Hij heeft de samenvatting van mij gejatquote:Op maandag 13 maart 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En wie durft nu nog te zeggen dat je geen topmod bent![]()
Niet perse TRU-gerelateerd, maar hij zou een reïncartie kunnen zijn die gestuurd wordt door Satan.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat kan, link je dat ook nog ergens aan ?
Gedrag, truth gerelateerde verhalen...voor mijn part de Duivel himself ?![]()
"snel verder leest voordat ze even de deur uit moet en weer met de kindjes in de weer is"
Als ik jou nodig heb hoor je m'n gulp wel naar beneden gaan.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het gaat nu over de zaken op de weblog van FrancisC
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft de samenvatting van mij gejat
Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft de samenvatting van mij gejat
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef Kimske het volgende:
ahahaha die Manu! Voelde je je ineens heel alleenig zonder HBB forum??
Zou mn de kruistocht voor gerechtigheid even door lezen en de blog van FrancisCquote:Op maandag 13 maart 2006 21:12 schreef gaai het volgende:
Wat moet ik precies lezen om te weten waar het over gaat?![]()
Ben ziek, dus tomatensoepje vandaagquote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]snap alleen niet waarom we dit topic hier niet eerder geopend hebben terwijl het hier zo gezellig is
Alleen Francis hier nog even heen krijgen en dan zijn we weer gehergroepeerd
ohja even vergeten, wil je thee?en hoe staat het met de prei?
die is vanmiddag al gemaildquote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]snap alleen niet waarom we dit topic hier niet eerder geopend hebben terwijl het hier zo gezellig is
Alleen Francis hier nog even heen krijgen en dan zijn we weer gehergroepeerd
ohja even vergeten, wil je thee?en hoe staat het met de prei?
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef Kimske het volgende:
maar goed, wat doet een BB chat in tru?
Dat is natuurlijk twijfelachtig, Gert houdt wel van koken en zwaait ook naar rare dingenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef Kimske het volgende:
dus niet meer zwaaien en over prei praten?? SNIF
GT is een tijd lang doodsbang voor de duivel geweest.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Er werd toch eens beweerd dat Gert en Hermien bezeten zouden zijn...?
Waar doet jouw naam me toch aan denken...?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
GT is een tijd lang doodsbang voor de duivel geweest.
Wat wel schattig is: dat hij met twee pistolen onder zijn bed sliep (een waterpistool en een echt pistool) voor het geval de duivel hem kwam halen.![]()
Nice house, nice neighberhood, perfect for the kids "STEM" Get out!!!!! To bad we can't buy it, goodbyequote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef Morwen het volgende:
Wel Freaky verhalen over dat Timmerman-huisDiverse mensen die hetzelfde ervaren daar, mmmmm..........
Of zoals Eddy Murphy zo mooi zegt in 1 van zijn conferences mbt Spookhuizen: Get the fuck out of that house!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |