Kantoorwerkquote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef ikke_ook het volgende:
Je kunt niet werken omdat er vogeltjes fluiten??Gaat verder alles goed?Wat voor een werk doe je??
Ik denk enveloppen likken.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef ikke_ook het volgende:
Je kunt niet werken omdat er vogeltjes fluiten??Gaat verder alles goed?Wat voor een werk doe je??
Ik vond ga heen en vemenigvuldigd u beter..quote:Op maandag 13 maart 2006 11:42 schreef martinlutherking het volgende:
Neem ontslag en sterf.
Neen, maar die ligt wel standaard in achterbak van mijn wagen, dus die is zo gehaald.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:43 schreef zatoichi het volgende:
Heb jij een buks op je werk?
Éen? Wel een stuk of 12412543.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:43 schreef zatoichi het volgende:
Heb jij een buks op je werk?
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:45 schreef ChopperMick het volgende:
Buks op werk: defensie?
Defensie: werk????![]()
Beter dan een blaffende hond of muziek van je onderburen.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:47 schreef zwartedoos het volgende:
diezelfde kwetterende kutvogels maken mij 's morgens ook wakker voordat mijn wekker gaat![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:49 schreef ChopperMick het volgende:
Ooit gehoord van dubbel glas? Of hebben ze dat niet in de woonwagen?
Hoeveel reacties ga je nog plaatsen, totdat iemand je eindelijk grappig vind ?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:49 schreef ChopperMick het volgende:
Ooit gehoord van dubbel glas? Of hebben ze dat niet in de woonwagen?
Het is grappiger dan dat gezeik om een paar vogeltjes van jou hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoeveel reacties ga je nog plaatsen, totdat iemand je eindelijk grappig vind ?
Mijn schoonfamilie; Naturisten ?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoeveel reacties ga je nog plaatsen, totdat iemand je eindelijk grappig vind ?
Niet meteen hoor, de buks ligt in de wagen. Standaard.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:56 schreef Tigereve het volgende:
een beetje sneu om meteen met een buks aan te komen..... je kunt wel merken hoe hoog het niveau ligt.......
Niveau alá Domino D-dayquote:Op maandag 13 maart 2006 11:56 schreef Tigereve het volgende:
een beetje sneu om meteen met een buks aan te komen..... je kunt wel merken hoe hoog het niveau ligt.......
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Denk dat ik van die vogelnetjes ga ophangen met daarin vergiftigde droogworsten.
Kipquote:Op maandag 13 maart 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Denk dat ik van die vogelnetjes ga ophangen met daarin vergiftigde droogworsten.
Dank U, je bent de eerste die me niet wil kielhalen aan de eerste de beste roeiboot.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef Rodie83 het volgende:
-Sandstorm-, jouw fantastisch vermogen tot het openen van kwaliteitstopics is ongekend
de 2equote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dank U, je bent de eerste die me niet wil kielhalen aan de eerste de beste roeiboot.
3e; met kielhalen zou je er te makkelijk van af komen...quote:
Zie je het sarcasme er niet van afdruipen, of wil je het niet zien?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dank U, je bent de eerste die me niet wil kielhalen aan de eerste de beste roeiboot.
Het zijn droge worsten noobquote:Op maandag 13 maart 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het 2e en nee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zie je het sarcasme er niet van afdruipen, of wil je het niet zien?
En voor die vogels? Gooi er eens een beton strijker tussen, blijven ze meestal ook wel weg.
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Anders houden jullie die tyfus kutsnavel van jullie us. Ophokken, dat zouden ze met jullie moeten doen. Mussen, Merels, Ooievaars, alles gewoon en niet alleen duiven, die maken nog het minste geluid.
Ik wil verdomme werken (vandaag eens wel voor de variatie) en daar kan ik jullie lelijke gebrul niet bij gebruiken.
Trouwens wat is dat voor kutwijsje dat die beesten keer op keer fluiten. Elke vogel doet ongeveer hetzelfde met zijn gesjilp sjilp sjilp![]()
![]()
Ik lal toch verdomme ook niet de hele dag keihard Frans Bauer bij mijn collega in zijn oor
![]()
Als het nog lang duurt pak ik mijn buks![]()
![]()
![]()
Kap die bomen om je huis heen om zou ik zo zeggen!
Ben je toch voorstander van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |