abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35981820
Als mensen eten van een lopend buffet halen, scheppen ze hun bord zo vol op dat het er zowat afvalt, is echt asociaal, men kan ook 3x lopen met kleine beetjes.

Zijn ze nu echt zo inhalig?

Ik doe daar echt niet aan mee he.

Meestal nog halverwege het bord van: krijg het niet op.

Nee hè hè, er zit voor 3 dagen op.
pi_35981938
Misschien zijn mensen te lui om te lopen, of ze hebben geen zin om in de rij te staan
  maandag 13 maart 2006 @ 08:00:31 #3
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_35981952
1) als ik de tweede keer ga is al het lekkere/betere eten wellicht op
2) ik ben dik (en lui) en wil dit zo houden
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
pi_35981977
Waar een mens zich wel niet aan kan ergeren om zichzelf vervolgens op de borst te slaan dat hij/zij het veel beter doet/veel beter is.

Die andere mensen zijn tenminste niet zo asociaal om de rij de hele tijd te vullen omdat ze steeds maar een klein beetje halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35982017
Sommige mensen eten nu eenmaal meer. En anders moet je steeds opstaan en opnieuw gaan halen .

Wat Isabeau zegt ook.
pi_35982288
Nou die "andere" mensen zorgen er wel voor dat je een uur moet wachten voordat je bij het eten kan. En ach ja die zorgen er dus ook voor dat het eten op is als je voor een tweede keer gaat.

Zelf heb ik een schurfthekel aan lopende buffetten. Het eten is vaak slecht, het type mensen wat daar komt is een bepaald type, en iedereen schept veel teveel op, er blijft veel te veel over, en dat wordt allemaal weggegooid. Kortom het toppunt van een consumptiemaatschappij waarvan je heel veel mensen kunt voeden.
pi_35982349
Mijn enige ervaring met dit type voedselvergaring was een familiedagje in Brabant. Kosten: 58 euro per persoon (geen typefouten: achtenvijftig euro) voor een middelmatig buffet waar ik eigenlijk amper van gegeten heb. Voor dat geld had ik zalig kunnen eten in een Japans restaurant
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 maart 2006 @ 08:53:31 #8
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_35982414
Restaurants met een dergelijk buffet richten zich juist op de doelgroep die het dienblad helemaal vollaadt. Daar houden ze met het bepalen van de prijs dan ook riant rekening mee...

Waar ik me pas echt aan erger zijn mensen die een bord volscheppen, meer dan de helft laten staan maar vervolgens wel nog eens opscheppen. Da's een beetje zonde van het voedsel.
pi_35982416
quote:
Op maandag 13 maart 2006 07:35 schreef MLF het volgende:
Als mensen eten van een lopend buffet halen, scheppen ze hun bord zo vol op dat het er zowat afvalt, is echt asociaal, men kan ook 3x lopen met kleine beetjes.

Mensen zijn gewoon bang dat het eten op is als ze een tweede, of derde keer terug komen. Ze scheppen dan ook meer op dan normaal.

En dat ze het eten dan niet meer opkunnen, dat is dan ook logisch
pi_35982476
Mensen zijn egoistisch, en willen alles voor zichzelf
  maandag 13 maart 2006 @ 09:03:24 #11
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35982552
ik schep kleine beetjes op maar loop wel 5x
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 13 maart 2006 @ 20:07:18 #12
140904 MLF
Unazukin
pi_36001360
ik loop ook een paar keer, ik kijk eerst voor een beetje, dan is het ook nog warm, dan kijk ik of ik nog trek heb, ik zie soms mensen met een bord van 10 cm hoog en na 3 happen is het van: pffffff krijg het niet op
  maandag 13 maart 2006 @ 20:09:39 #13
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36001444
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef Isabeau het volgende:
. Voor dat geld had ik zalig kunnen eten in een Japans restaurant
Wanneer gaan we?
  maandag 13 maart 2006 @ 22:09:45 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36005963
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn enige ervaring met dit type voedselvergaring was een familiedagje in Brabant. Kosten: 58 euro per persoon (geen typefouten: achtenvijftig euro) voor een middelmatig buffet waar ik eigenlijk amper van gegeten heb. Voor dat geld had ik zalig kunnen eten in een Japans restaurant
dat klinkt een stuk beter ja, het is lekkerder, en je hebt nog een beetje vermaak...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36006164
Oh, hier was ook vermaak. Zogenaamd als heksen verklede mensen die je dan lastig vielen aan tafel door in je oor te gaan hijgen. Niet mijn type vermaak.

Dit was het trouwens: http://www.tunneke.nl/php/bourgondisch_moordfeest.php
Kost nu 59 euro en het was stamp- en stampvol. Echt, zoals het daar staat klinkt het wel geinig, maar ik vond het slap vermaak.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:15:44 #16
144213 Adidah
Het was wraak
pi_36006208
Het ziet er in iedergeval wel gierig uit.
pi_36006384
Ja, daar kan ik mij ook aan ergeren. Vooral vaak die dikke, vatsige mensen die altijd vooraan staan...

Maarja, ik heb ook wel es gehad dat ik ergens bescheiden een klein beetje opschepte om later nog wat te pakken. Maar bij de tweede keer werd mij een halt toegeroepen omdat je maar 1 keer mag opscheppen Was bij zo'n pauper wegrestaurant (AC ofzo). Dan kan ik me wel weer voorstellen dat men zijn bord vollaadt...
pi_36006424
Honger + buffet + te lui om tig keer te lopen = Bord vol en schransen!
Mijn motto: Drink, dans, heb lief en verkracht.
  Moderator / Redactie FP maandag 13 maart 2006 @ 22:29:13 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_36006748
Ik schep mn bord altijd helemaal vol als ik naar zulke gelegenheden ga om te eten. Dat bord eet ik dan helemaal leeg en sta vervolgens op om nog zo'n lading te halen en weg te werken
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 13 maart 2006 @ 22:32:06 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_36006866
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:00 schreef TiepJoop het volgende:
1) als ik de tweede keer ga is al het lekkere/betere eten wellicht op
2) ik ben dik (en lui) en wil dit zo houden
hebbert

Huilen dan.
pi_36007010
Ik heb vaak een bord vol met de garnering. De meeste mensen durven geen rivierkreeftjes pellen of passievrucht uitlepelen.
Ook nog een keer een heel bordje gerookte heilbot op, was over.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_36007084
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vaak een bord vol met de garnering. De meeste mensen durven geen rivierkreeftjes pellen of passievrucht uitlepelen.
Ook nog een keer een heel bordje gerookte heilbot op, was over.
Herkenbaar Ik ben dol op fruit, dus iets als rode besjes, of schijfjes meloen of passievruchten komen altijd op mijn bordje terecht.
pi_36007795
Vriend van mij moet in de Lunchgarden aan de kassa altijd zeggen welke schotel hij genomen heeft. Is niet te herkennen met al de groenten die hij erover doet.
Tja, gratis groenten maar je mag niet gaan bijhalen, wat verwacht je..
pi_36007909
1 keer gehad maar, bij een chinees. Volgens mij waren ze niet blij dat een heel hockeyteam precies die avond langs kwam
stupidity has become as common as common sense was before
pi_36008228
snap sowieso niet zo waarom er een groot bord vol of een tweede keer moet worden opgeschept. Een mens heeft als avondeten echt wel genoeg aan een normaal gevuld bord.

tenzij er natuurlijk lekkere toetjes zijn uitgestald, dan loop ik graag nog een keer
pi_36008261
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef octopussy het volgende:
snap sowieso niet zo waarom er een groot bord vol of een tweede keer moet worden opgeschept. Een mens heeft als avondeten echt wel genoeg aan een normaal gevuld bord.

tenzij er natuurlijk lekkere toetjes zijn uitgestald, dan loop ik graag nog een keer
Omdat je betaalt voor onbeperkt eten en dat betekent in Nederland onbeperkt schransen tot je je rits moet openen om nog te kunnen ademen. Je hebt er immers voor betaald.
pi_36008364
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schep mn bord altijd helemaal vol als ik naar zulke gelegenheden ga om te eten. Dat bord eet ik dan helemaal leeg en sta vervolgens op om nog zo'n lading te halen en weg te werken
Same here

Ik vind er overigens ook weinig asociaals aan
Live it!
pi_36008454
ahja, het principe van quantiteit gaat voor kwaliteit

die buffetten zijn paradijsjes voor volume-eters
pi_36008479
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:11 schreef octopussy het volgende:
ahja, het principe van quantiteit gaat voor kwaliteit

die buffetten zijn paradijsjes voor volume-eters
En ik vind ze dus vreselijk. Betaal je bijna 60 euro voor een bordje met een stukje vis, wat fruit en een stapeltje sla.
pi_36008712
Maar mensen.. de kosten zitten hem niet in het eten hoor. Het eten beslaat maar 30- 35% van de kosten in een gemiddeld restaurant. De rest gaat op aan personeel en ruimte, etc.

Als je ziet dat een kilo kip voor 3,50 krijgt. 5 kilo aardappelen voor 1,50. Rijst/ spagetti kost ook heel weinig. En ze kopen dus nog heel veel in. Dus eet gewoon wat je wil eten.

Nou hoef je niet asociaal te gaan doen en van alles wat op je bord stapelen, maar je hoeft ook niet bang te zijn dat ze failliet gaan.
pi_36008800
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik vind ze dus vreselijk. Betaal je bijna 60 euro voor een bordje met een stukje vis, wat fruit en een stapeltje sla.
Ach je hoeft daar niet te eten! Zou sowieso nooit 60 euro betalen voor een buffet. 60 euro betaal je in een goed restaurant.
pi_36009229
ontbijtbuffetten daarentegen
pi_36013179
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef xman het volgende:
Ach je hoeft daar niet te eten! Zou sowieso nooit 60 euro betalen voor een buffet. 60 euro betaal je in een goed restaurant.
Nee, ik moest daar wel eten. Daar zat weinig eigen keuze aan, tenzij ik mijn familie niet wilde zien en dat was dus absoluut niet het geval. De avond was qua familie leuk geslaagd. Maar dat had wat mij betreft ook bij iemand thuis of in de chinees kunnen zijn
pi_36013206
quote:

Ik flikker em ook altijd vol, maar wel dat ik het opkan.
Anders moet je drie keer lopen komop zeg, weet je hoe irritant.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 08:11:21 #35
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36013311
In hetzelfde straatje... all-in vakanties in Turkije. Het zuipen is gratis... "nee hoor meneer, breng die hele fles maar"

En toch heeft dat zo z'n charme...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 08:32:30 #36
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_36013495
ik loop meestal 2 a 3 keer met een hele volle bord
maar dan eet ik het wel helemaal op. ik verhonger me meestal die toch tot dat ik 's avonds lekker kan gaan bikkelen.
ik betaal ervoor dus ik eet lekker mijn buikje vol.
pi_36013509
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik loop meestal 2 a 3 keer met een hele volle bord
maar dan eet ik het wel helemaal op. ik verhonger me meestal die toch tot dat ik 's avonds lekker kan gaan bikkelen.
ik betaal ervoor dus ik eet lekker mijn buikje vol.
Groot gelijk heb je!

Bunkeren zal je voor je zuurverdiende Euro's
  dinsdag 14 maart 2006 @ 08:42:51 #38
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_36013640
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Groot gelijk heb je!

Bunkeren zal je voor je zuurverdiende Euro's
heb nu echt zin om lekker te gaan bunkeren bij de loco-chinees
pi_36013645
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

heb nu echt zin om lekker te gaan bunkeren bij de loco-chinees
Ik buffel altijd bij de Argentijn!
pi_36013770
Ik sluit altijd een compromis tussen mezelf asociaal voelen en het slachtoffer worden van asociale mensen.

Dus zorg ik dat ik in de eerste keer dat ik loop inschat hoeveel ik wil eten, en neem dat mee. Dat wat ik heb opgeschept gaat ook op, (teveel had ik niet gepakt omdat ik me anders asociaal zou voelen), maar als ik naar mijn mening te weinig heb gepakt dan zal ik ook alleen maar een 2e keer lopen als ik zie dat de meeste mensen wel genoeg hebben gehad, anders is het wel goed geweest.

Then again, lopend buffet heb ik alleen maar als er één of ander feest is. Is niet echt iets wat je vrijwillig doet, behalve bij de Chinees dan, maar die hebben een schijnbaar oneindige voorraad van wat ze voorschotelen dus daar geldt het 'asociaal voelen' argument wat minder. Sowieso, die vragen maar 13,50 dus dat is gewoon efficiënt
  dinsdag 14 maart 2006 @ 08:53:53 #41
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_36013785
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:43 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ik buffel altijd bij de Argentijn!
ook lekker. voor lunch buffet bikkelen bij de argentijn en 's avonds bij de chinees
pi_36013818
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ook lekker. voor lunch buffet bikkelen bij de argentijn en 's avonds bij de chinees
Heerlijk! En het liefst de volgende morgen een Tapas ontbijt!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 09:00:11 #43
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_36013886
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Heerlijk! En het liefst de volgende morgen een Tapas ontbijt!
ik reserver 3 tafels voor morgen
pi_36016172
ik eet niet zoveel..!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:01:30 #45
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_36027689
hoe zou het toch zijn als ze bij de mac donalds een buffetdag hebben? onbeperkt eten voor 10 euro
ik zou dan een 13 laags big mac maken
pi_36029667
quote:

Ga nou niet lopen zeiken je betaalt je blauw aan dat soort dingen
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:31:57 #47
97079 Jeff89
Conquer All
pi_36034156
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:52 schreef El_Psycho het volgende:

Then again, lopend buffet heb ik alleen maar als er één of ander feest is. Is niet echt iets wat je vrijwillig doet, behalve bij de Chinees dan, maar die hebben een schijnbaar oneindige voorraad van wat ze voorschotelen dus daar geldt het 'asociaal voelen' argument wat minder. Sowieso, die vragen maar 13,50 dus dat is gewoon efficiënt
Chinees bunkeren
pi_36057316
Begrijp niet wat er mis is met je bord vullen. Het heet buffet en staat bekend als veel halen voor weinig. Anders stond er wel ala carte. Ik vul ook altijd mijn bord,sterker nog ik pak gelijk 3 borden zodat ik alles in 1 keer heb en niet opnieuw moet gaan lopen. Ik pak dan wel de lekkere dingen waarvan je kan weten dat die er straks niet meer zijn. Ik heb een bord voor de voorerechten hoofdgerecht en fruit. Oh ik laat altijd de rijst en aardappelen en het brood staan. Dat is toch alleen maar onnodig je maag vullen waardoor er minder plaats is voor het lekkere eten.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_36057805
naar de klaagbaak met die shit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:05:22 #50
140904 MLF
Unazukin
pi_36062809
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef sexylexy het volgende:

[..]

Ga nou niet lopen zeiken je betaalt je blauw aan dat soort dingen
het was een familiefeest en 1 iemand heeft betaald en opgehaald, was niet in een restaurant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')