Dan moet je al dagdromend de dingen van alle dag doen, je kunt van je leven een droom maken. Zelfs bij onprettige karwijtjes. Tijdens karwijtjes zet je gewoon het dromen op een andere level. Maar goed, ik weet niet wat voor werk je precies doet.
Bij geestdodend werk is inderdaad het gevaar dat je niet goed kunt ontsnappen aan de realiteit. Maar wat is geestdodend werk? Ieder werk kan leuk gemaakt worden, door het te zien als een droom. Maar ik weet niet hoe ik dat verder moet uitleggen.
Het enige waarop ik wakker ben, is als ik net wakker wordt uit een nacht slapen, door koffie ga ik verder dromen
![]()
Toevoeging: Ik doe het zo vaker, ik zie een oranje sinasappel en vraag mezelf af van, wat nou als die appel blauw of paars is. En als ik een lege fles zie, denk ik van, wat nou als die fles zichzelf bijvult. En zo vul ik alles aan in mijn wereld
![]()
Als je aan het werk bent, dan kun je dat ook doen
![]()
Je doet gewoon van alles inbeelden. Dagdromen is ook een kwestie van een goed inbeeldingsvermogen hebben. De meest gekke scenario's voor jezelf maken. Heb je een chagerijnige baas, dan ga je bij jezelf denken. " Wat nou als ik hem met een knip met de vinger in de hoek kan zetten en straf kan geven en hem een feestneus kan geven". En zo kun je de hele wereld waar je in zit voor jezelf anders maken.
En hoe verder je gaat hierin, des te gekker het kan worden. En des te meer je zult ontsnappen aan deze realiteit en des te leuker het leven gaat worden
Zie je mensen op straat, dan bekijk je die mensen, en denk je iets erbij
![]()
Je kunt ook gewoon in het dagelijkse leven gekke dingen zeggen
![]()
Ik doe dat dus ook, ik zeg altijd rare dingen
![]()
Als ik met mensen omga dan doe ik precies hetzelfde als hier. Om daar ook te dromen. Als ze me gek vinden is dat niet mijn probleem
![]()
Als ik lotto invul dan zeg ik altijd van, ik win nog wel in de winkel. En dan praat ik daar ook vaker over dromen en dat ga ik meer doen. Mensen vragen wat hun ideale wereld is op straat, en met die mensen verder praten over de ideale wereld wil ik nog meer gaan doen. Mensen uitlokken om te praten over hun droomwereld dus
![]()
En dan gesprekken aangaan
![]()
Fokken in het echt
![]()
En wie weet kun je straks je eigen dromen waar maken als je goed oefent. Dan kun je echt die flessen vullen, ik ga daar dus vanuit. Dat is mijn droom
![]()
Lucide dromen maar dan krachtiger
![]()
Heb je 10 stapels papieren die je administratief moet bijwerken, dan droom je gewoon dat het vanzelf gaat, en dan wordt je droom werkelijkheid. Dan droom je het werk, en werkt het werk vanzelf
![]()
Ook dat de vuilnis wordt opgehaald via een droom, en vuur wordt geblust via een droom. Alles gaat via het dromen
[ Bericht 27% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-03-2006 18:04:15 ]