SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am just a dreamer, but you are just a dream
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef Dromer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat onder de capsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
trouwens nog iets.. wat waren de goofs van de afgelopen aflevering?
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..quote:Bloopers
Niks bekend
dat van die killer secret ging over aflevering 4.1 maar die is allang geweest. dat horatio in dat biechthokkie zat of hoe dat ook mag heten.... maar daar zijn ze amper op doorgegaan zoals je heb gemerkt terwijl het wel de openings zin was van dit seizoenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..
Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..
[afbeelding]
oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..
Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..
[afbeelding]
die spoilers van mij gaan indd over de laatste 3 afleveringen van het seizoenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..
Dit was gewoon een teaser-plaatje
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef BlueCurl het volgende:
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:14 schreef rena het volgende:
[..]
een niet teveel terug spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door BlueCurl op 08-05-2006 19:49:19 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |