abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37467093
ohw ik was vandaag ergens op de dag caps aan het maken. even verder afmaken maar komt strakkies online...

beschrijving klopt wel maar het kan indd veel beter geschreven worden

is indd waarop we te weten komen hoe het zit met delko en zijn drugs aankoop van de vorige keer zijn er al mensen die een gokje willen wagen voor een mogelijke theorie ?
pi_37467492
in amerika vanaaf begin van de may sweeps! 4 laatste en altijd speciale afleveringen. waarin veel gaat gebeuren en wel leuk opzich dat alles van het hele seizoen erin terug komt. heb wat spoilers gelezen en had nooit gedacht dat er iets zou gebeuren met een karakter dat jullie morgen gaan leren kennen
pi_37468298
Duurde even aangezien me internet eruit vloog maar nu dan toch online! whoei!

Seizoen 4 Aflevering 10: Shattered
Dinsdag 2 mei 2006 op RTL5 om 20:30

Een drug dealer word in zijn huis doodgeschoten. Zodra Frank Tripp en Horatio een verdachte aanhouden maakt deze bekend drugs te verkopen aan Eric Delko. Na dit nieuws is Rick Stetler ook van de partij. Horatio gaat zoals altijd op zoek naar de waarheid over deze aanklacht en probeert daarnaast de zaak op te lossen waarbij een nieuwe verdachte opduikt wiens identiteit nog achterhaalt moet worden. En Calleigh maakt een belangrijke beslissing over haar positie in het lab.

Muziek
Niks bekend

Bloopers
Niks bekend

Enjoy!
pi_37471416
BlueCurl Mooie caps
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37472151
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef rena het volgende:
BlueCurl Mooie caps
dat vond ik ook daarom maar 23 ipv de 15 die ik normaal als standaard aantal houd!
pi_37480822
Lijkt me wel een spannende aflevering wat betreft de vaste CSI-leden.
pi_37488435
mwa spannend niet echt wel leuk als je van de persoonlijke zut houd in de serie
pi_37489274
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
mwa spannend niet echt wel leuk als je van de persoonlijke zut houd in de serie
oh ja graag

Ik zie dat Natalia Boa Vista het veld in gaat.. hulde.. wat een lekker wijf is dat zeg.. niet normaal

Dat zegt genoeg toch

Kijk nu al uit naar Delko/Horatio vs Stetler (wat een klote personage zeg )

[ Bericht 13% gewijzigd door CSI_MIAMI op 02-05-2006 17:14:03 ]
pi_37489317
Xie nu trouwens dat bij de laatste caps het die chick van Delko is.. wreed
pi_37489577
hahaha delko/horatio - stetler is gewoon Horatio/Stetler hoor maar dat merk je vanaaf wel

En die Eva La Rue mag mss wel een babe zijn maar ik vind der erg tegenvallen qua acteren

en stetler is cool. het lijkt me een toffe acteur enkel zijn motivaties vind ik mega zwak geschreven maar dat zie je ook wel vanaaf
pi_37493233
Dit is inderdaad een goede aflevering, heb er weer zin in
pi_37497290
nou wat vonden we ervan ?

ik vond het een prima aflevering enkel de reden dat stetler achter horatio aan zit vind ik heeeeeeeel zwak verzonnen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:36:52 #213
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_37497416
Stetler werd wel ff keihard gedist door Horatio.
pi_37499035
Mooi einde van een goede aflevering
And you know I might
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:17:42 #215
125386 ummagumma
Back in Black
pi_37502764
Ik heb al 3 verdachten die de mol kunnen zijn binnen het team

Voor de rest leuke aflevering geweest.
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
pi_37503029
Ik vond het een middelmatige aflevering, had me er meer van voorgesteld.
Daarbij word ik echt gek van de reclame tussen door. Tis onderhand meer reclame dan serie.
pi_37504527
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:17 schreef ummagumma het volgende:
Ik heb al 3 verdachten die de mol kunnen zijn binnen het team

Voor de rest leuke aflevering geweest.
en dat zijn???

de mijne:

- iets totaal onverwachts... iets met een hele theorie erachter en zonder dat diegene het wist blablabla
- aaron peters
- dan cooper
- iemand onbekends
pi_37504561
en even wat hele ERGE SPOILERS voor het einde van het seizoen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:00:18 #219
125386 ummagumma
Back in Black
pi_37506832
die griet uit het lab die "toevallig" op het plaats delict komt en met dr lompe poten in bewijs materiaal stapt.

Die kale inspecteur die een illegale arts kent die mensen kan verbouwen. De arts zei toen die gearresteerd werd dat hij die inspecteur kent

en tot nu toe mijn favoriet: die blonde gast die de wapens moet controleren en eruit gezet werd door Kelleigh of hoe ze psies heet.

Moet toegeven dat ik erg slecht ben in de namen van de karakters uit CSI
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:01:28 #220
125386 ummagumma
Back in Black
pi_37506861
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn gok:
SPOILER
SPOILER
pi_37509249
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_37509330
Begin nu weer verder te gaan met het geven van erge spoilers... dus wees gewaarschuwd
SPOILER
pi_37539596
Ik kijk gewoon lekker niet naar de spoilers
pi_37539660
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:19 schreef BlueCurl het volgende:

En die Eva La Rue mag mss wel een babe zijn maar ik vind der erg tegenvallen qua acteren
Ach jah, the looks maken een groot gedeelte goed
pi_37544257
O wat moeilijk om niet te kijken
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')