Je merkte het ook al een beetje in de Finale.. De spanning kon je in dr ogen zien. En dan kwam dr keelpijn er nog eens bij. Ik denk dat een 2e plek ook prima voor haar is. Kan ze iig toch even de rust weer nemen die ze nodig heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:23 schreef Prondo het volgende:
Marijn Krabbe over de Idolsfinale:
http://stream2.garnierpro(...)20060312_martijn.wma
Floortje moest direct na de liveshow erg huilen, ze had enorm onder spanning gestaan door het hoge verwachtingspatroon.![]()
Je haalt me mijn woorden uit mijn mond...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je merkte het ook al een beetje in de Finale.. De spanning kon je in dr ogen zien. En dan kwam dr keelpijn er nog eens bij. Ik denk dat een 2e plek ook prima voor haar is. Kan ze iig toch even de rust weer nemen die ze nodig heeftZe komt er toch wel, want het talent heeft ze zeker.
Haar vader woont in Oss en heet Henk van de Ven. Een tijdje geleden was hij op haar oude school te zien in een filmpje van de locale omroep, maar dit staat helaas niet meer online.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:00 schreef Prondo het volgende:
Iedereen heeft het steeds maar over Floortjes moeder, maar over haar echte vader (niet de stiefvader) heb ik nog nooit wat gehoord.
Is die overleden ofzo?? Geen contact meer mee, ruzie![]()
ik heb dat filmpje ook, dat was dus haar stiefvader (zeiden ze geloof ik ook in dat filmpje en heb het ook nog op andere sites gelezen)... http://tinypic.com/rbcvvt.jpgquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:54 schreef Riparius het volgende:
[..]
Haar vader woont in Oss en heet Henk van de Ven. Een tijdje geleden was hij op haar oude school te zien in een filmpje van de locale omroep, maar dit staat helaas niet meer online.
Als ze de juiste richting kiest gaat ze er wel komen. Als ze een carriere als popzangeres beoogt denk ik dat ze net zo eindigt als Maud, en dat zou een beetje jammer zijn..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je merkte het ook al een beetje in de Finale.. De spanning kon je in dr ogen zien. En dan kwam dr keelpijn er nog eens bij. Ik denk dat een 2e plek ook prima voor haar is. Kan ze iig toch even de rust weer nemen die ze nodig heeftZe komt er toch wel, want het talent heeft ze zeker.
Nou, zijn nieuwe album komt bijna uitquote:Op maandag 13 maart 2006 11:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jamai heeft gekozen voor musicals inderdaad. Maar wie van de Idols-kijkers/stemmers ziet hem ook daadwerkelijk daarin spelen? Ik hoop toch echt dat Floortje niet die weg inslaat, maar gewoon lekker blijft zingen![]()
En wat voor carriere heeft Boris?![]()
Ze zei dat ze Ellen zo'n fighter vond.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:33 schreef Prondo het volgende:
Een bekende van Floortje zegt dat Floortje 39,8 graden! koorts had zaterdag. Dan vind ik dat ze echt ongelovelijk goed gepresteerd heeft met zo'n hoge koorts.![]()
http://floortjesmit.web-log.nl/log/5235596
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:15 schreef Moja het volgende:
Wie is nou eigenlijk de vriend van Floortje? Die heb ik nooit gezien..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef Moja het volgende:
Ah dus toch, dacht dat het een fan was ofzoNee ik vind die vriend van raffaela er dan toch wel wat leuker uitzien
.
Ff denken. Copy image location, Quote, Ctrl-V, Invoerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:27 schreef chansadres het volgende:
Lynx, hoeveel moeite kostte je het om die foto er neer te zetten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |