Nogmaals respect voor deze tekening..je weet zeker dat je hem nooit eerder hebt gezien? Hij lijkt echt sprekend..zou ik hem gewoon 50 keer uitprinten en op het station ophangen .....quote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ff een tekening gemaakt van de beste man, naar aanleiding van de diverse beschrijvingen
[afbeelding]
Klopt het zo een beetje
DOEN!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nogmaals respect voor deze tekening..je weet zeker dat je hem nooit eerder hebt gezien? Hij lijkt echt sprekend..zou ik hem gewoon 50 keer uitprinten en op het station ophangen .....![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nogmaals respect voor deze tekening..je weet zeker dat je hem nooit eerder hebt gezien? Hij lijkt echt sprekend..zou ik hem gewoon 50 keer uitprinten en op het station ophangen .....![]()
Dat bestaat niet stond jij toevallig rond 7 uur ook bij de rookpuil? Hij was duidelijk te herkennen had alleen vandaag zijn muts niet op...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef snellejelle het volgende:
Helaas, ik heb de beste man niet herkend vanochtend. ik denk dat de TS enigzins overdreven heeft
Ik vermoed zelfs dat de TS grote gedeeltes heeft verzonnen omdat hij een beetje aandachtgeil isquote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef snellejelle het volgende:
Helaas, ik heb de beste man niet herkend vanochtend. ik denk dat de TS enigzins overdreven heeft
nee gek, natuurlijk was ik er niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat bestaat niet stond jij toevallig rond 7 uur ook bij de rookpuil? Hij was duidelijk te herkennen had alleen vandaag zijn muts niet op...
Wat een anti-climax zeg... Zitten we hier met z'n allen voor niks dit topic in de gaten te houden....quote:Op maandag 20 maart 2006 19:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee gek, natuurlijk was ik er niet.
Ik ga toch niet een uur eerder opstaan om naar een randdebiel met/zonder muts te kijken
Ach en wel met die praatjes komen...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik ga toch niet een uur eerder opstaan om naar een randdebiel met/zonder muts te kijken
Triest figuur, met je stoere praatjes.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Net nog Star Trek - First Contact gezienquote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Volgens mij heeft die collega van jou alle star trek afleveringen gezien
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Net nog Star Trek - First Contact gezien?
[robotachtig stemmetje] We are Borg. Resistance is futile. You will be assimilated[/robotachtig stemmetje]
Of je neemt me wat minder serieus. Ik ben geen trekkie hoorquote:
topic baggeraarquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:43 schreef biertank het volgende:
Ik loop stage tot 1 April als er niemand geweest ik ga ik denk ik wel een keertje vroeg opstaan om een foto te maken van die dude.
Dus Razor21 als het een bs verhaal is kan je het beter melden want als ik daar voor Jan lul sta wordt ik goed pissed...
1 april....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:43 schreef biertank het volgende:
Ik loop stage tot 1 April als er niemand geweest ik ga ik denk ik wel een keertje vroeg opstaan om een foto te maken van die dude.
Dus Razor21 als het een bs verhaal is kan je het beter melden want als ik daar voor Jan lul sta wordt ik goed pissed...
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja ja moeilijk te geloven maar ik loop echt stage tot 1 aprilquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
1 april....
ik voel iets aankomen
maar goed, het is mogelijk dat jouw verhaal géén bullshit is, dus je krijgt nog ff het voordeel van de twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |