Ja, ik lig eig al jaren stil , maar wou met die aliens beginnen, maar vindt ze te plat zo op een schilderij, zou meer drie-dimesionaal willen gaan , maar hoe ?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef nokwanda het volgende:
Okay Totsi.... hier verder dan..
Ik heb ook een tijd geleden een block gehad van een paar jaar zelfs. Kreeg al de zenuwen als ik dacht aan schilderen. Bleek een fase te zijn waar ik inmiddels weer overheen ben.
Maar ik kan ook niet iedere dag ermee bezig zijn.
gips? ander pleistermateriaal? Wel stevige ondergrond gebruikenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef totsy het volgende:
[..]
Ja, ik lig eig al jaren stil , maar wou met die aliens beginnen, maar vindt ze te plat zo op een schilderij, zou meer drie-dimesionaal willen gaan , maar hoe ?![]()
papier -maché , ? ken het niet van mee te werkenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gips? ander pleistermateriaal? Wel stevige ondergrond gebruiken
Andere perspectieven gebruiken?
Andere clair-obscure effecten toepassen?
Ik heb heel goede ervaringen met papier mache op andere materialen. Maar je kunt die ook in poedervorm kopen. Dat is beter omdat het gladder af te werken is.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:00 schreef totsy het volgende:
[..]
papier -maché , ? ken het niet van mee te werken
Men maakt er toch wel maskers mee....niet ?...
mmmmh...het zoeken naar iets leuks kan soms lang duren, en je moet ook d ideen aangereikt krijgen, ,niet slechts het materiaal.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb heel goede ervaringen met papier mache op andere materialen. Maar je kunt die ook in poedervorm kopen. Dat is beter omdat het gladder af te werken is.
Tenzij je zachtere papiersoorten langer laat weken in wat minder behangerslijm. Dan kun je ook een heel glad resultaat krijgen
Deed ik straks al.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef totsy het volgende:
[..]
mmmmh...het zoeken naar iets leuks kan soms lang duren, en je moet ook d ideen aangereikt krijgen, ,niet slechts het materiaal.![]()
Ik vindt het ook veel leuker als je het voor iemand kunt maken en dan weggeven , dan dat het geld moet opbrengen, of het een opdracht is waaraan een bepaalde verwachtinge de eis wordt.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb zelf soms een opdracht nodig die helemaal niet in mijn eigen straatje past om weer helemaal fris te worden en origineel te kunnen zijn.
Zoals de gekheid die ik vandaag heb uitgevreten dus. Is voor mijn vriendin die morgen gaat trouwen. Wat ik heb gemaakt is helemaal niet mijn stijl. Mijn zoon komt soms met leuke dingen die ik dan in het groot uitwerk. Soms heel groot (een keer 2x2 m)
Nu heb ik dat ietsje aangepast om het minder plat te doen lijken en omdat het nu op een groot vlak staat ipv een klein papiertje. Verf is nu eenmaal anders dat stift en fineliner.
Gecombineerd met een beetje humor van het trouwende stel zelf. Ik ben heel tevreden.
Nee. Vertelquote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef livEliveD het volgende:
Zeg nokwanda ken jij Klaas Gubbels?
Is een 'kunstenaar'. Ik kreeg een weet-ik-hoe-het-heet in mijn kerstpakketje van die kerel. Soort blauwdruk van een bestaand schilderij van hem. Persoonlijk vind ik het oerlelijk maar sommige collega's hebben het op ebay gezet en het is gemiddeld 115 euro waardquote:Op zondag 12 maart 2006 23:44 schreef nokwanda het volgende:
Nee. Vertel
Ik zeg, tijd voor een dobbelsteenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:48 schreef nokwanda het volgende:
En ik heb een typisch vrouwen probleem
Morgen die bruiloft. Heb een flinke kast vol kleren maar weet niet wat ik aan moet trekken. Alles wat echt in aanmerking komt is veeeeeel te koud.
En nou weet ik het nog steeds niet![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is een 'kunstenaar'. Ik kreeg een weet-ik-hoe-het-heet in mijn kerstpakketje van die kerel. Soort blauwdruk van een bestaand schilderij van hem. Persoonlijk vind ik het oerlelijk maar sommige collega's hebben het op ebay gezet en het is gemiddeld 115 euro waard![]()
Ah kijk, de plaat gevonden die ik kreeg:
[afbeelding]
Maar is het een gekke gedachte dat ik ook iets dergelijks in 15 minuten kan maken?quote:
quote:
maar dan wel een heeeel erg mislukte Magrittequote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef totsy het volgende:
Lijk wel een mislukte Magritte , die moor .....met tuit...![]()
Ik vind je oversight-smiley-gebruik eng wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:06 schreef nokwanda het volgende:
...
Also, also, also het blijft wel iets dat ik gekregen heb en dus blij mee moet zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef nokwanda het volgende:
maar dan wel een heeeel erg mislukte Magritte
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind je oversight-smiley-gebruik eng worden![]()
quote:
Ah wijsheid komt met de late uurtjesquote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef nokwanda het volgende:
Ik weet het al...... ik ga in het wit met een lang wit vest en een afrikaans tintje door mijn kralenshit
yep.... ik ga maar es strijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah wijsheid komt met de late uurtjes![]()
Morge A-barbquote:Op maandag 13 maart 2006 09:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Halloooooooo
Ben een paar dagen niet achter de pc geweest, vond het wel weer ff tijd
(ben trouwens ook ziek geweest :S)
Alles goed met jullie![]()
![]()
quote:
Yep, beetje koud maar wel heeeeel veeel zonquote:Op maandag 13 maart 2006 10:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Is het in het Brabantse ook zulk mooi weer?
Hierwel jaquote:Op maandag 13 maart 2006 10:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Is het in het Brabantse ook zulk mooi weer?
Ja ik denk het, gisteren was echt niet normaal. Ik had verstopping, diarree en overgeven tegelijk. Duizelig, sterretjes zien, warm en koud afgewisseld. Ik ben natuurlijk ook nog zwanger.....;)quote:Op maandag 13 maart 2006 10:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Morge A-barb![]()
Hier is alles goed hoor.
Ziek geweest? griep je overvallen?
Hier ook, ik kan er helemaal opgewekt van wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hier ook koud maar veel zon en een mooie blauwe lucht
gelukkig dat je weer opgeknapt bent! Had een maand terug iets soortgelijks, wat kan een mens zich dan beroerd voelen zeg.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja ik denk het, gisteren was echt niet normaal. Ik had verstopping, diarree en overgeven tegelijk. Duizelig, sterretjes zien, warm en koud afgewisseld. Ik ben natuurlijk ook nog zwanger.....;)
Verdere details daar gelaten![]()
maar ik wist echt niet wat me overkwam![]()
ik zit er al dehele tijd tegen aan te hikken... voel me goed beroerd, maar het wil niet dorozettenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja ik denk het, gisteren was echt niet normaal. Ik had verstopping, diarree en overgeven tegelijk. Duizelig, sterretjes zien, warm en koud afgewisseld. Ik ben natuurlijk ook nog zwanger.....;)
Verdere details daar gelaten![]()
maar ik wist echt niet wat me overkwam![]()
ik zienou mn voeten alnietmeer... lig niet lekker meer en heber noualeen beetje genoeg van....quote:
ja... ben liever even goedziek ipv dit...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Marietje: ja, heel beroerd maar was van korte duur. Echt vaag.
Vampi: Ben je aan het kwakkelen meid...;)
M'n buik is nog niet echt dikMirage.
jubs voel me weer wat beterquote:Op maandag 13 maart 2006 13:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
morge Barra, en vannacht er wel alles ingebleven?
Is mij ook opgevallen, beetje zielig vind ik het wel. Hier je bek houwen en daar een beetje dom zitten meelullen. En jij en iteejer worden zelfs 'sekteleiders' genoemdquote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef yvonne het volgende:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=154
Ik post dit hier, omdat me gebleken is dat veel TRU posters daar hun zegje doen, anoniem, uit "angst"voor een ban.
Wat een vreemde wereld leven we in, als mensen een dusdanige grote haat ontwikkelen dat men ongebreideld denkt te moeten uiten. over mensen die ze niet kennen, maar door een internet te denken kennen.
Ik ben in 6 jaar FOK! al heel, heel veel gewend.
Maar wennnen aan laf anoniem gedoe, nee, nooit.
'het recht zal zegevierenquote:'That's me. Good old Tobbert. Wat een tijd was dat. Toen konden we tenminste nog een beetje lachen met z'n allen...
De verleiding om ooit het FOK forum nog te bezoeken is voor mij tot het absolute nulpunt gedaald. Ik wou m'n account eigenlijk opruimen, maar wist niet precies hoe dat moest. Nu weet ik het gelukkig... ...je moet in Feedback gewoon die Iteejer klem praten en dan heb je zo een permban te pakken...:-)
Desespereert niet goede vriend. Het recht zal zegevieren'
Ik vind die hele 'affaire' ontzettend kinderachtig eigenlijk..........meer kan ik er niet van maken.....quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef yvonne het volgende:
Ik post dit hier, omdat me gebleken is dat veel TRU posters daar hun zegje doen, anoniem, uit "angst"voor een ban.
Wat een vreemde wereld leven we in, als mensen een dusdanige grote haat ontwikkelen dat men ongebreideld denkt te moeten uiten. over mensen die ze niet kennen, maar door een internet te denken kennen.
Erger dan dat, ik blijf me verbazen over de kwaadaardige strekking van veel berichten.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jubs voel me weer wat beter
@ Yv.
ik vind het sowieso nergens op slaan.. als mir of Iteejer iets vinden gebeurt dat ook. jullie hebben ze niet voor niets mod gemaakt!
babies
Nee de bedreigingen geuit door onze beschaafde ex usertjes... die zijn pas fraai.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:32 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik vind die hele 'affaire' ontzettend kinderachtig eigenlijk..........meer kan ik er niet van maken.....
![]()
ik vraag me altijd af of ze ook zo'n grote mond hebben als ze tegenover je staanquote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef yvonne het volgende:
Oej, Yvonne zal wel doodsangsten uitstaanquote:Op maandag 13 maart 2006 13:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee de bedreigingen geuit door onze beschaafde ex usertjes... die zijn pas fraai.
Aangezien met dank aan de betrokkenen zelf half nederland toch al mee heeft kunnen lezen zou ik het helemaal niet ongepast vinden de hele zielige email wisseling hier neer te pleuren.
Gatver wat een mensen.
"ik ga iets heel naars in mijn volgende interview vertellen over mevrouw Yvonne"![]()
![]()
Om te brullen zo hilarisch en zielig.
quote:
Ik beweer nooit, ik roddel niet, ik stel iets vast of laat het vaststellenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Oej, Yvonne zal wel doodsangsten uitstaan![]()
Maar las ik nou dat dat menneke van Stenny verantwoordelijk was voor de downtime van Fok dit weekend? Zoiets beweerde Lilith_Wicca?
ik wilde al mijn bericht aanpassen maar quote mezelf per ongelukquote:Op maandag 13 maart 2006 13:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik beweer nooit, ik roddel niet, ik stel iets vast of laat het vaststellen![]()
Da's die vakantie-gangers-martel-film toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Als ze maar weten dat als ze mir ook maar met 1 vinger aanraken dat ze voor mij en Oversight zijn..
en ik heb net "the hostel" gekeken
volgens mij zien ze meer iteejer en Yvonne als de 'bad guys' dan Mirage. Nouja, het slaat allemaal echt nergens op.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Als ze maar weten dat als ze mir ook maar met 1 vinger aanraken dat ze voor mij en Oversight zijn..
en ik heb net "the hostel" gekeken
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's die vakantie-gangers-martel-film toch?
Ik heb vanmorgen overleg gehad, alles uit handen gegeven en afgesproken dat ik het persoonlijk zou laten rusten, dat wil ik hierbij dan ook graag doenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik wilde al mijn bericht aanpassen maar quote mezelf per ongeluk![]()
Ik bedoelde ook niet dat je roddelde, maar heeft dat visvogeltje dat echt gedaan?
OK, dat kan ik begrijpenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen overleg gehad, alles uit handen gegeven en afgesproken dat ik het persoonlijk zou laten rusten, dat wil ik hierbij dan ook graag doen![]()
Geldt voor mij ook maar ik kon me ook niet beheersen, helemaal niet nadat ik al dat laffe valse gekonkel zag op Grenswetenschaplog. Wat ik eerst ook niet wilde lezen maar toch deedquote:Op maandag 13 maart 2006 13:43 schreef gaai het volgende:
Ik neem het terug ook.......het kinderachtig noemen is een belediging voor alle kinderen ter wereld......![]()
Ik heb werkelijk met verbazing gelezen hoe het maar doorging.......ik bedoel: als je het ergens kut( pardon my french) vindt, blijf dan lekker weg......ofzo.......maar dan ga je als volwassene toch niet elders lopen janken.......ik vind het triest....
En ik vind het idd ook triest dat je als fok-user dan anoniem op een andere site je gal gaat lopen spuwen......
Maar okeej, ik wilde me er eigenlijk helemaal niet over uitlaten verder......doe ik het, verdorie, tóch -O-
En nu moet ik![]()
![]()
Erg hèquote:Op maandag 13 maart 2006 13:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook maar ik kon me ook niet beheersen, helemaal niet nadat ik al dat laffe valse gekonkel zag op Grenswetenschaplog. Wat ik eerst ook niet wilde lezen maar toch deed![]()
brrrrrrrquote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef gaai het volgende:
En nu ga ik iets leuks aantrekken......een rokje ofzo.....iets gezelligs in ieder geval......![]()
De lente uitdagen ......weet ik veel![]()
De zon schijnt, da's tenminste al iéts!![]()
Een rokjequote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef gaai het volgende:
En nu ga ik iets leuks aantrekken......een rokje ofzo.....iets gezelligs in ieder geval......![]()
precies, ik word daar ook erg vrolijk vanquote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef gaai het volgende:
ik loop ook al heel optimistich rond in mijn nieuwe roze katoenen tuniekquote:
*kijkt naar buiten*quote:Op maandag 13 maart 2006 14:00 schreef gaai het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:34 schreef UncleScorp het volgende:
de lente nog 2 maanden wegblijven ... are you nuts ?
rokje aandoen en zwijgen ffs
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef gaai het volgende:
't Is ook da'k nie op de fiets hoef vandaag......anders ha'k 't nie gedaan.....
![]()
Nu ga ik shorty even van school halen......ook zo sneu als ie als enige op school moet overnachten, omdat z'n mama 'm niet is komen ophalen.......en daarbij : hij heeft ook geen slaapzak mee....![]()
Jaaaa, tot Mirage zegt het echt volledig eens te zijn met de genomen beslissingen en dat ook verdedigd.... dan vinden ze opeens ook Mirage "mevrouw Mirage" en is de toon tegen haar even vals.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
volgens mij zien ze meer iteejer en Yvonne als de 'bad guys' dan Mirage. Nouja, het slaat allemaal echt nergens op.
Ik zag het ja, Mirage was ok totdat ze het opnam voor de moderatie idd.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, tot Mirage zegt het echt volledig eens te zijn met de genomen beslissingen en dat ook verdedigd.... dan vinden ze opeens ook Mirage "mevrouw Mirage" en is de toon tegen haar even vals.
Maar zo gaat het in de wereld.
Maar mijn god...... is dit gezanik nu nog niet afgelopen?
Laten de klepzeikers die het hier zo verschrikkelijk vinden en zoveel moeite hebben met de moderatie dan oprotten. Er zijn wereldwijd tig forums waar men zich kan vermaken. Wat let ze?
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:26 schreef sararaats het volgende:
ik ben weer thuis
ik was gisteren in het paradijs
jaaaa, en we werden ook nog in een zin genoemdquote:Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, Mirage was ok totdat ze het opnam voor de moderatie idd.
Ik snap echt al die haat en woede niet, maar nou ben ik natuurlijk ook maar een 'naief doosje'![]()
Ja, heel leuk.quote:
mijn paradijs is Ober-Sensbachquote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb je helemaal nog niet in mijn slaapkamer gezien
Je doet t expres heh....?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet waar is
Kwam net een oude klasgenoot tegen van 15 jaar geleden, ik herkende hem meteen terug en meteen wat liggen ouwehoeren over vroegerBen even roulette gaan spelen voor een bescheiden bedragje, dat sta ik mezelf toe omdat ik het onder controle heb
Meteen met hem kansspelen liggen bespreken en toevalstreffers en dat was wel interessant te noemenMaar toeval is niet te beinvloeden dus, toeval gebeurt gewoon omdat het gebeurt. Het valt niet te beinvloeden maar je kunt het wel inschatten wellicht.
En nu weer terug dus, an die production met veel onzin
erg goeie nederhopquote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor sigaret en dan ga ik muziek opzetten dan maar weer voor de afwisseling omdat er niets anders op tv is, 6 nieuwe cd's erbij en dan ga ik eens kijken wat erop staat.
1 cd is van duvelduvel. Cd heet : " Aap-o-theek"![]()
De titels van de nummers zijn pure onzin zo te lezen net zoals de cd-naam ben benieuwd wat de inhoud van de muziek is
Ik noem het liggen inplaats van staan of zittenquote:
Ken jij die muziek dus???quote:
Maar ik dacht dat jij inmiddels getrouwd was en zo. Of is dat al weer achterhaald?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn paradijs is Ober-Sensbach
ik wou dat alles weer goed kwam tussen ons (=Hannelore Lehr en mij)
Inderdaad, eerst was het Lucille en toen Yvonne en toen die body-buildster en nu weer iemand anders.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij inmiddels getrouwd was en zo. Of is dat al weer achterhaald?
Waarom heb ik altijd als ik jouw posts lees het gevoel dat je verliefd bent op het verliefd zijn?
ijskoud spraakwater.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Spraakwater alert, spraakwater alert
Spraakwater
Het erge is dat ik het spraakwater in het echt ook wel eens heb maar dan probeer ik me in te houden anders maak ik mensen gek
quote:
Hannelore Lehr was de allereerste, de rest kwam jaren laterquote:Op maandag 13 maart 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij inmiddels getrouwd was en zo. Of is dat al weer achterhaald?
Waarom heb ik altijd als ik jouw posts lees het gevoel dat je verliefd bent op het verliefd zijn?
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hannelore Lehr was de allereerste, de rest kwam jaren later
tja, ik werd een beetje gepusht om Hannelore te vergeten (wat vreselijk moeilijk is als je haar al meer dan 10 jaar kent waarvan 2 jaar een relatie)quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]ouwe liefde roest niet
Maar die anderen jaren later.... Allemaal wel snel gegaan. Hoe lang post je nou hier? een jaar of zoiets?
Dan heeft je gevoelsleven wel heel snelle wisselingen meegemaakt in zo'n korte tijd. Daarom zei ik ook dat ik het gevoel kreeg dat je verliefd was op de liefde.
Ik zeg : neejquote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef vamperotica het volgende:
Zijn ongebakken/ongekookteaardappels lekker?
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef vamperotica het volgende:
Ik ken mensen die dat lekker vinden. Maar ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef vamperotica het volgende:
quote:
Wat je moet doen om kans te maken is heel simpel: gedurende deze week vragen we je om je FOK!profiel aan te passen en om het volgende webicon in te stellen:quote:Op maandag 13 maart 2006 16:54 schreef displission het volgende:
misschiend at een modje meer over de actie weet..??
wat?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:57 schreef vamperotica het volgende:
En ik hoop zooooo dat het aan de hormonen ligt.....
Dat hoop ik ook. Voor jou en de rest van het gezin. Nog even en jij bent de enige die nog dik is. De rest is dan alleen door hongersnood ernstig vermagerd. Dus als dat daarna ook doorgaat...quote:Op maandag 13 maart 2006 17:57 schreef vamperotica het volgende:
En ik hoop zooooo dat het aan de hormonen ligt.....
misschien met een dipsausjequote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef vamperotica het volgende:
Ach tot nu toe leeft alles nog....quote:Op maandag 13 maart 2006 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Voor jou en de rest van het gezin. Nog even en jij bent de enige die nog dik is. De rest is dan alleen door hongersnood ernstig vermagerd. Dus als dat daarna ook doorgaat...![]()
![]()
Ongekookte aardappels smaken denk ik naar aardequote:Op maandag 13 maart 2006 17:50 schreef vamperotica het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, heel leuk.
