abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37544440
Ik kijk gewoon
pi_37558766
neej doe ik toch maar niet.. ookal is de verleiding erg groot..
pi_37559411
Dat is wel een heel andere Horatio zeg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37560799
ja he maar vond het wel ff grappig
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:37:00 #231
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_37568117
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_37568847
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef Dromer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_37582183
sjezus.. stelletje spoiler mensen
pi_37584206
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
sjezus.. stelletje spoiler mensen
haha ik zal er proberen mee op te houden
pi_37592169
goed zo..
pi_37592187
trouwens nog iets.. wat waren de goofs van de afgelopen aflevering?
pi_37592999
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
trouwens nog iets.. wat waren de goofs van de afgelopen aflevering?
staat onder de caps
pi_37593812
quote:
Bloopers
Niks bekend
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..

Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..

oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten

pi_37595707
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..

Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..

[afbeelding]

oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten

[afbeelding]
dat van die killer secret ging over aflevering 4.1 maar die is allang geweest. dat horatio in dat biechthokkie zat of hoe dat ook mag heten.... maar daar zijn ze amper op doorgegaan zoals je heb gemerkt terwijl het wel de openings zin was van dit seizoen
pi_37596288
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

[afbeelding]

En waarom plaats je hem dan hier? Om het voor ons ook te bederven ?
Maar goed dat ik net las dat het geen spoiler meer is.
And you know I might
pi_37598845
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..

Dit was gewoon een teaser-plaatje
pi_37599124
Ah zo. Er stond ook een smilie bij
And you know I might
pi_37599616
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..

Dit was gewoon een teaser-plaatje
die spoilers van mij gaan indd over de laatste 3 afleveringen van het seizoen maar daarom staan ze ook tussen de spoiler tags
pi_37613469
ik zeg.. goed bezig
pi_37631394
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik zeg.. goed bezig
que?
pi_37653462
eeh.. niets.. "goed bezig".. "goed verhaal".. gewoon.. goed
pi_37653589
vanavond zet ik de caps online voor de aflevering van morgen aaf.. mss vanmiddag al maar denk het niet. moet verplicht shoppen vandaag
pi_37665895
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
Dinsdag 9 mei 2006 op RTL5 om 20:30

Een man die al 6 jaar in de gevangenis zit voor verkrachting wordt door de nieuwe en huidige technologie onschuldig verklaart. Horatio die toen vol overtuiging de man achter tralies heeft gezet moet plots de zaak heropenen en de juiste dader zien te vinden. Ondertussen krijgt Alexx te maken met een slachtoffer dat door een medische fout om het leven is gekomen. Eric helpt Alexx om de zaak op te lossen.

Blooper
Als Calleigh bij de vriend aankomt in de haven kun je het registratienummer zien van de boot. Dat begint met CF dat houd in dat de boot in Californie is geregristeerd en niet in Miami. Dit sinds de CSI: Miami in Californie op film word gezet.

Muziek
Geen muziek( bekend)

Overige dingen
Een echte aflevering voor Natalia Boa Vista fans

Enjoy!
pi_37666007
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef BlueCurl het volgende:
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
[afbeelding]

SPOILER
And you know I might
pi_37666740
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:14 schreef rena het volgende:

[..]

SPOILER
een niet teveel terug spoiler
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door BlueCurl op 08-05-2006 19:49:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')