Nerdjequote:Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef Koenz0r het volgende:
Mooi, wordt jij van school afgetyft!
Wij blij, school blij, jij niet blij -> Wij nog blijer
Je kansen op een succesvol leven zijn toch al verkeken. Dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit, misschien dat je via Fok! nog een bekende lollerkamper kunt worden a la Tokkie?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nerdjeik word er helemaal neit afgetyft, en als dat zo zou zijn.
Zou ik alleen maar meer op fok hangen
We maken deze prachtige geludjes altijdquote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef Ricky_ het volgende:
'Tudududu'Jullie hebben echt niks te doen heh :/
Overzie de gevolgen!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef Koenz0r het volgende:
Mooi, wordt jij van school afgetyft!
Wij blij, school blij, jij niet blij -> Wij nog blijer
Is er geen maximum voor bagger topics openen?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overzie de gevolgen!
Hij van school afgetrapt, hij meer tijd voor Fok!
Wij niet blij!
Dat zal me n brief worden...quote:Geachte heer/mevrouw,
In deze brief maken wij u erop attent dat Maikuul rare geluidjes in de klas maakt.![]()
Met een ieder voorwerp voorhanden!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Roellio het volgende:
Ik ben voorstander van herinvoering van recht tot slaan van irritante leerlingen!
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef sandermans het volgende:
Haha ik zit die geluidjes al een paar minuten te luisteren achter mekaar.
He ga jij eens even heel gauw je opperste fantasie om kinderen te slaan op je eigen kinderen uitleven. (als je die hebt)quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Roellio het volgende:
Ik ben voorstander van herinvoering van recht tot slaan van irritante leerlingen!
Als je die extra tijd nou besteed aan verbetering van je spelling en taalgebruik?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Oke ik zal het verhaal vertellen.
Vanmorgen 1ste uur: Engels.
ik en MaddoxX zitten zoals gewoonlijk neven elkaar. Uiteraard hebben we 2 uur de tijd om 3 opdrachten te maken die je in 10 minuten af hebt, dit zorgt uiteraard voor verveling.![]()
Ik sta voor de klas!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:03 schreef thefunny het volgende:
[..]
He ga jij eens even heel gauw je opperste fantasie om kinderen te slaan op je eigen kinderen uitleven. (als je die hebt)
Okequote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehe straks kom je nog bij Chriz2k op school
Bij jou pissen ze tenminste over elkaar heen in de douche, dát is pas niveau!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Scorpie het volgende:
get a life behave Maikuuul, get a life behave !
Ouderquote:Op maandag 13 maart 2006 19:52 schreef Lucille het volgende:
En ik maar denken dat die gasten al een jaar of 16 waren.
Haha ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Je zult er wel met een paar uur nablijven van af komen, over een maand of zo lach je er over.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Vanmorgen 1ste uur: Engels.
ik en MaddoxX zitten zoals gewoonlijk neven elkaar. Uiteraard hebben we 2 uur de tijd om 3 opdrachten te maken die je in 10 minuten af hebt, dit zorgt uiteraard voor verveling.![]()
Meestal maken we dan geluidjes zoals hier te horen is:
Dit ben ik: http://rapidshare.de/files/15403491/lollers.wav.html
En dit is MaddoxX : http://rapidshare.de/files/15403525/sss.wav.html
Meerdere leraren zeiden tegen ons van: kap daarmee, naja soms zeiden ze dat. Dus ze weten in principe dat wij dat doen.
Maar, vandaag deed ik het niet, maar Kenny ( jeweet die filmer van scheet in de klas ) en MaddoxX.
De leraar zegt: hoppa druit, alletwee jullie. Zegtie dat ik er uit moetterwijl ik helemaal niks deed. Hij zei dat er gevolgen zouden komen.
Naja vanmiddag hadden we tutor ( moetje met mentor enzo gaar in een lokaal zitten niks doen ). Zei hij: ja Jasper(Maddoxx) en Maikel(Jeweet) de brief word vandaag opgestuurd. Ik zo van: wtf waar slaat dat op voor wat geluidjes een brief ( wanneer je er 3 hebt wordje van school afgelollerzet ).
Slaat dus nergens op die gare onzin school waar we toch nooit wat doen maar toch concentratie moeten voor geven
Nee nee, niks nakomen. Het is gewoon een brief die iedereen krijgt wanneer hij veel spijbelt/ gedrag vertoont dat niet kan.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Haha ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was. Je zult er wel met een paar uur nablijven van af komen, over een maand of zo lach je er over.
Ik ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Roellio het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:15 schreef mic_forever het volgende:
maddox die een poeia laat dan
De brief heb ik nog niet, deze word uiteraard ingescand, jeweet. Welliswaar door MaddoxX maarja boeie het gaat zich om de inhoudquote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef KreKkeR het volgende:
Wat staat er in die brief?
Beste ouders van Maikuuul,
Naar ons vermoeden heeft uw zoon heeft vandaag geluidjes gemaakt in de klas.
Wanneer u nog 2 van deze brieven ontvangt wordt hij van school getrapt.
Groetjes,
Juf Miep
kleine rotknopjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:27 schreef Doderok het volgende:
Er is een subtiel doch belangrijk verschil tussen de edit- en de quote-button...![]()
Damn, ik had beter de quote button gebruikt![]()
Geen idee of het ROC is, gewoon MBO niveau 3.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:29 schreef L-IS het volgende:
whehe wat een kutgeluidjes![]()
![]()
![]()
Is dat ROC? Vorig jaar van school gekickt vanwege een of andere achterlijke reden, doen ze dus wel..
"...dik gaar...", "...relax..." en "...vet streng..."quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omg zo gaar, die mentor wat we hebben is opeens dik gaar aant doen :/ normaal deed hij altijd relax maar nu opeens vet streng
Maikuuul, jeweet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:39 schreef vinnyb het volgende:
[..]
"...dik gaar...", "...relax..." en "...vet streng..."
*driewerf zucht*
Ik vergat "omg" ook nog!quote:
Tijd voor wat regulaties om kindertjes buiten te sluiten misschienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:56 schreef MaddoxX het volgende:
w8 maar als ik dadelijk tijd heb maak ik een mooi geluidje voor jullie
Ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef sandermans het volgende:
Ken jij De maikuuul?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef Dirktator het volgende:
En dat soort josti's woont nu in mijn stad.![]()
Vind je dat niet uitermate irritant?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef sandermans het volgende:
Hij woont ook in Maastricht en komt binnenkort alst goed is een praatje maken in de C1000.quote:
Dirktator, hopelijk heb je een mobiel met video, dit moeten we zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij woont ook in Maastricht en komt binnenkort alst goed is een praatje maken in de C1000.
Als je me zo graag wilt zien, er is een topic in ONZ waar ik een scheet laat bij een paar gasten uit me klas, deze video is met geluid.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dirktator, hopelijk heb je een mobiel met video, dit moeten we zien
Dat zei je al en dat vonden wij allen heel stoer enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij woont ook in Maastricht en komt binnenkort alst goed is een praatje maken in de C1000.
Trouwens me moeder vond het ook maar kinderachtig dat ze zo snel een brief geven.
Zwakstroom, bedoel je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef Camplo het volgende:
Stelletje kleuters. MBO laagstroom zeker?
ok ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:59 schreef Aurelianus het volgende:
[afbeelding]
Maak kennis met je toekomst.
Whehehe, moeilijke woorden willen gebruikenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef Camplo het volgende:
Stelletje kleuters. MBO laagstroom zeker?
We doen dit omdat we ons vervelenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Als je zulk gedrag vertoont op een MBO niv3 opleiding, zou ik me zelf nog maar is afvragen of je daar wel thuis hoort, of is het zo'n groen school, waar je gras leert maaien en ondertussen stickers krijgt als je kan optellen en aftrekken?
Maarja je komt er zelf echt wel achter, te laat natuurlijk...
maikuuul pwndquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We doen dit omdat we ons vervelen
En als je je verveelt moetje iets doen, en niet als een achterlijke naar je beeld blijven zitten staren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |