Dat ligt er nogal aan wát voor feiten. Als hij spoken gezien heeft is TRU een prima plek om dat te bespreken ja, en als hij met een theorie aankomt dat Gert het brein is achter 9/11 lees ik ook graag mee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:32 schreef Gert het volgende:
Maar stel hè, dat hij wèl met "feiten" aankomt. Vind je het dan wèl OK dat dit op het forum geplempt wordt?
Zie je? Hier gaan we weer, 2 stappen achteruit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:43 schreef FrancisC het volgende:
<..>
als je het niks vindt, wat kom jij hier dan doen?
<..>
ik zou wel eens willen weten wat die verborgen agenda zou moeten zijn waarop je doelt
<..>
waarop baseer jij mijn ongelijk? Kom dan eens met tegenbewijs - of een bron die een heel ander licht op de zaak weet te werpen ......
Dan zal alles wat Robbert vd Broeke zegt ook wel waar zijn, want die heeft ook geen proces aan zijn paranormale aars.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:44 schreef svann het volgende:
<..>
Hij heeft nog steeds geen proces aan zijn broek.
IK lees dat soort topiks niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:11 schreef Pinball het volgende:
Dan zal alles wat Robbert vd Broeke zegt ook wel waar zijn, want die heeft ook geen proces aan zijn paranormale aars.
En alles wat zijn tegenstanders zeggen ook, want die zijn ook nog niet aangeklaagd.![]()
Ik ook, ik wacht al maanden. Mijn kritiek is ook dat het nergens toe leidt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:51 schreef svann het volgende:
We (jij niet dus) wachten rustig af waar dat toe leidt.
Dan laat ze een een 'Ik ben misbruikt door Gert' hulpgroep oprichten. Hier zie ik een vreemde mix van verhalen over geesten, financiele malversaties, misbruik en algemene nare karaktertrekken die er alleen maar op gericht lijken om een bejaarde man zwart te maken.quote:En wat je zorgen om de slachtoffers betreft, ik denk dat je het krijgen van erkenning onderschat.
Hoe kom je daar nu bij, volgens mij moet je echt naar robbert vd broeke gaan, daar ben je beter op zijn plaats.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ook, ik wacht al maanden. Mijn kritiek is ook dat het nergens toe leidt.
[..]
Dan laat ze een een 'Ik ben misbruikt door Gert' hulpgroep oprichten. Hier zie ik een vreemde mix van verhalen over geesten, financiele malversaties, misbruik en algemene nare karaktertrekken die er alleen maar op gericht lijken om een bejaarde man zwart te maken.
Bij gebrek aan argumenten is de persoonlijke aanval altijd een goede optie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:49 schreef rakker582 het volgende:
Hoe kom je daar nu bij, volgens mij moet je echt naar robbert vd broeke gaan, daar ben je beter op zijn plaats.
Dat beweer ik helemaal niet, je probeert me woorden in de mond te leggen.quote:Jij beweert dus dat Gert maar kan doen en laten wat hij wil en daar wij daar verder geen mening over mogen hebben en geen aandacht aan mogen schenken, want het is een zielige oude man.
Jij beweert dat het roddel en achterklap is - bewijs het maar, zei ik!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zie je? Hier gaan we weer, 2 stappen achteruit.
Ik hoef niets te bewijzen, want ik kom niet met roddel en achterklap aanzetten. Jij wel.
In Nederland is het in het algemeen zo dat de bewijslast bij de beschuldigende partij ligt, dus leef je uit.![]()
Geen stomme vraag al zou je letterlijk kunnen stellen dat FrancisC hier binnen dit topic aan "waarheidsvinding" wil doen en dus dat dat alleen al genoeg basis zou zijn voor het bestaan in "truth".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat dit topic met TRU te maken heeft. Of het zou om een conspiracy theorie moeten gaan. Iets paranormaals zie ik er niet aan. iig niet in de discussie. Ofd is dat er aan de haren bijgesleept zodat de discussie zich hier kon voortzetten? (en btw... ik lurk maar heb heb hier niet eerder gereageerd zoals jullie zullen opmerken)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen stomme vraag al zou je letterlijk kunnen stellen dat FrancisC hier binnen dit topic aan "waarheidsvinding" wil doen en dus dat dat alleen al genoeg basis zou zijn voor het bestaan in "truth".
