Hugster | maandag 13 maart 2006 @ 11:09 |


        
        
  


   

 quote:MTM TT Bimoto
MTM Bimoto is the latest project from the company in German city of Wettstetten ? and the until now far most spectacular. When you pass the car at the show you first of all notice the colour, then perhaps the not very big rear wing and the fine looking wheels.
But when you take closer look you... ?hi, what?s that? Right below the rear window is another engine, a beautiful sight just like in a Ferrari 360 Modena. But this is not enough; the yellow MTM is still running with the original engine up front. That makes two engines developing 326 bhp each.
MTM founder Roland Mayer explains:
Perhaps the idea with two engines seems daring, but the design has a lot of advantages to others constructions. The alternative to this twin engine would be a biturbo V8 midengine, which is a much more complicated and expensive re design of the car.
Another main idea is to keep the car easy-handling thanks to four-wheel drive and weight distribution?, explains Mr. Mayer.
Specs:
· Audi TT MTM bimoto · 2 x 1.8-litre Turbo 20V 4-cyl. inline · Streetcar: · 2 x 326 bhp = 652 bhp · 2 x 438 Nm = 876 Nm · 2 x 1796 ccm = 3592 ccm · Racingcar: · 2 x 501 bhp = 1002 bhp · 2 x 542 Nm = 1084 Nm · 2 x 2042 ccm = 4084 ccm · 0-100 km/h: 3.1 sec. · Top speed: 340 km/h · 6 speed manual · 395.000 DM · MTM ? Motoren-Technik Mayer
Yellow Audi TT Coupé looks like most yellow TT's, but it isn't. The second engine behind the seats. Two rev counters pointing at 8000 rpm. 19 in wheels covering brake system from Audi RS4. Diffuser like a racing car. Air scoops keeping the midengine cool. Sketches the wheels are bigger than just 19 inch! 



vorige deeltjes http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
Chat on  |
lipje | maandag 13 maart 2006 @ 11:10 |
cheyl maar had je deze gister niet ff open kunnen zetten? |
Hugster | maandag 13 maart 2006 @ 11:11 |
nee ik zit em net te maken. En had gisteren niet door dat hij al bijna vol was  |
Hugster | maandag 13 maart 2006 @ 11:11 |
alle moeite voor niks  |
lipje | maandag 13 maart 2006 @ 11:12 |
goh en dat met 2 hints  |
lipje | maandag 13 maart 2006 @ 11:14 |
[PTA SC] 1928 Napier-Campbell Blue Bird III @ 875 bhp en [PTA SC] 1928 Napier-Campbell Blue Bird III @ 875 bhp |
Hugster | maandag 13 maart 2006 @ 11:16 |
overheen gelezen  |
PeuRac | maandag 13 maart 2006 @ 11:17 |
Sc nummer 2  |
lipje | maandag 13 maart 2006 @ 11:17 |
quote: deze is beter  |
Hugster | maandag 13 maart 2006 @ 11:24 |
quote:
. |
Dr_Frickin_Evil | maandag 13 maart 2006 @ 11:50 |
Toch wel een puik stukje werk, die TT uit de op. Heeft iemand een betere foto van de achterkant? Wil die uitlaten wel eens beter zien. |
Mukie | maandag 13 maart 2006 @ 11:51 |
goeie morgen  |
Sjoem | maandag 13 maart 2006 @ 11:52 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:Toch wel een puik stukje werk, die TT uit de op. Heeft iemand een betere foto van de achterkant? Wil die uitlaten wel eens beter zien. Googlen.
 |
Mukie | maandag 13 maart 2006 @ 12:02 |
hint: Feliciteer hier uw mod Mukie  |
Sjoem | maandag 13 maart 2006 @ 12:03 |
quote: Hint: [PTA SC] Germania @ 876 pk |
Mukie | maandag 13 maart 2006 @ 12:06 |
ow wat lief  |
Mukie | maandag 13 maart 2006 @ 12:07 |
maar welke moet open blijven? dan close ik er wel ene  |
Sjoem | maandag 13 maart 2006 @ 12:09 |
quote: Ik denk dat deze wel dicht mag. De andere zit al op pagina 2. Dan mag Hugster de volgende openen 
Enne, die ene.. van audi en volkswagen mag ook wel dicht. |
Mukie | maandag 13 maart 2006 @ 12:12 |
lol is goed  |