Maar we waren te laat voor het ja-woord![]()
Een andere vriendin kwam me ophalen en we besloten de snelweg te pakken maar daar was net ervoor een vrachtwagen gekanteld. De getuige stond ook in de file door hetzelfde euvel maar die was er iets sneller uit waardoor het trouwen op zich maar 10 minuten later plaatsvond.
Maar voor de achteraflunch waren we wel op tijd.![]()
Ik ben meestal wel te vangen met lekker eten.
Ik krijg dus echt honger van je post! Kom net pas uit een vergadering, dus ik ga snel naar huis toe nu.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ongekookte aardappels smaken denk ik naar aarde
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar als ik aan een ongebakken aardappel ruik ( wat ik dus wel al eens gedaan heb) dan ruik ik de grond nog. Denk dat het koken van aardappels de grondsmaak wegkookt.
gepofte aardappels zijn wel lekker![]()
Aardappels in aluminium folie in de barbecue gooien in de zomerEn dan met roomboter erbij eten
Roomboter over de aardappel gooien zodat de roomboter dus smelt op de aardappel en dat de aardappel dan smeuiger gaat worden
En dan met een vork of lepel uitlepelen
Hoef je de gepofte aardappel niet eens te schillen
Alleen open snijden.
Koken voor beginnersIk kan op dit moment nog niet zo goed koken maar ik wil ooit eens ene poging gaan wagen tot.
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff op de bank liggen relaxen en bijkomen en ff gedachtes rangschikken zodat het weer een beetje structuur heeft allemaal.
Waarschijnlijk tot zo, als ik helemaal ga indutten dan tot morgen
Als je een magnetron hebt:quote:Op maandag 13 maart 2006 18:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik krijg dus echt honger van je post! Kom net pas uit een vergadering, dus ik ga snel naar huis toe nu.
Ik vraag me af of ik aardappels kan poffen in mijn kleine oventje nu![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:40 schreef gaai het volgende:
[..]
Als je een magnetron hebt:
Prik een paar gaatjes in de schil om openbarsten te voorkomen.
Leg de ingeprikte aardappel in een platte magnetronschaal of op een warm bord en verwarm ‘m 2-3 minuten op 800 Watt in de magnetron. Keer de aardappel om: nog een keer 2-3 minuten.
Haal de aardappel er dan uit, verpak ‘m in aluminiumfolie, leg ‘m verpakt terug in de magnetron en laat hem zo'n 5 minuten nagaren.
lekker
Ik heb net gegeten een beetje en gooi nog een pizza in de oven straks.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik krijg dus echt honger van je post! Kom net pas uit een vergadering, dus ik ga snel naar huis toe nu.
Ik vraag me af of ik aardappels kan poffen in mijn kleine oventje nu![]()
Is inderdaad erg prettigquote:Op maandag 13 maart 2006 18:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK WIL EEN 2 PERS. BED!
k heb wel een slaapbank dus als me dinnetje komt hebben we wel een 2pers. bed.. maar die matrassen zijn niet echt greatquote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is inderdaad erg prettig
Ik heb dus al langer een 2 persoonsbed, alleen mijn matras is niet de beste. Daarom koop ik geen notebook maar een matras.
Lekker wegdromen straks
Heb nog niet veel geld op dit moment en dat boeit me ook niet zoveel nu. Verheugen op spullen dus
Lekker met creamcheesequote:Op maandag 13 maart 2006 18:40 schreef gaai het volgende:
[..]
Leg de ingeprikte aardappel in een platte magnetronschaal of op een warm bord en verwarm ‘m 2-3 minuten op 800 Watt in de magnetron. Keer de aardappel om: nog een keer 2-3 minuten.
Haal de aardappel er dan uit, verpak ‘m in aluminiumfolie, leg ‘m verpakt terug in de magnetron en laat hem zo'n 5 minuten nagaren.
lekker
ikea dan maar?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k heb wel een slaapbank dus als me dinnetje komt hebben we wel een 2pers. bed.. maar die matrassen zijn niet echt great
Waarom..? Jullie liggen toch alleen maar bovenop elkaarquote:Op maandag 13 maart 2006 18:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK WIL EEN 2 PERS. BED!
I just looooove Ikeaquote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:40 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waarom..? Jullie liggen toch alleen maar bovenop elkaar![]()
Of met Boursinquote:
Beeeeehquote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef sararaats het volgende:
ik word gek
Bedoel ik eigenlijk. Maar dan niet perse van dat merk. Kan ook van de aldi of lidl ofzo.quote:
terugleggen om na te garen....niet die magnetron weer aanzetten....dûhquote:Op maandag 13 maart 2006 19:41 schreef totsy het volgende:
[..]
Geen alumiium mag in de magnetron, kan vonken geven !!!!!!![]()
Nee.. Gaai bedoelde dat het nagaren in een afgesloten hokje als de magnetron ka. Gewoon gewikkeld in het folie maar zonder de magnetron aan te zettenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:41 schreef totsy het volgende:
[..]