Echter......m.i. zal later blijken dat er een oorzakelijk verband bestaat tussen enerzijds de reeds eerder genoemde paranormale verschijnselen en anderzijds de "schaduwzijde" van Gert's leven!
Dit topic heeft dus voldoende basis om in "truth" te mogen bivakkeren.![]()
Het is er zeker niet even "bij bedacht". De "verschijningen" maken een belangrijk deel uit van het verhaal dat Francis had te vertellen, er is ook veel over gediscussieerd, en het komt ook uitgebreid op zijn website aan de orde. Maar het klopt dat het mooi als kapstok kon dienen om het topic hier te stallen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Ofd is dat er aan de haren bijgesleept zodat de discussie zich hier kon voortzetten?
En dat zijn er nogal wat - alleen over dat onderwerp zou ik een heel boek kunnen schrijven - maar als ik het goed begrijp ken jij ook mensen die de verschijnselen min of meer bevestigen - enerzijds lucht mij dit verschrikkelijk op, anderszijds verbaasd het mij enorm - ik weet namelijk nog dat in die tijd het kostte wat het kostte buiten de pers moest blijven en een ieder er vervolgens dan ook maar het zwijgen toe deed - het is dus toch naar buiten gelekt in de zin dat er ook mensen zijn die ik niet ken die dit weten - Ik ben dan ook erg benieuwd naar de zaken waarvan zij kennis dragen en hoeveel van hen het zelf hebben waargenomen of ervaren - het verschil tussen waarnemen en ervaren - onverklaarbare angsten werden door velen ervaren, maar niet door iedereen werd het verschijnsel, de verschijnselen waargenomen -quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef Mirage het volgende:
psst !
Dit is niet het RvdB topic en voor degenen die die vergelijking wel willen maken,
jullie hebben kunnen zien waar herhaaldelijk en steeds verdergaand geëtter toe leidde... bans !
Een bekentenis mijnerzijds: ik hou niet van bans....
Klaag TS aan, open een site waarin je je sympathie voor GT of je ongenoegens omtrent het vermeend zwartmaken van mensen uit... hier is je mening luid en duidelijk over gekomen.
Klaar dus, voordat het topic een vervelende wending aanneemt.
En wat betreft sympathie omdat ik uit die regio kom...
ik heb niets tegen GT persoonlijk, ik ben niet gecharmeerd van hem.
Het is en was iemand die mij weinig doet, waar ik niets mee heb.
De dingen die hier besproken worden vind ik interessant, voor andere zaken die hier bespreekbaar worden gemaakt kan het belangrijk/hulp zijn voor betrokkenen (en ook dat vind ik belangrijk) en niet in het minste wil ik FrancisC zijn weg naarbuiten niet afnemen.
Soms is het belangrijk dat zaken die niet in het licht staan in het licht gezet worden (verschillende motivaties).
De reden dat ik enkele mensen gevraagd heb naar hun kennis omtrent GT is omdat ik bevestiging zocht dat het geen laster betreft. Zoals ik al zei.. ik heb/had weinig met GT, de verhalen zijn dus altijd een beetje langs mij heen gegaan. Ik heb zelfs eerst overlegd met wat mensen die al langer de reeks volgen om te peilen of ik deze weg wel in wil slaan.
(vanzelfsprekend proberen moderators dat ook in de gaten te houden)
En waar ik dieper op in wil gaan (maar zoals ik eerder al beschreef) nog niet aan toe gekomen ben zijn de vreemde zaken die rondom de woning(en) van de timmermans waargenomen zijn.
klaar dus nu.
Ik ben hier dus ook heel erg benieuwd naar - de verhalen die ik opsom lijken allemaal uit eigen kring te komen, vader, moeder, zusters - maar Koos S en Andries H. bijvoorbeeld zwoeren erop dat zij doodsbang waren geworden, van het ene moment op het andere -quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:52 schreef Gert het volgende:
U vraagt, wij draaien.![]()
Ben ook wel benieuwd of de mensen die Mirage kent, diezelfde "verschijningen" waarnamen. Want dán wordt het pas écht fucking griezelig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |