quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef Timmai het volgende:
Volgens Eric van Tijn is het zeer waarschijnlijk dat Floortje ook een contract krijgt bij BMG
Ook goedquote:Op maandag 13 maart 2006 16:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan noem ik je ook prettig gestoord
Ik denk dat ze meet Lucie Silvas liedjes gaat doen, maar dan niet zelf geschrevenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat Floortje ook lekker blijft zingen en CDs op gaat nemen. Je ziet duidelijk dat ze enorm geniet als ze op het podium staat te zingen, en met de finale achter ons spelen die zenuwen ook minder een rol. Oftewel: prachtoptredens, pracht-CD's
Ja, iedereen gaat eventjes na Milaanquote:Op maandag 13 maart 2006 18:30 schreef the_hunter het volgende:
Echt mooie foto's![]()
Vooral die foto van Floortje bij het Ajax logo is geweldig![]()
![]()
En nu ben ik weg. Ben naar Milaan. Spreek jullie woensdagavond allemaal wel weer![]()
Yess, daar zitten we op de wachtenquote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:
Op 4 juni wordt in Oss de eerste Floortje Fandag gehouden.![]()
Leuk! Ik zal er zeker zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:
Vind het nogal een hoog schoolreisje gehalte hebbenquote:De FloortjeFandag Planning:
14.00 uur -zaal open voor alle fans
daarna volgt er een optreden van Floortje
Dan hebben we wat leuke activiteiten in de zaal
Daarna kunnen alle fans in groepjes naar Floortje voor foto en handtekeningen.
Je mag een eigen camera meenemen maar wij maken ook foto's.
Die zijn 1 of 2 dagen na de Fandag gratis te downloaden via deze site.
En tegen een kleine vergoeding te bestellen als foto.
Ik denk dat het ook wat meer is gericht op de wat jongere fans.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Vind het nogal een hoog schoolreisje gehalte hebben![]()
Tijd dat ze een wat volwassener publiek erbij gaat kweken nu Idols voorbij isquote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wat meer is gericht op de wat jongere fans.
Je begint het zelf ook nog te gelovenquote:
Je begrijpt me weer eens verkeerd geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je begint het zelf ook nog te geloven!
Je merkte het ook al een beetje in de Finale.. De spanning kon je in dr ogen zien. En dan kwam dr keelpijn er nog eens bij. Ik denk dat een 2e plek ook prima voor haar is. Kan ze iig toch even de rust weer nemen die ze nodig heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:23 schreef Prondo het volgende:
Marijn Krabbe over de Idolsfinale:
http://stream2.garnierpro(...)20060312_martijn.wma
Floortje moest direct na de liveshow erg huilen, ze had enorm onder spanning gestaan door het hoge verwachtingspatroon.![]()
Je haalt me mijn woorden uit mijn mond...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je merkte het ook al een beetje in de Finale.. De spanning kon je in dr ogen zien. En dan kwam dr keelpijn er nog eens bij. Ik denk dat een 2e plek ook prima voor haar is. Kan ze iig toch even de rust weer nemen die ze nodig heeftZe komt er toch wel, want het talent heeft ze zeker.
Haar vader woont in Oss en heet Henk van de Ven. Een tijdje geleden was hij op haar oude school te zien in een filmpje van de locale omroep, maar dit staat helaas niet meer online.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:00 schreef Prondo het volgende:
Iedereen heeft het steeds maar over Floortjes moeder, maar over haar echte vader (niet de stiefvader) heb ik nog nooit wat gehoord.
Is die overleden ofzo?? Geen contact meer mee, ruzie![]()
ik heb dat filmpje ook, dat was dus haar stiefvader (zeiden ze geloof ik ook in dat filmpje en heb het ook nog op andere sites gelezen)... http://tinypic.com/rbcvvt.jpgquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:54 schreef Riparius het volgende:
[..]
Haar vader woont in Oss en heet Henk van de Ven. Een tijdje geleden was hij op haar oude school te zien in een filmpje van de locale omroep, maar dit staat helaas niet meer online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |