quote:The popular PGR franchise zooms onto the Xbox 360, expanding many of the Project Gotham Racing features that gamers have grown to love. PGR 3 creates the ultimate roster of the hottest supercars in existence, introduces them to the high-definition era, and drops them into a completely new gaming world, where style rules the road. Gamers drive with style and daring to earn Kudos in front of large crowds, and win badges to reward their skills in all areas of the game. Racers define and create individually customized gameplay, and can race each other — online or offline. The Project Gotham Racing franchise is designed by Bizarre Creations, a long-established independent games developer, based in Liverpool, England.
Maar dan zou je toch wel info, screenshots ect. kunnen vinden op het netquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef pkwarts het volgende:
Ik geloof dat PGR 100 niet in Nederland loopt, maar pin me er niet op vast.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:37 schreef Wessiej het volgende:
Het spel heet ook Project Gotham Racing 3.
De 100 is gewoon omdat er 100 gelukkigen winnaars zijn.
Is toch wel ff goed van mij dat ik er 1 geopend heb hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:53 schreef pkwarts het volgende:
In dat geval verander ik de topictitel even naar Project Gotham Racing 3, aangezien er geloof ik nog geen centraal topic van is.
Dus er lopen honderden mensen voor lul met dat usericonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef pkwarts het volgende:
Ik geloof dat PGR 100 niet in Nederland loopt, maar pin me er niet op vast.
Waarschijnlijk, heeft FOK! 100 van die spellen te pakken gekregen, en geeft ze nu weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus er lopen honderden mensen voor lul met dat usericon
Zullen ze fijn vinden.
nee, want wij maken kans op 1 Xbox en doen niet mee aan de PGR100 actiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus er lopen honderden mensen voor lul met dat usericon
Zullen ze fijn vinden.
Hoe ben jij aan die avatar gekomen als je niet eens weet waar je aan meedoetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef MosPos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, heeft FOK! 100 van die spellen te pakken gekregen, en geeft ze nu weg.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef Retuobak het volgende:
Hint: SLR zuigt.
Pak de Ford GT of Murcielago 6.2
Verder ben jij sick twi
Dude.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef twi het volgende:
Wat een leuke dingen krijg je soms ook op je scherm
[afbeelding]
Nee, hij is er niet voor de PC. En hij zal er ook nooit voor de PC komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef MosPos het volgende:
[..]
Is hij er ook voor de PC? en waarom komt FOK! dan nu pas met die actie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |