kan ja.... maar zeg dat maar niet tegen Atletico Madrid.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar zit wel een kern van waarheid in, maar ik denk dat het thuisvoordeel wel degelijk van groot belang kan zijn in de verlenging
Maar het blijft een KUTregelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:16 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
kan ja.... maar zeg dat maar niet tegen Atletico Madrid.
Dat was trouwens 1 van de grootste nagelbijtende wedstrijden die ik ooit gezien heb.
Voor morgen zou 2-2 en dan 3-2 voor AJAX in de extra tijd niet gek zijn. Niet goed voor je hart, maar tenminste een strijd met passie.
asjeblieft niet zeg, daarvoor heb ik niet genoeg bier in huisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik hoop eigenlijk wel op penalties
Kom maar drinken hoor... tender en vaten genoegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
asjeblieft niet zeg, daarvoor heb ik niet genoeg bier in huis
Ach...eigenenlijk maakt het me niet uit hoe ze winnen...ALS ze maar winnen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik hoop eigenlijk wel op penalties
eerlijk gezegd: niet echt. Het zal wel komen als ik thuis ben, en mijn vrouw desperate housewives wil kijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Kriebelt het al?
Het kriebelt verschrikkelijk, heb er nu toch weer spijt van dat ik niet ga. Volgende ronde tegen Villarreal sowieso wel, slaapplaatsen zijn zelfs al geregeld. Zo als ik al zei, eigenlijk moet ik zelf trainen vanavond, maar ik wil echt geen minuut missen van deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Kriebelt het al?
Yeah!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Kriebelt het al?
quote:Hans Vonk lijkt de eerste aanwinst van PSV voor het komende seizoen te worden. De 36-jarige reservedoelman van Ajax kon kiezen uit diverse clubs, maar heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar Eindhoven.
Beide partijen hebben al een eerste gesprek gevoerd. Vonk kreeg in Amsterdam geen contractverlenging, omdat hij daar volgend seizoen vierde keus achter Stekelenburg, Gentenaar en Vermeer zou worden.
quote:Ten Cate in beraad: Ajax deed mij een aanbod
Henk ten Cate heeft bekend een aanbieding van Ajax gehad te hebben. "Waar rook is, is vuur", zegt de assistent-trainer van FC Barcelona vandaag in El Mundo Deportivo. De Amsterdammer liet weten dat hij echter niet voor de zomer weg wil uit Catalonië.
"Ik ben vereerd met het aanbod", aldus Ten Cate. "Ik heb het echter erg naar mijn zin in Barcelona en mijn gezin ook." Een optie om plotseling naar de ArenA te vertrekken, bestaat dan ook niet. Wel aan het einde van het seizoen. "Maar eerst wil ik met Barcelona de titel veroveren."
Prijs is nog wel te doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Om maar ff lekker op de zaken voor uit te lopen...
Din, 04 Apr 06
Vlucht VY7081 09:00 Vertrek Amsterdam (AMS)
11:20 Aankomst Valencia (VLC)
Woe, 05 Apr 06
Vlucht VY7080 11:50 Vertrek Valencia (VLC)
14:25 Aankomst Amsterdam (AMS)
Totaalbedrag van de vlucht
72.41 EUR
Is te doen dacht ik....
Vanaf Valencia Airport naar Villarreal Stadion is :
Uw route: 67.03 km
Aeropuerto de Valencia
46940 Manises
Spanje
Calle De Miralcamp
12540 Vila-Real
Spanje
67.03 km
48 min
Prijs voor de kaartjes heb ik nog niet kunnen vinden.....
Ja, sinds gisteren al...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Kriebelt het al?
Wat is je bron van dit verhaal? Buiten de spaanse krant natuurlijk. Lijkt me een heel oud berichtquote:quote:Ten Cate in beraad: Ajax deed mij een aanbod
Henk ten Cate heeft bekend een aanbieding van Ajax gehad te hebben. "Waar rook is, is vuur", zegt de assistent-trainer van FC Barcelona vandaag in El Mundo Deportivo. De Amsterdammer liet weten dat hij echter niet voor de zomer weg wil uit Catalonië.
"Ik ben vereerd met het aanbod", aldus Ten Cate. "Ik heb het echter erg naar mijn zin in Barcelona en mijn gezin ook." Een optie om plotseling naar de ArenA te vertrekken, bestaat dan ook niet. Wel aan het einde van het seizoen. "Maar eerst wil ik met Barcelona de titel veroveren."
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
eerlijk gezegd: niet echt. Het zal wel komen als ik thuis ben, en mijn vrouw desperate housewives wil kijken
Heb jij even mazzel! Ik ben keeper en wij moeten vanavond de topper spelen....quote:Op maandag 13 maart 2006 23:45 schreef S-Two het volgende:
Ik moet morgen trainen maar goed, denk dat ik dat maar even af bel. Al heb ik er een hard hoofd in dat we een ronde verder komen.
quote:Maarten Fontein wil meer satellietclubs
Dinsdag 14 maart, door SV, Amsterdam, 07.33u GMT+01.00, NRC
In het NRC Handelsblad is nog meer bekend geworden van het strategisch plan dat algemeen directeur Maarten Fontein heeft uitgestippeld en volgende maand bij Ajax presenteert.
Zo willen de Amsterdammers onder andere het aantal satellietclubs vergroten en kennis met andere clubs gaan delen. Een internationale competitie ziet Fontein niet als oplossing om met Europa mee te doen, maar meer die samenwerking met andere clubs.
Verder is Fontein kritisch tegenover de huidige mentaliteit van sommige Ajacieden. Zo trapte Rafael Van der Vaart in De Telegraaf na over de 'matige medische staf van Ajax'. 'Dan is er toch iets niet goed gegaan denk ik dan', aldus Fontein.
Zag het ergens op internet, datum van vandaag stond er wel boven...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:55 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat is je bron van dit verhaal? Buiten de spaanse krant natuurlijk. Lijkt me een heel oud bericht
Veld verzuipenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel! Ik ben keeper en wij moeten vanavond de topper spelen....
Afzeggen geen optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |