quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef Jorikjet het volgende:
brian (guitarist.nl) gefeliciteerd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hangt er vanaf hoe ver je wil gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:38 schreef Sloavink het volgende:
Met wat nemen jullie op? Ik ga ook maar een keer wat opnemen denk ik maar ik weet niet hoe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd idd!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dankjewelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[GRATIS] Stukje taart voor iedereen!
Ja gefeliciteerd inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dankjewelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[GRATIS] Stukje taart voor iedereen!
dat is mun innerlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:20 schreef Hammet het volgende:
-edit- 21? Ik had je jonger geschatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verrek. Er zit een connector in en één van de draadjes daarvan klemt niet in het blokje. Thx voor de tip Fixxxer!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
K denk eerder dat je gitaar niet goed geaard is. Zo'n amp is vrij simpel in een fabriekje in elkaar te draaien en uit zichzelf wel geaard. Bij een gitaar wil er nog wel eens een soldeerdingetje los schieten. Ik zou zeggen, schroef m eens open...
Jezus, wat een prijs!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef Jorikjet het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)fecten/20404385.html
Haha, hoe cool, ik moet toevallig binnenkort, vanuit Limburg, in Vlaardingen zijn! Thanx!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.voxhumanawebstore.nl/webstore/index.php?cPath=118_128&sort=2a
en op marktplaats komen ze ook wel eens langs...
Mên, ik dacht dat het lasagna wasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:43 schreef Shedfire het volgende:
Guitarist.nl: gefeliciteerd (in dit topic kan het nog wel).
[afbeelding]
Daarnaast, gitaar componerend gitaristen, check deze band eens A Brand
Heerlijke nummers + mijn 4e eigenaangemaakte topic sinds 2002. Misschien nog wel minder:D.
Anders maken we samen even een gratis lycos ding.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:37 schreef Hammet het volgende:
Ik heb ook even wat in Guitar Pro gecomponeerd. Het is nog niet heel boeiend, maar het is ook nog niet af natuurlijk.
GP 5 link
GP 4 link
Misschien wil iemand anders de moeite nemen om er ook wat aan te sleutelen? Zou wel cool zijn, dan maken we toch samen wat muziekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop