Is het nu opgelost dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef yvonne het volgende:
Christ, dicht en blijft dicht
Het ging over de ontmaskerring van Static
Neequote:
Ik had net een nieuwe geopend.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:44 schreef Xebrozius het volgende:
Goed topic, en weer open.
En toch is een beetje vleesch best lekkâh.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Obesitas for teh win.
Jammer wel dat je er ook 150 liter jus bij krijgt...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En toch is een beetje vleesch best lekkâh.![]()
Prickmans is vorige week ritueel geslacht en toen zijn we er met versierde lullen omheen gaan dansen.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef Insomaniac het volgende:
Rickmans?
Ik zet mijn geld ook in op die kroeleboel.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef Insomaniac het volgende:
Is het niet Rickmans?
Pass mij die foto eens, dan maak ik er wel een avatar vanquote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef boebiedoe het volgende:
Dan post ik hem ook nogmaals hier.
Dit is nou ook niet echt representatief voor menig knap fokker eh. Ik voel me nogal aangetast in mijn waarde door de opmerking; "fokkers zijn nog lelijker dan ik dacht".
En waarom verdween die foto?.
En een eigen tijdzonequote:Op maandag 13 maart 2006 15:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jammer wel dat je er ook 150 liter jus bij krijgt...
Waarom heeft kroelebol ze niet kapot geschopt om onze eer te verdedigen?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld ook in op die kroeleboel.
Eigenlijk had jij er moeten staan met je mokkeltje.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef boebiedoe het volgende:
Dan post ik hem ook nogmaals hier.
Dit is nou ook niet echt representatief voor menig knap fokker eh. Ik voel me nogal aangetast in mijn waarde door de opmerking; "fokkers zijn nog lelijker dan ik dacht".
Vleesch in proportie en bovenal; een beetje.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:47 schreef Xebrozius het volgende:
Jammer wel dat je er ook 150 liter jus bij krijgt...
Met muts op wel.... als je een video terug bekijkt is het toch stukken minder hoor.quote:
Ik heb zo'n medelijden met die Tobias hè..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:47 schreef nietzman het volgende:
Ik zet mijn geld ook in op die kroeleboel.
Wie is nu eigenlijk zijn mokkeltje? Jij? Of Nikky? Of jij en Nikky?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eigenlijk had jij er moeten staan met je mokkeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |