Mensen zijn gewoon bang dat het eten op is als ze een tweede, of derde keer terug komen. Ze scheppen dan ook meer op dan normaal.quote:Op maandag 13 maart 2006 07:35 schreef MLF het volgende:
Als mensen eten van een lopend buffet halen, scheppen ze hun bord zo vol op dat het er zowat afvalt, is echt asociaal, men kan ook 3x lopen met kleine beetjes.
Zijn ze nu echt zo inhalig?
Ik doe daar echt niet aan mee he.
Meestal nog halverwege het bord van: krijg het niet op.
Nee hè hè, er zit voor 3 dagen op.
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef Isabeau het volgende:
. Voor dat geld had ik zalig kunnen eten in een Japans restaurant![]()
dat klinkt een stuk beter ja, het is lekkerder, en je hebt nog een beetje vermaak...quote:Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn enige ervaring met dit type voedselvergaring was een familiedagje in Brabant. Kosten: 58 euro per persoon (geen typefouten: achtenvijftig euro) voor een middelmatig buffet waar ik eigenlijk amper van gegeten heb. Voor dat geld had ik zalig kunnen eten in een Japans restaurant![]()
hebbertquote:Op maandag 13 maart 2006 08:00 schreef TiepJoop het volgende:
1) als ik de tweede keer ga is al het lekkere/betere eten wellicht op
2) ik ben dik (en lui) en wil dit zo houden![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vaak een bord vol met de garnering. De meeste mensen durven geen rivierkreeftjes pellen of passievrucht uitlepelen.![]()
Ook nog een keer een heel bordje gerookte heilbot op, was over.
Omdat je betaalt voor onbeperkt eten en dat betekent in Nederland onbeperkt schransen tot je je rits moet openen om nog te kunnen ademen. Je hebt er immers voor betaald.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:06 schreef octopussy het volgende:
snap sowieso niet zo waarom er een groot bord vol of een tweede keer moet worden opgeschept. Een mens heeft als avondeten echt wel genoeg aan een normaal gevuld bord.
tenzij er natuurlijk lekkere toetjes zijn uitgestald, dan loop ik graag nog een keer
Same herequote:Op maandag 13 maart 2006 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schep mn bord altijd helemaal vol als ik naar zulke gelegenheden ga om te eten. Dat bord eet ik dan helemaal leeg en sta vervolgens op om nog zo'n lading te halen en weg te werken
En ik vind ze dus vreselijk. Betaal je bijna 60 euro voor een bordje met een stukje vis, wat fruit en een stapeltje sla.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:11 schreef octopussy het volgende:
ahja, het principe van quantiteit gaat voor kwaliteit![]()
die buffetten zijn paradijsjes voor volume-eters![]()
Ach je hoeft daar niet te eten! Zou sowieso nooit 60 euro betalen voor een buffet. 60 euro betaal je in een goed restaurant.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik vind ze dus vreselijk. Betaal je bijna 60 euro voor een bordje met een stukje vis, wat fruit en een stapeltje sla.![]()
Nee, ik moest daar wel eten. Daar zat weinig eigen keuze aan, tenzij ik mijn familie niet wilde zien en dat was dus absoluut niet het geval. De avond was qua familie leuk geslaagd. Maar dat had wat mij betreft ook bij iemand thuis of in de chinees kunnen zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef xman het volgende:
Ach je hoeft daar niet te eten! Zou sowieso nooit 60 euro betalen voor een buffet. 60 euro betaal je in een goed restaurant.
Ik flikker em ook altijd vol, maar wel dat ik het opkan.quote:Op maandag 13 maart 2006 07:35 schreef MLF het volgende:
Als mensen eten van een lopend buffet halen, scheppen ze hun bord zo vol op dat het er zowat afvalt, is echt asociaal, men kan ook 3x lopen met kleine beetjes.
Groot gelijk heb je!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik loop meestal 2 a 3 keer met een hele volle bord
maar dan eet ik het wel helemaal op. ik verhonger me meestal die toch tot dat ik 's avonds lekker kan gaan bikkelen.
ik betaal ervoor dus ik eet lekker mijn buikje vol.
heb nu echt zin om lekker te gaan bunkeren bij de loco-chineesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je!
Bunkeren zal je voor je zuurverdiende Euro's![]()
Ik buffel altijd bij de Argentijn!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heb nu echt zin om lekker te gaan bunkeren bij de loco-chinees
Heerlijk! En het liefst de volgende morgen een Tapas ontbijt!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ook lekker. voor lunch buffet bikkelen bij de argentijn en 's avonds bij de chinees![]()
ik reserver 3 tafels voor morgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heerlijk! En het liefst de volgende morgen een Tapas ontbijt!
Ga nou niet lopen zeiken je betaalt je blauw aan dat soort dingenquote:Op maandag 13 maart 2006 07:35 schreef MLF het volgende:
Chinees bunkerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:52 schreef El_Psycho het volgende:
Then again, lopend buffet heb ik alleen maar als er één of ander feest is. Is niet echt iets wat je vrijwillig doet, behalve bij de Chinees dan, maar die hebben een schijnbaar oneindige voorraad van wat ze voorschotelen dus daar geldt het 'asociaal voelen' argument wat minder. Sowieso, die vragen maar 13,50 dus dat is gewoon efficiënt
het was een familiefeest en 1 iemand heeft betaald en opgehaald, was niet in een restaurantquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef sexylexy het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen zeiken je betaalt je blauw aan dat soort dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |