. De mensen binnen de club zijn ook niet gek en willen natuurlijk ook hogerop. Henk Eising en Ronald Lubbers (die per 1 januari aftrad omdat zijn werk was gedaan) hebben er voor gezorgd dat qua financien en dergelijke alles weer op orde aan het komen is. Ze zijn in gesprek met "grote namen" die in de zomer aangetrokken worden, om zo volgend seizoen een sterk team te krijgen en voor promotie te spelen. Lubbers en Eising zeiden echter een poos terug in de krant dat, als Emmen zou promoveren, hun desnoods zelf de bal in eigen doel schieten, omdat Emmen er nog niet klaar voor is na de hervorming. Als hun dat zeggen geloof ik dat, en als het beter is voor Emmen, dat volgend seizoen een zeer sterk team wordt, dan moet dat zo.
Tsja als je er vrede mee hebt, waarom niet dan? Maar het moet dan ook wel binnen 1-2 jaar gebeuren, anders krijg je (voor zover Emmen die naam nog niet heeft) zo'n 'net-niet' naam. En die 'grote namen' haal je dan ook niet meer binnen.
pi_36024293
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:20 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Tsja als je er vrede mee hebt, waarom niet dan? Maar het moet dan ook wel binnen 1-2 jaar gebeuren, anders krijg je (voor zover Emmen die naam nog niet heeft) zo'n 'net-niet' naam. En die 'grote namen' haal je dan ook niet meer binnen.
Idd, volgend seizoen moet het gebeuren. Ik weet niet met wie in Emmen gesprek is, maar als daar namen op staan die Eredivisie-waardig zijn, zie ik zelf Emmen natuurlijk volgend seizoen liever promoveren.
Hoi.
pi_36032056
Nou, FC Dordt lijkt op de beloofde periodetitel af te stevenen. Eddy Putter bewaart zijn grootste vorm van het seizoen voor de laatste weken, dat is gunstig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36116682
Straks gaan de Witte Leeuwen ff 3 punten ophalen in Den Bosch.....
volgende wedstrijden:
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:30:46 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_36116974
Hup Den Bosch. Kon het niet laten wat geld in te zetten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_36117311
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef Dos37 het volgende:
Hup Den Bosch. Kon het niet laten wat geld in te zetten.
Wat was de quote 1,10 voor Den Bosch?

Nah ja als ik me vanavond, maar vermaak! Voor Telstar staat er toch niks op het spel.
volgende wedstrijden:
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:44:32 #92
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36117478
Voor ons wel, ben gewoon supergespannen voor een pot tegen de eagles.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:06:31 #93
67174 Dos37
Come on Twente
pi_36118214
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef spurs het volgende:

[..]

Wat was de quote 1,10 voor Den Bosch?

Nah ja als ik me vanavond, maar vermaak! Voor Telstar staat er toch niks op het spel.
1,55 was het volgens mij. Dus dat is nog wel wat.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_36119218
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef Mindlight het volgende:
Voor ons wel, ben gewoon supergespannen voor een pot tegen de eagles.
Thuis? Makkie, 5-1. 3 x Sequiero, 1 x Biekman en 1 x Slory
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:50:03 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36119696
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:23 schreef spurs het volgende:
Straks gaan de Witte Leeuwen ff 3 punten ophalen in Den Bosch.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:11:20 #96
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_36122150
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Thuis? Makkie, 5-1. 3 x Sequiero, 1 x Biekman en 1 x Slory
Biekman heeft gelukkig een spierscheuring dus dat risico is er hopelijk voor de rest van het seizoen niet meer, Sequira zit weer op de bank, en Slory, tsja Slory, die mag een hele domme rode kaart (scheidsrechter in zijn gezicht spugen?) pakken vroeg in de wedstrijd, zodat we van hem ook geen last meer hebben.
pi_36123173
Zo, ik ben topfit voor vanavond. Net bij de therapeut een onderzoekje en fikse krachtoefeningen gehad. Laat maar komen die pot tegen de palingvissers.
Hoi.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:57:16 #98
497 Maja
Ja denk!?!
pi_36124851
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef pekel het volgende:
Zo, ik ben topfit voor vanavond. Net bij de therapeut een onderzoekje en fikse krachtoefeningen gehad. Laat maar komen die pot tegen de palingvissers.
Ik ben er ook klaar voor! Benieuwd of ze vanavond eens 'n keer een knappe pot neer kunnen zetten...
pi_36124952
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:57 schreef Maja het volgende:

[..]

Ik ben er ook klaar voor! Benieuwd of ze vanavond eens 'n keer een knappe pot neer kunnen zetten...
Jij bent toch Volendam-fan? Zo ja, succes alvast.
Hoi.
pi_36127352
3-1 achter
Hoi.
pi_36127413
En 3-2
Hoi.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:30:30 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_36127491
3-2