I second thatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
Kom je 't even in Den Haag brengen?
Stop even bij de afslag Voorburgquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Blind_Guardian het volgende:
Kom je 't even in Den Haag brengen?
ik vond hem wel leuk in V&Aquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Adelante het volgende:
Van Harte Gefeliciteerd
verjaardagstopics horen in ONZ voor 24h max!
ik heb er nu 98, moet alleen nog de F, V, Q & Yquote:
wat is dat?? ziet er wel lekker uit opzichquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Yildiz het volgende:
Mooie twenty-first.
Nu nog een yardie drinken, en klaar.
[afbeelding]
ik wat minderquote:
Das een glas, van een yard lang, das ongeveer een meter.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat is dat?? ziet er wel lekker uit opzich
Lekker, over je nek gaan op je eigen verjaardag. Maar wel leuk idee!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Das een glas, van een yard lang, das ongeveer een meter.
En verder gaat er (vergeef me als ik fout zit) iets tussen de 1 en 2 liter aan bier in.
En als je dan je 21e viert, en het is lekker druk, drink je dat ding in 1 keer leeg, in de achtertuin of bij de wc, want geheid dat je over je nek gaat.
En dan ben je 21.( in Nieuw Zeeland geleerd, hebben ze uit Engeland meegenomen)
Die op die foto is trouwens een neppert, veels te kort, maar het gaat om het idee.
Een yardie heeft ook zo'n bol aan de onderkant.
Ja gister met mun tante naar de tuinwinkel, kheb nu 2 vetten bonsai boompjes,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wat minder
maar vertel eens: heb je al cadeautjes gehad?
neej af te halen in meppelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:30 schreef Gapert het volgende:
Appelkruimel voor mij! Gratis bezorgt in Waalwijk?
En dat zeg je op een dag dat ik de auto niet heb...quote:
dankje, zal nog wat worden, kweet namelijk niet hoe ik ze moet verzorgenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:34 schreef Gebs het volgende:
Doe mij maar een stukje slagroomtaart![]()
en gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier met je bonzai boompjes![]()
Dit is een site over het verzorgen enzo...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dankje, zal nog wat worden, kweet namelijk niet hoe ik ze moet verzorgen
maarja zal vast wel ergens een topic over zijn
ja, als jij nou ff deze kant op komt nu, kun je echt ff een stukje krijgenquote:
ok!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja, als jij nou ff deze kant op komt nu, kun je echt ff een stukje krijgen![]()
ook een stukje voor mij ook in waalwijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:30 schreef Gapert het volgende:
Appelkruimel voor mij! Gratis bezorgt in Waalwijk?
Dankje C.,quote:
Vrouwen!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:55 schreef Raissa het volgende:
Ah, lekker, doe mij maar een stukje van allebei
Ik stuur c. wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje C.,
volgende week voor vrienden en kennisen
kloontjes zijn niet welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |