Hij wilde best passen met 11 AST's... Hij wilde zo graag passen dat hij zelfs 7 TO's hadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:37 schreef Robertje het volgende:
PistonsLakers verliezen omdat Kobe (love him or hate him) niet wil passen maar zelf een noodschot wil schiten. Terwijl zijn teammaat erg vrij stond.
Ja! Ik moet eerlijk zeggen dat ik half januari (ofzo) wel geloofde dat als er de afgelopen jaren een team was, dat het dit jaar het meest kansrijk was.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Pistons...
En dan nog waren er 'kenners' die echt dachten dat ze voor 70 konden gaan.
Joh, niet zo letterlijk. Een (season) MVP wordt echt niet in een week of maand bepaalt. Maar laten we eerlijk zijn: dit was de slechtse wedstrijd van Wade in tijden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef BitetheBullet het volgende:
Ach je kan het ook anders bekijken:
De Heat wint toch als Shaq en Wade dramatisch spelen, en dat is iets goeds(dat zou vorig jaar iig niet zijn gebeurd)
En een slechte wedstrijd diskwalificeert Wade meteen? Dan vraag ik me af hoe ze in de vorige 40 jaar aan MVP's gekomen zijn.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb even een mooi filmpje gemaakt van MJ's laatste schot in de finals van '98Zwansen kan het vast wel waarderen
Muziek is overigens van Star Wars (wel toepasselijk)
http://rapidshare.de/files/15833899/MJ_Final_Shot_98.wmv.html
De Amerikaanse media, ik word er dagelijks mee wakker als ik Sportscenter aanzet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:29 schreef J-Will het volgende:
Dat is de media gewoon... die ruiken een mogelijke sensatie en springen er natuurlijk meteen op.
Ik vind Williams eigenlijk best goed de laatste tijd..quote:Op zondag 19 maart 2006 01:22 schreef J-Will het volgende:
Ik zat net Courtside Live te volgen. Jason Williams begon de eerste 8 minuten met 8 punten en 3 assists. Maar eindigt dan de wedstrijd met 12-5. Dan denk ik "dat moet verdomme beter kunnen".
Daarom heb ik het ook in elkaar gezetquote:Op zondag 19 maart 2006 00:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blijft echt geweldig! Met zo'n schot je laatste Bulls-wedstrijd eindigen..
Ik zie Stockton nog voor me met zijn time-out...quote:Op zondag 19 maart 2006 11:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook in elkaar gezet"If this is the final chapter... what a way to close the book!"
Zijn Wizard "career" zal ik nimmer accepteren.![]()
17.30.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef -Hans- het volgende:
Om 16:30 toch op ned 2 ??
Stockton had na het schot van Jordan nog een kans op de win... Er waren nog 5.2 seconden over, maar hij mistte... Eén van de beste passers ooit had op dat mokment beter kunnen passenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie Stockton nog voor me met zijn time-out...
Vraag me af of er echt spelers waren die nog twijfelden of dat schot raak zou gaan...
Hylarisch inderdaad. Maar ik ben al lang blij dat ze wat laten zien.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Ugh dat commentaar: "Speler X scoort... ja daar heeft-ie op getraind"En dat zegt-ie dan 30 keer... oh ja, en dat Duncan van de Maagdeneilanden komt...
Interessant hoor...
"Big game Bob"...Ehm, dude... hij heet Robert Horry... met een R... die "Big Shot Rob"...
"Mohammed scoort over Ming heen".... Ja, want onder iemand door scoren is zo moeilijk
Het lijkt wel NBA live 06 commentaarquote:Op zondag 19 maart 2006 17:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Ugh dat commentaar: "Speler X scoort... ja daar heeft-ie op getraind"En dat zegt-ie dan 30 keer...
"He has not been shooting well... under 30 percent in the first half"quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Het lijkt wel NBA live 06 commentaar![]()
Hans, hij heet Milko Bloemaert.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Hoe heet die commentator trouwens? leuke speler die Parker. Dat zijn toch wel de type spelers waar ik qua spel graag naar kijk.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hans, hij heet Milko Bloemaert.
ff mezelf quoten, dat heb ik altijd al willen doen.![]()
Kobe 11 punten, 2 Reb en 4 ASTquote:Op zondag 19 maart 2006 19:28 schreef J-Will het volgende:
Jason Kidd gaat weer voor de tripple double. 6 punten, 2 rebounds en 4 assists in 1 kwart. Zijn allround game is echt geweldig
Hij heet geen Jason Williamsquote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef J-Will het volgende:
maar Kobe kennende zal hij straks wel ophouden met passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |