Voelt hij ook anders ? Vooral Ernesto werd echt superzacht nadat we overgegaan waren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef tonja het volgende:
Ja, het is belachelijk. Het nieuwste geintje is keihard vanaf de rugleuning van de bank op mijn rug springen en weer terug naar de rugleuning, als ik voorover zit.
En, het kan verbeelding zijn, maar volgens mij glimt Harry nog harder dan eerst.
linkje met info daaroverquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:37 schreef Meaghan het volgende:
Onze Bulldog pup van nu 4 maanden krijgt op aanraden van de fokker AHV vlees/pens compleet en hij doet het er echt super op! Hij weegt inmiddels 18 kilo en heeft echt massa zonder meteen dik te zijn. Onze andere hond was graatmager toen we hem kregen en het is echt zo jammer dat we toen nog geen ervaring hadden met versvlees voedingen. Is het ook zo dat je met versvlees de kans op een maagtorsie vermindert of zelfs uitsluit? Het zet immer niet uit zoals brokken dat wel doen.
Mooie site! Handig idd. Ik snap wel waarom ze gratis bezorgenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:48 schreef tonja het volgende:
Zonet is mijn bestelling met kattenvoer van carnibest afgeleverd.
8 kilo. Ik ben erg blij met deze online bestel mogelijkheid.
http://www.versvoeding.nl/index.php
Dat stuiteren had ik echt nooit gehoord, en bij mezelf zal het moeilijk constateren geweeest zijn, ik bren gestart met rauw toen ik twee (bij de fokker rauw gevoerde) kittens kreeg en die zijn altijd drukker dan volwassen katten, Ernesto werd wel drukker maar die had ineens twee kittens om mee te spelen, en van Mimosa weet ik het niet, maar die heeft een groot gedeelte van die periode mokkend op de kast doorgebracht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:54 schreef tonja het volgende:
Er valt me nog iets op nu Harry en Loes aan het rauwe vlees zijn. Ze hebben geen oprisping na het eten. Zowel Harry als Loes hadden altijd na een maal brokjes een oprisping.
Loes is nu een beetje aan het doorslaan, ik moet er echt op letten dat ze niet teveel eet. Als ik haar d'r gang laat gaan dan eet ze volgens mij door tot ze ploft.
En ook het stuiteren zet zich onverminderd voort.
Tolerant failliet? Hoezo dat?quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:07 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Tolerant is failliet.![]()
Ik ga ook maar eens Carnibest proberen denk ik...![]()
Zal wel niet genoeg verkocht worden ofzo. Maar heb gehoord dat een dierenwinkel in Nijmegen in overleg is met Tolerant om het zelf te mogen maken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Tolerant failliet? Hoezo dat?
Oh, leuk, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
Er is een leuk nieuw boek op de marktGeschreven door een van de weinige dierenartsen in Nederland die voor versvleesvoeding is. Het boekje heet Voer voor Carnivoren door Tannetje Koning. Kost ¤14,95 en ik las het in 1 ruk uit.
Oh, gelukkig, ben blij dat ik geen half om half heb meegenomen danquote:Op woensdag 6 december 2006 11:06 schreef tonja het volgende:
Nee, rauw rundergehakt kan geen kwaad.
Varkensvlees moet je mee uitkijken, daar kan een virus in zitten die voor mensen onschadelijk is, maar voor katten dodelijk.
Ik heb hem ook, hij is leuk ! Geen dikke, ingewikkelde pil, maar een duidelijk geschreven boekje. Ik ga er denk ik nog een paar bestellen om met kerst cadeau te geven, m'n broer heeft een hond en sinds vorige week een Oosters korthaar kitten, en hij voert ze ook rauw maar z'n vriendin begrijpt het allemaal nog niet zo, en mijn hartsvriendin krijgt binnenkort een Abessijntje en die krijgt rauw van de fokker, zij begrijpt nog niet zo waarom die fokker en ik onze katten rauw voeren, misschien dat het boekje helpt. En als ik nog geld heb krijgt de dierenarts er ook eentje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
Er is een leuk nieuw boek op de marktGeschreven door een van de weinige dierenartsen in Nederland die voor versvleesvoeding is. Het boekje heet Voer voor Carnivoren door Tannetje Koning. Kost ¤14,95 en ik las het in 1 ruk uit.
en die van mij nog steeds alleen maar droge brokkenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef oh-oh het volgende:
Denk dat t wel leuk is om dit topic even te kicken toch?
Heb hem net nog eens helemaal doorgelezen en we voeren dezelfde discussie nu ook op een hondenforum.
Er is wel wat veranderd inmiddels want veel meer mensen voeren nu vers.
Dat is zeker zo, bij mensen met een kat is het ook erg veranderd, en die liepen wat dat betreft best achter op mensen met een hond. Toch een kwestie v an de dieren van een ander zien en mond-tot-mondreclame. Als ik nu naar een bijeenkomst met Somalifokkers ga voeren ze zowat allemaal vers en mijn vriendinnen zijn inmiddels ook allemaal overgeschakeld (erg fijn wat betreft staffelkorting).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef oh-oh het volgende:
Er is wel wat veranderd inmiddels want veel meer mensen voeren nu vers.
Veel dierenartsen kennen het niet dus het advies kan best negatief uitvallen, gewoon proberen, netjes afbouwen met de brokken en steeds meer KVV gaan geven. Je merkt snel genoeg of het wel of niet goed gaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:10 schreef Qwea het volgende:
ik ga mijn DA eens raadplegen of Baloe op CB oid over kan.
Ik neem aan dat ze het wel kent. En zo niet hoor ik dat ook wel. Ik ga niks zomaar proberen aangezien Baloe voor erg veel dingen alergisch is e.dquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Veel dierenartsen kennen het niet dus het advies kan best negatief uitvallen, gewoon proberen, netjes afbouwen met de brokken en steeds meer KVV gaan geven. Je merkt snel genoeg of het wel of niet goed gaat.
en? wat zei je dierenarts?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
Mja maar toch even overleggen. Moet zaterdag heen dus zal het zaterdag opperen. Baloe heeft het ook aan zn schildklier, artrose, prostaat, ja wat heeft ie eigenlijk niet.
En ook met artrose vraag ik me af of vers mag. Of hij er niet te dik oid van wordt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |