oh ja graagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
mwa spannend niet echt wel leuk als je van de persoonlijke zut houd in de serie
en dat zijn???quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:17 schreef ummagumma het volgende:
Ik heb al 3 verdachten die de mol kunnen zijn binnen het team![]()
Voor de rest leuke aflevering geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
en even wat hele ERGE SPOILERS voor het einde van het seizoen...mijn gok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
en even wat hele ERGE SPOILERS voor het einde van het seizoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begin nu weer verder te gaan met het geven van erge spoilers... dus wees gewaarschuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach jah, the looks maken een groot gedeelte goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
En die Eva La Rue mag mss wel een babe zijn maar ik vind der erg tegenvallen qua acteren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: