Nerdjequote:Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef Koenz0r het volgende:
Mooi, wordt jij van school afgetyft!
Wij blij, school blij, jij niet blij -> Wij nog blijer
Je kansen op een succesvol leven zijn toch al verkeken. Dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit, misschien dat je via Fok! nog een bekende lollerkamper kunt worden a la Tokkie?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nerdjeik word er helemaal neit afgetyft, en als dat zo zou zijn.
Zou ik alleen maar meer op fok hangen
We maken deze prachtige geludjes altijdquote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef Ricky_ het volgende:
'Tudududu'Jullie hebben echt niks te doen heh :/
Overzie de gevolgen!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef Koenz0r het volgende:
Mooi, wordt jij van school afgetyft!
Wij blij, school blij, jij niet blij -> Wij nog blijer
Is er geen maximum voor bagger topics openen?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overzie de gevolgen!
Hij van school afgetrapt, hij meer tijd voor Fok!
Wij niet blij!
Dat zal me n brief worden...quote:Geachte heer/mevrouw,
In deze brief maken wij u erop attent dat Maikuul rare geluidjes in de klas maakt.![]()
Met een ieder voorwerp voorhanden!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Roellio het volgende:
Ik ben voorstander van herinvoering van recht tot slaan van irritante leerlingen!
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef sandermans het volgende:
Haha ik zit die geluidjes al een paar minuten te luisteren achter mekaar.
He ga jij eens even heel gauw je opperste fantasie om kinderen te slaan op je eigen kinderen uitleven. (als je die hebt)quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Roellio het volgende:
Ik ben voorstander van herinvoering van recht tot slaan van irritante leerlingen!
Als je die extra tijd nou besteed aan verbetering van je spelling en taalgebruik?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Oke ik zal het verhaal vertellen.
Vanmorgen 1ste uur: Engels.
ik en MaddoxX zitten zoals gewoonlijk neven elkaar. Uiteraard hebben we 2 uur de tijd om 3 opdrachten te maken die je in 10 minuten af hebt, dit zorgt uiteraard voor verveling.![]()
Ik sta voor de klas!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:03 schreef thefunny het volgende:
[..]
He ga jij eens even heel gauw je opperste fantasie om kinderen te slaan op je eigen kinderen uitleven. (als je die hebt)
Okequote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Oke ik zal het verhaal vertellen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehe straks kom je nog bij Chriz2k op school
Bij jou pissen ze tenminste over elkaar heen in de douche, dát is pas niveau!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Scorpie het volgende:
get a life behave Maikuuul, get a life behave !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |