Ik noem mezelf prettig gestoord...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk verdient ze een contract. Er zijn bakken met geld aan haar te verdienen.
Ze heeft zat fans, ik zelf zou er geen CD van kopen, maar er zijn van die gekken mensen die haar stem wel mooi vinden.
Ik noem mezelf smaakvolquote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik noem mezelf prettig gestoord...
Dan noem ik je ook prettig gestoordquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef Timmai het volgende:
Volgens Eric van Tijn is het zeer waarschijnlijk dat Floortje ook een contract krijgt bij BMG
Ook goedquote:Op maandag 13 maart 2006 16:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan noem ik je ook prettig gestoord
Ik denk dat ze meet Lucie Silvas liedjes gaat doen, maar dan niet zelf geschrevenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat Floortje ook lekker blijft zingen en CDs op gaat nemen. Je ziet duidelijk dat ze enorm geniet als ze op het podium staat te zingen, en met de finale achter ons spelen die zenuwen ook minder een rol. Oftewel: prachtoptredens, pracht-CD's
Ja, iedereen gaat eventjes na Milaanquote:Op maandag 13 maart 2006 18:30 schreef the_hunter het volgende:
Echt mooie foto's![]()
Vooral die foto van Floortje bij het Ajax logo is geweldig![]()
![]()
En nu ben ik weg. Ben naar Milaan. Spreek jullie woensdagavond allemaal wel weer![]()
Yess, daar zitten we op de wachtenquote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:
Op 4 juni wordt in Oss de eerste Floortje Fandag gehouden.![]()
Leuk! Ik zal er zeker zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef WithMe het volgende:
Vind het nogal een hoog schoolreisje gehalte hebbenquote:De FloortjeFandag Planning:
14.00 uur -zaal open voor alle fans
daarna volgt er een optreden van Floortje
Dan hebben we wat leuke activiteiten in de zaal
Daarna kunnen alle fans in groepjes naar Floortje voor foto en handtekeningen.
Je mag een eigen camera meenemen maar wij maken ook foto's.
Die zijn 1 of 2 dagen na de Fandag gratis te downloaden via deze site.
En tegen een kleine vergoeding te bestellen als foto.
Ik denk dat het ook wat meer is gericht op de wat jongere fans.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Vind het nogal een hoog schoolreisje gehalte hebben![]()
Tijd dat ze een wat volwassener publiek erbij gaat kweken nu Idols voorbij isquote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wat meer is gericht op de wat jongere fans.
Je begint het zelf ook nog te gelovenquote:
Je begrijpt me weer eens verkeerd geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je begint het zelf ook nog te geloven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |