quote:
M'n vingertjes doen gewoon pijn van al dat werk.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
LeBeau is tof, trouwens. Hij copypasterde keiveul voor mij!
Ja, ik ook. Had liever gezien dat ze de film een uur langer hadden gemaakt zodat de personages wat beter konden worden uitgewerkt. Ik vond het nu allemaal te oppervlakkig. Geen slechte film maar ook geen echt goede. Jammer.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
Ja, ik vind 'm tegenvallen. Gewoon, anders dan ik had gedacht.
Je had ook nee kunnen zeggen, maar nee, LeBeau is veel te goed voor deze wereld en doet het gewoonquote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M'n vingertjes doen gewoon pijn van al dat werk.
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef rena het volgende:
[..]
Je had ook nee kunnen zeggen, maar nee, LeBeau is veel te goed voor deze wereld en doet het gewoon![]()
![]()
![]()
Dan zouden we uitstervenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef LeBeau het volgende:![]()
Ja, waren er maar meer van mij heh? Dan zou de wereld gelijk een stukje mooier zijn.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Ja, waren er maar meer van mij heh? Dan zou de wereld gelijk een stukje mooier zijn.![]()
Zie deze post van mij.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij wel.
Bijna 36.000.000 berichten geplaatst
36.000.000 bijna!
Signsquote:
Hoi niksan!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Signs
Wanneer die ene gast tv kijkt en ziet dat er aliens op de wereld zijn/rondlopen, loopt er ook een alien om het huis van hem en zijn familie
(Hij is ook bang enzo
)
Vage uitleg, maar ik kan er niet meer van maken
klopt, je ziet die alien in de spiegeling van de tvquote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef niksan het volgende:
Signs
Wanneer die ene gast tv kijkt en ziet dat er een alien op de wereld zijn/rondlopen, loopt er ook een alien om het huis van hem en zijn familie
(Hij is ook bang enzo
)
Vage uitleg, maar ik kan er niet meer van maken
Waarom?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom?Mag ik je niet meer lief verwelkomen
Die ene smiley werkt hier niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:35 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar dat was ik niet
Dat was mijn andere ik
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die ene smiley werkt hier niet.
Ah, nu ik je quote zie ik dat je het al geëdit hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |