Neequote:Op maandag 13 maart 2006 11:27 schreef Bupatih het volgende:
Schop naar beneden.
Moet ik de TT nog fixen?word -> wordt
Neequote:Op maandag 13 maart 2006 11:27 schreef Bupatih het volgende:
Schop naar beneden.
Moet ik de TT nog fixen?word -> wordt
Nee Gijs.... ze kijken echt wel naar wie hem krijgt. Geloof niet dat ze hier gebruik maken van Notarissen. Dat gaat echt van....quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Bastard het volgende:
Win vast die 360 ook niet.. who am i kidding... 2 weken voor jan lul die kut icoon
Ja dat is waar inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2006 11:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee Gijs.... ze kijken echt wel naar wie hem krijgt. Geloof niet dat ze hier gebruik maken van Notarissen. Dat gaat echt van....
Heee de winnaar,....Oh nee he niet hem... hij heeft er al een. Deze dan? Nee man dat is een lul... etc etc etc
Ja en het moet chocobo zijnquote:
Kan niet flikkerenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef Bastard het volgende:
Flikker lekker op, dit was bij deze de laatste TT die ik ooit maakte
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef Bastard het volgende:
18.15quote:
Gijs, zometeen eerst lunchquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef Bastard het volgende:
Erg tof van wat ik tot nog toe gespeeld heb. Ben een beetje druk met mn Dreamcast en Chibi Robo alleenquote:
Heerlijk dat je geniet tochquote:Op maandag 13 maart 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Erg tof van wat ik tot nog toe gespeeld heb. Ben een beetje druk met mn Dreamcast en Chibi Robo alleenIk ga er deze week goed voor zitten.
Ik weet alleen wel dat jullie het niets gaan vinden. De battles zijn weliswaar op één lijn (2D) maar het is nog steeds buttonbashen in jullie ogen denk ik
Sfeer, muziek en graphics zijn echter wel een dikke verbetering tov Symphonia vind ik
Gijs ik dacht altijd dat jij ouder wasquote:
Vind ik ook. Je moest eens weten hoe leuk ik Chibi Robo vindquote:
Weet ik,... heb je review gelezenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind ik ook. Je moest eens weten hoe leuk ik Chibi Robo vind![]()
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallooooo! Struik, bedankt voor je kaartjeLekker toepasselijk ook een dergelijke kaart van jou krijgen
![]()
![]()
is ie toch ook? dacht dat wij drieeen de oudste warenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs ik dacht altijd dat jij ouder was
Ik ben ook ouder Gijs...afgelopen woensdag 31 gewordenquote:
Nog gefeliciteerd dan gijs !!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook ouder Gijs...afgelopen woensdag 31 geworden
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
whehehhequote:
jah.... ik verveel mequote:
ga huilen johquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
Kimbo
http://www.youtube.com/watch?v=vcUJZOzV87g
let op het oog van die neger op het eind![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Sjotime het volgende:
Die Surfer
Gozer heeft altijd last van droge lippen. Dus ik zeg tegen hem dat ik dat het weekend ook heb gehad en dat San wereldspul voor me had. Cocosboter ofzoSurfer pakt het heerlijk aan, pakt een klodder uit het wat half volle viesje bakje lippenboter en begint te smeren
En dan gebeurt het he....... de proest van mij. Wat is ervraagt Surfer nerveus. Ik zeg,..... Gijs ik heb geen droge lippen gehad maar vind dat vieze lippenspul net in Tiggy's la
![]()
![]()
Gozer is nu nog zijn lippen aan het schoonvegen,......
Gijs ik maar refreshen totdat jij het zag..... moet nu nog af en toe proestenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
,..................quote:Op maandag 13 maart 2006 14:23 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.flurl.com/item/Mmmmm_Scrotum_Massage_u_90979/![]()
![]()
serieus.... volgens mij als jij zegt dat je stront op je lippen hebt gesmeerd dan doet ie dat ook nogquote:Op maandag 13 maart 2006 14:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs ik maar refreshen totdat jij het zag..... moet nu nog af en toe proesten![]()
Whehehe, te grappigquote:Op maandag 13 maart 2006 14:23 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Sjotime het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIITTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:23 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Gijs ik zag het liggen en moest het doen.... moest alleen hem zover krijgen dat potje te gebruiken. Was niet zo'n probleem... voorpret 9 en ontlaadde in een proest +9. En ja... was wel nerveus want dat mens heeft vaak koortslippen enzoquote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... volgens mij als jij zegt dat je stront op je lippen hebt gesmeerd dan doet ie dat ook noghoeveel voorpret heb je gehad gijs....
cijfer?
was je zenuwachtig of ie het ging doen of niet?![]()
![]()
iddquote:Op maandag 13 maart 2006 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIITTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs ik zag het liggen en moest het doen.... moest alleen hem zover krijgen dat potje te gebruiken. Was niet zo'n probleem... voorpret 9 en ontlaadde in een proest +9. En ja... was wel nerveus want dat mens heeft vaak koortslippen enzo
Oftewel Herpes... en Sander nu ook zeker dankzij jou!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs ik zag het liggen en moest het doen.... moest alleen hem zover krijgen dat potje te gebruiken. Was niet zo'n probleem... voorpret 9 en ontlaadde in een proest +9. En ja... was wel nerveus want dat mens heeft vaak koortslippen enzo
Dat zou te mooi zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oftewel Herpes... en Sander nu ook zeker dankzij jou!![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Sjotime het volgende:
Die Surfer
Gozer heeft altijd last van droge lippen. Dus ik zeg tegen hem dat ik dat het weekend ook heb gehad en dat San wereldspul voor me had. Cocosboter ofzoSurfer pakt het heerlijk aan, pakt een klodder uit het wat half volle viesje bakje lippenboter en begint te smeren
En dan gebeurt het he....... de proest van mij. Wat is ervraagt Surfer nerveus. Ik zeg,..... Gijs ik heb geen droge lippen gehad maar vind dat vieze lippenspul net in Tiggy's la
![]()
![]()
Nee Gijs... er staat een 'nul' waarde voor. Dan wordt die gedelete. Die mailbox is dus Peeters,.... geen op-etersquote:Op maandag 13 maart 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
Gijs.. ik had toch eerder een overzicht van Garmt van mbx'en.. staat de naam "opeeters" tussen op freecon ... die heb ik niet in mijn overzicht hoor... hij lult zeker?Moet wel met die naam
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee Gijs... er staat een 'nul' waarde voor. Dan wordt die gedelete. Die mailbox is dus Peeters,.... geen op-eters![]()
![]()
*bidt*quote:Op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die shit is zo overdragelijk als de pest
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee Gijs... er staat een 'nul' waarde voor. Dan wordt die gedelete. Die mailbox is dus Peeters,.... geen op-eters![]()
![]()
Hij heeft toch indirekt gezoend met tiggyquote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef Sjotime het volgende:
Heb echt tranen hier mensen![]()
![]()
![]()
Surfer heeft onwijze jeuk aan zijn lippen...... hij zit er steeds aan !!![]()
Zit opzekers zaad in dat bakje idd,........ !quote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij heeft toch indirekt gezoend met tiggy
En een keer gepijpt
Oooooquote:Op maandag 13 maart 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zit opzekers zaad in dat bakje idd,........ !
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zit opzekers zaad in dat bakje idd,........ !
Prima auto papsquote:Op maandag 13 maart 2006 18:09 schreef -Struikrover- het volgende:
*Nieuwe auto spamt *
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja cool hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 18:09 schreef -Struikrover- het volgende:
*Nieuwe auto spamt *
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nette auto.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:09 schreef -Struikrover- het volgende:
*Nieuwe auto spamt *
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:09 schreef -Struikrover- het volgende:
*Nieuwe auto spamt *
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet meer in kotsen nu!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:09 schreef -Struikrover- het volgende:
*Nieuwe auto spamt *
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is toch een inwijdingsritueel als hij wat nieuws heeft? Toilet, auto, etc...quote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef kepler het volgende:
niet meer in kotsen nu!
Briljant hè gijs....quote:
De zon schijnt, ik ben gezond en hoef me niet druk te maken of ik genoeg geld heb om eten te kopen.quote:
quote:
Die flikker van een Keplerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:38 schreef mr_Brown het volgende:
kepler 185
Bastard 165
Notorious_Roy 162
Magneet 95
mr_Brown 84
gijsje79 80
quote:
quote:
Hoe gaat het met je lippen Gijs?quote:
Ja ... wat een tering jong hequote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ... wat een tering jong he![]()
Ik heb de dis geaccepteerd en thuis heel goed m'n mond gewassen
Ik kreeg gisteren gewoon jeuk omdat ik me inbeelde dat ik er uitslag van kreeg..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:20 schreef silver-surfer het volgende:
Ik kreeg gisteren gewoon jeuk omdat ik me inbeelde dat ik er uitslag van kreeg..
De incubatietijd van herpes is trouwens 2 weken geen 1 weekquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
De incubatietijd van herpes is trouwens 2 weken geen 1 week![]()
Hoezo inbeeldenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
De incubatietijd van herpes is trouwens 2 weken geen 1 week![]()
Nee even zonder gekheid. Hij moet echt even 2 weken niet met Karen zoenen.quote:
Dat doet die sowieso al nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee even zonder gekheid. Hij moet echt even 2 weken niet met Karen zoenen.
sssssssssssssssttttttttttttttttttttttttttt boeie.... kenne we lachenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee even zonder gekheid. Hij moet echt even 2 weken niet met Karen zoenen.
Geilquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Mocht ik een koortslip krijgen... dan verkracht ik Cho dus echt he!!
Ik tong hem en pijp hem met die kapotte etterende wond
Ik was serieus hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Ohja das waar.quote:
Je bent baffen vergeten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:27 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja das waar.
Nou doeiiiiiiiiiiiiii doeiiiiiiiiii![]()
Zal ik jou daarna ff doen dan!!quote:
Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja das waar.
Nou doeiiiiiiiiiiiiii doeiiiiiiiiii![]()
Whehehe ja dat vond ik ookquote:
Ik baal er altijd zo van dat als je de eerste race kut presteert je de rest van het seizoen ook wel kan vergeten...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
Nou was leuk het kampioenschap, gefelicteerd.
Ik werd vorige jaar nadat ik het hele kampioenschap eerste was, nog door Daggla ingehaald in de laatste race... DAT is pas kut.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik baal er altijd zo van dat als je de eerste race kut presteert je de rest van het seizoen ook wel kan vergeten...
quote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLYYYYYYYYYYYYYY MOTHERFUCKERSSSSSSSSquote:
quote:
Nee.. schokkende beelden ogrisch shitquote:
oh... het was wel schokkend jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. schokkende beelden ogrisch shit
Maar hij dacht vast "Ah een neger, die zal ik er even bijlappen"
It was I who told 'mquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh... het was wel schokkend ja
wat was die er snel bij trouwens
Matennaaier +8quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
It was I who told 'm
Want serieus, dit was 'echt smerig![]()
WHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA vuile NSB'er!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
It was I who told 'm
Want serieus, dit was 'echt smerig![]()
eens!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Matennaaier +8
Eerlijk voor uitkomen +9
Psst, hij is hier alleen om ons in de gaten te houden, infiltrant enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA vuile NSB'er!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schokkend lekker jaquote:
jah idd ....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Psst, hij is hier alleen om ons in de gaten te houden, infiltrant enzo
goedmakertje dan hèquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar ze is belachelijk lekker!!!
Thank God for that!
Ik zou niet weten waar te beginnen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tzal godver op je speelbankje zitten Gijs!
Goedmakertje... Gijs ik vind er geen reet aanquote:
dat weten we nu wel jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar te beginnen!
Mond Gijs, of je hebt een permbanquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mond Gijs, of je hebt een permban
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mond Gijs, of je hebt een permban
And fucking proud of itquote:
Goeie vriend van je zeker?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe ja dat vond ik ook
En dacht Sato kan wel voor een verrassing zorgen misschien.. hoopte dat die V10 vlam zou vatten..
Nou was leuk het kampioenschap, gefelicteerd.
Zaterdagquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zaterdag
Alleen zijn er geen kids aanwezig![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]ja dat is waar zaterdag
jammer dat de kids er niet zijn maar dan heb ik weer een reden om te komen
Ik zal je eens laten komen !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef O-Ren het volgende:
[..]ja dat is waar zaterdag
jammer dat de kids er niet zijn maar dan heb ik weer een reden om te komen
*zucht*quote:
jah..... heb best wel zin eigenlijkquote:
ik ook gijs... wil naar huis....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:09 schreef Bastard het volgende:
Nee ik ben er door heen... geen puf meer.. klaar.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef mr_Brown het volgende:
gezeik met het huis! wil gewoon mijn handtekening zetten... klaar![]()
maar nee.... moet weer moeilijk moeilijk....
gijs....quote:
Minder strolquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
He kut...mijn ouders bellen net...gaat niet goed met mijn oma.
Ze laten haar nu langzaam uitdrogen.
dat is vervelend...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
He kut...mijn ouders bellen net...gaat niet goed met mijn oma.
Ze laten haar nu langzaam uitdrogen.
Het gaat al een hele tijd niet goed met haar...dus helemaal onverwachts is het niet. Vrouwtje is al 89...ik hoop dat ik het mag halen.quote:
Pijnbestrijdingsbeleid denk ik.. ze bieden aan, maar als ze dan niet wil ook niet forceren. Waarschijnlijk de medicatie ook stoppen en overgaan op alleen morfine.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:54 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is vervelend...
maar waarom uitdrogen? Is dat een zachte dood?
Ik denk het...soort zachte euthenasie denk ik. Ze heeft er ook morfine-pleisters bij. Maar ze merkt er niks meer van...ze is geestelijk al helemaal weg zeg maar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:54 schreef kepler het volgende:
bij mijn oma kreeg ze gewoon steeds meer morfine, totdat ze stopte met ademhalen. Maar als ze er geestelijk niet meer bij is dan maakt het voor haar ook niet veel meer uit, alleen maar voor de familiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk het...soort zachte euthenasie denk ik. Ze heeft er ook morfine-pleisters bij. Maar ze merkt er niks meer van...ze is geestelijk al helemaal weg zeg maar.
Passieve begeleiding,.... ze zal ook wel iets van Morfine krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:54 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is vervelend...
ja het is behoorlijk oneerlijk verdeeld. Heb zelf nooit een oma gehad waren ook allemaal al dood voordat ik geboren werd. Moeder van mijn moeder stierf toen zij 38 en mijn moeder 12 was, haar vader volgde 2 jaar later. En de zussen van mijn oma? allemaal 95-98 and countingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb nog maar 1 oma. Nou eigenlijk 2 maar op de andere schijt ik. Mijn oma is 95Mens gaat op vakantie nog deze zomer.... Nu hoor ik laatste dat de vader van Quinny's vriendin gaat sterven aan longkanker met uitzaaingen. Man is in de 50 en scheelt dus 44 jaar met mijn oma... dat is voor sommige een mensenleven
Rare wereld !
Zo zit je nog vrolijk op een verjaardag. Week later hoor je dat nog maar 2 maanden hebt en inmiddels zit die aan het zuurstof.... verschrikkelijk zeg ik je.
Vaak is het ook beter om niks te schrijven..... Zet bv alleen ik denk aan je neer ofzo.... met 3 puntjes erachter ofzo !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje... Wat een gedoe allemaal. Sterkte Strol de komende dagen!
Ikzelf ben bezig om een mooie tekst te vinden voor op een kaartje voor mijn huisgenootje. Vandaag was de crematie van haar moeder en morgen geven alle huisgenoten een witte roos met een kaartje daaraan. En damn, wat is het moeilijk om een mooie tekst te vinden...
Ik zal je eens met mijn puntje benadrukken!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:54 schreef Bastard het volgende:
4 puntjes minimaal is mooier.. omdat dat de stilte benadrukt in je..
het gaat om het gebaar, niet om de tekstquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ikzelf ben bezig om een mooie tekst te vinden voor op een kaartje voor mijn huisgenootje. Vandaag was de crematie van haar moeder en morgen geven alle huisgenoten een witte roos met een kaartje daaraan. En damn, wat is het moeilijk om een mooie tekst te vinden...
daar was het helemaal midden in de nacht of niet? die leven een behoorlijk aantal uur op ons voor toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef kepler het volgende:
ik heb uitzicht op een stageplek in Nieuw Zeeland
net gebelt met dat bedrijf en ze waren erg enthousiast
Cool Gijsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef kepler het volgende:
Je suckedquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:33 schreef Sjotime het volgende:
Gisteren GRAW gespeeld maar we werden de hele tijd uit een gemaakte game gegooit.... RAADSEL![]()
![]()
Wat gaaf hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef kepler het volgende:
Mooi gebaar van julliequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prachtige leeftijd inderdaad gijs... maar het is toch triest.. Sterkte gijs de komende tijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het gaat al een hele tijd niet goed met haar...dus helemaal onverwachts is het niet. Vrouwtje is al 89...ik hoop dat ik het mag halen.
Kwart voor zes ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 06:31 schreef Bastard het volgende:
Hatseflats, weer kwart voor 6 wakker door mn dochter die denkt een dolfijn te zijn.... weet ik ook meteen waarom ik zo mol ben savonds.
Gijs als het aan jou ligt uiteindelijk krijg je stokslagen !quote:
Die tekenaar heeft een leuke dag gehad !quote:
quote:
Moet je naar boven scrollen, met je wijsvinger op de scrollknop op je muis en beweeg het wieltje in een voorwaartse beweging.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef Bastard het volgende:
nee?
Ja lekker....... baalde van Live gisteren... wilde even coop-en met Surferquote:
Hebben jullie helemaal niet kunnen co-oppen dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja lekker....... baalde van Live gisteren... wilde even coop-en met SurferGeniet ten volle van GRAW SP en wacht met smart op Oblivion.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben jullie helemaal niet kunnen co-oppen dan?
Ik begrijp dat Gijsje gisteravond ook heeft gespeeld.. die zie ik het niet noemen dat de rooms wegvielen..
Ging primaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Spel
Net mission gedaan met gijsje 79
Blijven we eindelijk een keertje leven tot aan het eind, gaan ze er met 1 of andere auto vandoor, mission failed
Ja klopt... coole achievement maar ik weet niet wat het was. Vorige week had ik het niet met jou en Struik en Nero maar nu werden we continue na een paar minuten uit de room gegooitquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben jullie helemaal niet kunnen co-oppen dan?
Ik begrijp dat Gijsje gisteravond ook heeft gespeeld.. die zie ik het niet noemen dat de rooms wegvielen..
Was zelf gisteravond gewoon kapot.. lag om 20u al bijna te slapen op de bank.. geen zin om mn benen op te tillen en de wireless controller te pakken, hoe mol kan je zijn?
Je heb wel je 30 kills achievement gehaald zag ik net
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
ik ga vandaag weer lekker genieten hier:)quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga vandaag weer lekker genieten hier:)
genieten van dat domme van surfer
van die disjes van jou
van die opmerkingen van B.
dat nutteloze van Struik![]()
![]()
Gijsjes![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
van die disjes van jou
![]()
Gijsjes![]()
gijs.... serieus..... ik lig soms echt uuuuren later nog in een deuk om een opmerking van jouquote:
Dat had ik weer met jou met ons telefoongesprek.... dat Labeeellloooo de hele tijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... serieus..... ik lig soms echt uuuuren later nog in een deuk om een opmerking van jou
gisteren stond ik onder de douche en moest ik gewoon weer proesten om die Mama Mia opmerking![]()
![]()
![]()
Whahaha, ja dat is wel herkenbaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... serieus..... ik lig soms echt uuuuren later nog in een deuk om een opmerking van jou
gisteren stond ik onder de douche en moest ik gewoon weer proesten om die Mama Mia opmerking![]()
![]()
![]()
briljante actiequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat had ik weer met jou met ons telefoongesprek.... dat Labeeellloooo de hele tijd
die opmerking naar Strol ook in de mail.... doe es rustig....quote:
Ik ook... Kut next-genquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Sjotime het volgende:
Die wereldwijde release van de PS3 in November gaat me ook kriebels geven hoor.... Ik ga er nu al voor sparen![]()
Ik ga elke maand 50 euro opzij leggen. Heeeerlijk... MOET dat ding hebben Gijs...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook... Kut next-genWil alles weer hebben
Was ik nog maar een blinde Nintendo fanboy
Dat ben je ook.. spoedig zullen jou verhalen rijzen over dat je die console wilt hebben.. en als puntje bij paaltje komt, koop je toch weer de Nintendy handheld deel 38 omdat ie een extra knopje heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook... Kut next-genWil alles weer hebben
Was ik nog maar een blinde Nintendo fanboy
Dat scheelt iig geld Gijs.... ja ik kan dat echt niet laten liggen. Teveel exclusive games !quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:45 schreef Bastard het volgende:
Ps3 is overigs ook niet aan mij besteedt.. flikker maar op, 1 console is voldoende voor mij
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat had ik weer met jou met ons telefoongesprek.... dat Labeeellloooo de hele tijd
Ik koop wel een stel oogkleppen ipv de ps3, en speel de prachtige games op mn 360.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat scheelt iig geld Gijs.... ja ik kan dat echt niet laten liggen. Teveel exclusive games !
Ik ook gekquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ga elke maand 50 euro opzij leggen. Heeeerlijk... MOET dat ding hebben Gijs...![]()
Als ik werk en dus geld had gehad stond die 360 echt al wel onder mn tv hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ben je ook.. spoedig zullen jou verhalen rijzen over dat je die console wilt hebben.. en als puntje bij paaltje komt, koop je toch weer de Nintendy handheld deel 38 omdat ie een extra knopje heeft.
Weet ik Gijs.. als je het geld had dan..quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik werk en dus geld had gehad stond die 360 echt al wel onder mn tv hoor
Das ook weer zoquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik Gijs.. als je het geld had dan..Maar dan kocht ik ook een Merc.
Zat ook al te dromen net Gijs.... volledig backwards compatible en grote releases van PS2 komen zelfs in HD kwaliteit uit. Tevens met een blue ray dvd speler in huisquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook gekHoop dat Sony een beetje live (desnoods maar eerste generatie) functies erin kan stoppen
Maar stel je voor... Final Fantasy op de PS3...
oh?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ga elke maand 50 euro opzij leggen. Heeeerlijk... MOET dat ding hebben Gijs...![]()
Ja, ongelofelijk is het allemaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zat ook al te dromen net Gijs.... volledig backwards compatible en grote releases van PS2 komen zelfs in HD kwaliteit uit. Tevens met een blue ray dvd speler in huisKlaaar zeg ik je
Online wordt groot en gratis las ik
mondquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
van die disjes van jou
![]()
Gijsjes![]()
Vertel eens Gijs, hoe ga je deze uitgave weer aan je gezin uitleggen?quote:
Als je een vijand aan het zoeken bent. Ben je nu op de goede weg bezigquote:
ja...... ik denk... ik lul ff leuk mee over games enzo .... dit is mijn inbrengquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoo wat?
Lijkt wel een gamecharacter
Nou dat is heel simpel. Ik haal altijd alles uit mijn consoles en heb jaren plezier van een 450 euro uitgave. Ik ken mensen die dat in een maand wegdrinken in een kroeg. Ik zou het nooit doen als het niet kan uiteraard maar een beetje sparen en het is klaar hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vertel eens Gijs, hoe ga je deze uitgave weer aan je gezin uitleggen?
Hoe pak jij nou zoiets aan?![]()
Kom op Quinny, Sjo houdt van je, doet alles voor je. Het enige dat die jongen nodig heeft is af en toe een knuffel. En een PS3.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je een vijand aan het zoeken bent. Ben je nu op de goede weg bezig![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom op Quinny, Sjo houdt van je, doet alles voor je. Het enige dat die jongen nodig heeft is af en toe een knuffel. En een PS3.
Ok wat anders dan, hoest op je werk Gijs?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja...... ik denk... ik lul ff leuk mee over games enzo .... dit is mijn inbreng![]()
Grootste werknemer ooit?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok wat anders dan, hoest op je werk Gijs?
Beetje lachen nog?
Van ons bedrijf komt er straks ook wat publiciteit binnenkort in de pers![]()
Wat doe ik moeilijk danquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Gijs... ga dooooooooooooorrr
Kijk B. zo kan het ook !
punt1 : hij doet niets voor me, moet alles doen hier in huis.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom op Quinny, Sjo houdt van je, doet alles voor je. Het enige dat die jongen nodig heeft is af en toe een knuffel. En een PS3.
gijs... zo'n dolle boel hierquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok wat anders dan, hoest op je werk Gijs?
Beetje lachen nog?
Van ons bedrijf komt er straks ook wat publiciteit binnenkort in de pers![]()
Die kinderen kunnen ook met de PS3 spelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
punt1 : hij doet niets voor me, moet alles doen hier in huis.
punt2: er staat al een xdoos, playstation en game cube
punt3:waar zit de aandacht voor de kinderen in jou verhaal
punt4: ik vind je toch nog wel lief hoor
en jou spreek ik thuis nog wel even hier op aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Gijs... ga dooooooooooooorrr
Kijk B. zo kan het ook !
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat doe ik moeilijk dan
Ik begin een ruime periode van te voren een bepaald onderwerp aan te snijden.. en daar kom ik dan eerst maandelijks, daarna wekelijks op terug.
En dan spreek ik alsof dat 'ding' al in ons leven is, en eigenlijk ook niet meer zonder kunnen..
En na verloop van tijd zal Tam er zelf naar vragen, waarop ik dan aangeef wanneer dat 'ding' er komt.. en dan is het vredig, verlopen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |