Het zit zo: De vader en moeder van mijn vriendin zijn een weekendje weg, dus mochten wij op " het huis passen " zoals dat zo mooi heet. Nou alles koek en ei, tot het moment dat de postbode voorbij kwam. Bij toeval pakte ik de post uit de bus, omdat ik op de terugweg was van het pissen.
Meteen viel mijn oog op een envelop waarom in zwarte letters gedrukt stond NFN, met daaronder in kleine letters Naturisten Federatie Nederland.
Eerst moest ik lachen, maar een paar tellen later verging het lachen me eerder in een soort van huilen: Mijn schoonfamilie zijn naturisten, die vast en zeker iedere zomer gezellig met zijn drietjes naar een of andere naaktcamping gaat, waar de buitenwereld geen benul van heeft
![]()
Ik liep quasi nonchalant de woonkamer binnen, alwaar mijn vriendin op de bank zat en reikte haar de post, met pontificaal de envelop van de NFN bovenop. Meteen begon ze te blozen en zich een end weg te lullen. "Nee het is niet wat je denkt" en "Dit soort reclamemail krijgen we wel vaker".
YEAH RIGHT. Ik moet er toch godverdomme niet aan denken dat mijn vriendin s'zomers bekeken wordt door een stel 70 jarigen die aan de lul sjorrend in de voortent al dat schoons zitten te bewonderen
![]()
Uiteindelijk liep het meer uit op een soort van ruzie ( ze bleef ontkennen ) en heb ik besloten mijn spullen te pakken, waardoor ik nu weer thuis zit
Ik ga mijn leven toch niet delen met iemand die het lekker vind in haar naakse flamoes op een camping rond te lopen ?