Geen alumiium mag in de magnetron, kan vonken geven !!!!!!![]()
Wie niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef sararaats het volgende:
ik word gek
ikea rocks... maar voor een 2 pers. bed + matrassen ben je wel 400 euro verder....quote:Op maandag 13 maart 2006 19:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
I just looooove Ikea![]()
Hoi Nokje
Ja maar toch....ik ben absoluut geen merkengeilerd...maar paturain en boursin zijn 2 van de lekkerste kruidenkazen. Maar die verse roomkaas met bieslook van Bas vd Heijden die doet het helemaalquote:Op maandag 13 maart 2006 19:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bedoel ik eigenlijk. Maar dan niet perse van dat merk. Kan ook van de aldi of lidl ofzo.
Heeeyyy!!! Daar ben je weer
Hoest nou?
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....
![]()
quote:
die van de lidl...niet die groene maar die paarsequote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat ook zo lekker is ... die stokbroden bij de AH waar al kruidenboter inzit en die automatisch smelt als je het in de oven doet!
Dan doe je het tweedehandsquote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ikea rocks... maar voor een 2 pers. bed + matrassen ben je wel 400 euro verder....
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hou nou es op met hetzelfde te denken in dezelfde termen
neuh spaar gewoon ff door... ben woensdag jarig.. ff paps en mams lief aankijkenquote:
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehegeweldig
nokje =
Barra =![]()
mir =
oompje scorp =![]()
droompje =![]()
gaai =![]()
LW=![]()
Een ghostquote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
en wat ben ik dan
oh ja:
![]()
![]()
en Vampi?![]()
Pikki wat kom jij nou ineens doenquote:
Spoken, en wie zegt dat ik pikki ben , hehehehehehe?????????quote:Op maandag 13 maart 2006 20:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Pikki wat kom jij nou ineens doen![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:17 schreef totsy het volgende:
[..]
Spoken, en wie zegt dat ik pikki ben , hehehehehehe?????????![]()
vamp isquote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
en wat ben ik dan
oh ja:
![]()
![]()
en Vampi?![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Spoken
Leuke spoken.......spoken zijn leuk als het leuke spoken zijn. Spoken. Wat een woord
Het woord spoken
Dat is in het Engels verleden tijd voor spreken.
I speak
I spoke
I have spoken
Dus als je zegt in het engels dat je " I have spoken". Dan heb je "last" van spoken
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:17 schreef totsy het volgende:
[..]
Spoken, en wie zegt dat ik pikki ben , hehehehehehe?????????![]()
Met wie dan ?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ik vergis me ook wel eens bijna hoor
Maar het is 'm welquote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ik vergis me ook wel eens bijna hoor
En een Toetsi ....ken je ook wel zeker ?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef nokwanda het volgende:
En heel gemeen hoor.... maar Pikki noemde ik telkens bijna Pikkie. En dan echt per ongeluk.
Maar Totsy noem ik regelmatig bijna Tsotsi![]()
Dat laatste komt door een gewenning aan wat Zuid Afrikaanse terminologie die regelmatig mijn kant op gestrooid wordt. Er zijn mensen die mij een tsotsi noemen. ( da´s een soort township gangster. Maar weer anders dan een Mapantsula. Die laatste is iets chiquer)
Iedereen scheld wel eens iemand uit, en Stenny is wel sterk om mensen mee te sleuren , weet ik welquote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Pikki heb ik denk ik een paar keer uitgescholden in het Robbert topic, maar dat kwam mede door de stemmingsmakerij van Stenny. Ik ben nu niet meer te beinvloeden zo erg. Stenny was puur bezig met hersenspoeling op een bepaalde manier. De hele tijd stemming maken en mensen meesleuren met haar eigen stemming.
Als je zulke mensen in de journalistiek zet dan loopt het van kwaad tot erger.
Ben ook blij dat ik nu een nuchtere mening heb dus ook over Robbert.
Het was hier een soort zwakte dat ik me liet beinvloeden door die stemmingsmakerij maar goed, daar leer je weer van ook. En stemmingsmakerij vind overal wel plaats op een bepaalde manier. ook op tv zie je dat vaak genoeg gebeuren.
1 persoon kan de stemming bepalen van een hele groep of zelfs van een heel land. Hoe noem je dat? Mind-control? Of is daar een andere benaming voor? Hersenspoeling?
Nok, waarom ben je daar niet gebleven in Afrika, zulk een warm land en hier zo koud ?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef nokwanda het volgende:
En heel gemeen hoor.... maar Pikki noemde ik telkens bijna Pikkie. En dan echt per ongeluk.
Maar Totsy noem ik regelmatig bijna Tsotsi![]()
Dat laatste komt door een gewenning aan wat Zuid Afrikaanse terminologie die regelmatig mijn kant op gestrooid wordt. Er zijn mensen die mij een tsotsi noemen. ( da´s een soort township gangster. Maar weer anders dan een Mapantsula. Die laatste is iets chiquer)
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:38 schreef displission het volgende:
kan iemand mij ff lekker astraal masseren? een vrouw..??
Kloptquote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef totsy het volgende:
[..]
Iedereen scheld wel eens iemand uit, en Stenny is wel sterk om mensen mee te sleuren , weet ik wel![]()
Soms kun je het mis hebben als je bezig bent met the thruthquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef displission het volgende:
hey stenny is wel truth power wiki woman he?weet waar je over praat dromenvanger..
Het is ook vertrouwen in mijn denkwijze. Ik heb vertrouwen in mijn denkwijze en niet teveel zelfvertrouwen dus. Teveel zelfvertrouwen is gevaarlijk, twijfel is ook belangrijk in het leven denk ik. Maar inderdaad, je moet toch op jezelf kunnen bouwen en vertrouwen. Als je altijd twijfeld aan jezelf, dan ben je altijd aan het dwalen ook. Er zal toch een pad bewandeld moeten worden en dan is enige mate van zelfvertrouwen nodig. Maar dat kan ook intuitie zijn. Misschien is zelfvertrouwen niet eens het juiste woord. Dat je aanvoelt dat je goed bezig bent ookquote:Op maandag 13 maart 2006 20:51 schreef displission het volgende:
ik ken stenny verder niet hoor daar doe ik geen uitspraken over..maar over die waarheid..ik zie dat je geloof bezit..geloof in je eigen woorden..dat is heel belangrijk in dit leven..
thanx gaaiquote:Op maandag 13 maart 2006 18:40 schreef gaai het volgende:
[..]
lekker
quote:
Zeg ! Sla je mij nou over?!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef displission het volgende:
hey marietje_34, dromenvanger koffie? Ik heb weer pads gehaald
nou, ik heb eigenlijk net een wijntje voor mezelf ingeschonken, ik vond dat ik dat verdiend hadquote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef displission het volgende:
Ik heb koffie gezet netquote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef displission het volgende:
sorry liefie, wist niet dat je ook mee zat te spiekenquote:
Laat de wijn smakenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou, ik heb eigenlijk net een wijntje voor mezelf ingeschonken, ik vond dat ik dat verdiend had![]()
Hij smaakt hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 21:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Laat de wijn smaken![]()
Ik zit op de 7e dag zonder bier, en ik heb nog steeds geen moeite ermee. Ik voel me juist beter.
Toen ik nog iedere dag 3-4 halve liters dronk en ik liep naar het centrum hier van de stad ( stad is overdreven tis eerder een dorp maar ook geen drop 40,000 inwoners ongeveer) dan had ik pijn aan de benen en was ik vermoeid. En nu loop ik zomaar zonder moeite alsof de conditie gewoon 200 procent verbeterd is
Ooit zal ik best champagne drinken af en toe misschien, maar dat hoeft niet.
Keller-geister is lekker. Op die fles staat een spookje als ik het goed heb. Lichte appel-cider met 6-7 procent alcohol. Of was het 9 procent
Fotografisch geheugen is nog steeds niet aanwezig![]()
Komt nog wel
Fotografisch of filmografisch?
Ik heb liever filmografisch geheugen, alleen foto's terug halen is niet alles, complete films afspelen in je hoofd is beterDat je bewegende beelden exact kunt bekijken opnieuw en opnieuw
En niet in je hoofd afspelen maar buiten je hoofd misschien.
Spraakwater
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:43 schreef displission het volgende:
gaai en jij heb je msn?
heb je katten displission?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef displission het volgende:
die katten kunnen echt goed hun nagels in je zetten zeg..bah bah
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hij smaakt hoor![]()
Ik blijf het behoorlijk stoer van je vinden, dat je geen biertjes meer drinktIk heb ook het idee dat ik het aan de toon van je posts kan merken, ik vind je zo relaxed overkomen enzo
![]()
Hoe dan ook, fijn dat je je er zo goed bij voelt![]()
wie heeft wat en waarom?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:53 schreef displission het volgende:
jij marietje_34 van gaai weet ik het al zij heeft drie katten
ohw ja en haar zwarte poesje natuurlijkhehe
![]()
ik denk idd dat de enige manier om alcohol -of andere 'geestverruimende middelen' te laten staan -als je ze veel nuttigt- is omdat je je er beter bij voelt en het vanuit die overtuiging doetquote:Op maandag 13 maart 2006 21:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tis gewoon makkelijk als je doet wat het beste is voor jezelf. Ik dronk dus gewoon zonder te beseffen dat niet drinken beter is. Ik dronk om te drinken en besefte niet het slecht was om te drinken en tevens dronk ik vroeger om die zware gedachtes te dimmen en dat werkte tijdelijk maar daarna kwamen ze toch weer terug.
Dus alcohol is sowieso niet het middel, ik dronk dus ook niet de hele dag om misverstand te voorkomen. Ik was geen drinker die meteen de fles pakte bij ontbijtIk dronk in de namiddag de eerste en beperkte het tot 3-4 maar dat is al meer dan genoeg. Soms 5 ook wel.
Maar goed, 3 flessen per dag is al teveel, je lichaam gaat naar de klote. En dat besef ik me nu pas en dat is goed ook. Ik schaam me dus niet omdat ik mezelf niet als alcoholist zie. Daarom praat ik er makkelijk over.
Ik zie mezelf nu als geheel-onthouder en van de blauwe knoop
En dat ik pret heb![]()
Ik heb 1000 keer meer pret dan wanneer ik alcohol drink, de stemming is uitermate hoogEn drink ik nu 3 flessen dan gaat de stemming omlaag.
Dus hier is alchol niet stemming-verhogend maar stemming-verlagend te noemen.
En dat is de reden dat ik ook gestopt ben ermee. En ook de conditie uiteraard en de lever hoewel de lever 2 maanden geleden getest is wegens medicatie. ( medicatie is virus-scanneren firewall zoals ik altijd zeg)
spraakwater
Pardon ??!?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:53 schreef displission het volgende:
.....
ohw ja en haar zwarte poesje natuurlijkhehe
![]()
Ik heb 2 katten.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:53 schreef displission het volgende:
jij marietje_34 van gaai weet ik het al zij heeft drie katten
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef displission het volgende:
ik maak sinds kort grapjes over haar poesje..dat weet ze wel hoor..
dan is 't goedquote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef displission het volgende:
ik maak sinds kort grapjes over haar poesje..dat weet ze wel hoor..
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:04 schreef displission het volgende:
ze mag ook een grapje over mijn een oogige slang maken nu..
* displission wacht grapje af
quote:
ik ook!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfffff ik ben moe
Zo... nu eindeijk tijd om deze te beantwoorden.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef totsy het volgende:
[..]
Nok, waarom ben je daar niet gebleven in Afrika, zulk een warm land en hier zo koud ?![]()
Ben wel kurieus hoor als dat mag .
Ga lekker naar bed toequote:Op maandag 13 maart 2006 22:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfffff ik ben moe
Ik had het echt niet in de gaten. EW zei het straks. Toen zag ik het pas.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef gaai het volgende:
Ik zie nu pas dat deze ouwehoer niet genummerd is........en het is nog wel #69![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:18 schreef gaai het volgende:
Ik zie nu pas dat deze ouwehoer niet genummerd is........en het is nog wel #69![]()
![]()
![]()
Ik. Nog heel even. Ja... goed idee... doe jij de volgende maarquote:Op maandag 13 maart 2006 22:30 schreef displission het volgende:
trusten vrouwelijk schoon..wie blijven er nog over?
Waar je vlieg vangt met een visquote:Op maandag 13 maart 2006 22:46 schreef displission het volgende:
nee nu mag ik eens wat verzinnen dromenvanger.
truth #70 waar je een vis vangt met een vlieg
Kan er niks van maken. Maar wat heb je toch met pianospelende vrouwen?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:40 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog wakker
ik zit te piekeren wat mijn droom kan betekenen
Pianospelende vrouwen zijn sexyquote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan er niks van maken. Maar wat heb je toch met pianospelende vrouwen?
Het lijkt wel alsof iedere vrouw waar je ooit over gefantaseerd hebt piano spelen in jouw dromen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Heb zojuist The Skeleton Key bekeken......iemand nog meer hier die deze film heeft gezien?
Ik zal 'm je aanradenquote:
Misschien idealiseer je oude liefdes en doe je dat nu nog niet met je huidige liefde.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Pianospelende vrouwen zijn sexy
ik droom zoiets nooit over mijn huidige liefde
Of ze is teveel bezig met het verleden, maar dat zeg jij inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien idealiseer je oude liefdes en doe je dat nu nog niet met je huidige liefde.
Misschien hang je teveel naar het onbereikbare. Zoals een verleden waar je niet naartoe terug kunt.
als ik dingen uit mijn verleden moet vergeten, ik heb gewoon teveel meegemaaktquote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of ze is teveel bezig met het verleden, maar dat zeg jij inderdaad.
Maar probeer maar eens het verleden achter je te laten en af te sluiten helemaal. Tis niet makkelijk om puur en alleen in het heden te leven. Maar wel mogelijk
Tijd voor sigaret
Is goedquote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef displission het volgende:
plaats hem ook in foklijst paranormale films met een beschijving ok
ik probeer daar weer leven in te krijgen er zijn veel films bijgekomen
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef nokwanda het volgende:
Eigenlijk is het tijd voor mijn bedje. Ik ben niet echt moe nu. Niet de slaapmoeheid iig.
Maar ik pas morgen op op mijn surrogaatkindje van een jaar. Da´s redelijk vermoeiend, hoe heerlijk het ook is met haar.
Dat heeft een behoorlijke impact op een mensenleven.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik dingen uit mijn verleden moet vergeten, ik heb gewoon teveel meegemaakt
ik ben namelijk verkracht op mijn 15de
Mooi gezegd weer Nokquote:Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft een behoorlijke impact op een mensenleven.
Maar de invloed ervan hoeft niet een heel leven lang negatief te zijn. Daar heb je keus en kun je de touwtjes in handen nemen. Besluit je om slachtoffer te blijven, de rest van je leven? Of besluit je om het je sterk te laten maken en accepteer je wie je nu bent, ga je houden van wie je nu bent en neem je de gedeeltelijke oorzaak daarin mee als onderdeel van het proces om te worden wie je nu bent?
Daar ligt de belangrijkste keuze. Niet eens zozeer in wat een mens overkomt maar ik wat je ermee doet.
Heb je professionele hulp?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik dingen uit mijn verleden moet vergeten, ik heb gewoon teveel meegemaakt
ik ben namelijk verkracht op mijn 15de
Ik ben ook niet op msn. Al dagen niet. Ook geen zin nu.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]kun je nagaan hoe ik het elke dag heb Nok + zwanger van de 2de....;)
ben ook niet echt moe maar.....totaal geen zin in msn trouwens, sorry komt wel weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |