abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35994549
Ach.... excuses.... flikker toch op.
Als er iemand excuses zou moeten aanbieden is het Sten zelf. Maar nee.... die zal niets leren van dit hele gebeuren want die vindt dat alles moet kunnen tenzij het haar kant op komt en gaat vooral een hele boel lawaai maken om haar zin te krijgen. Dus naar die excuses kun je gewoon fluiten.

Ow... en Genverbrander...... Toen werd er niet door gegaan op Stens astrale ding in vergelijking met RvdB en haar visie daarop. Zoals ik al zei.... er waren wel mensen die erover begonnen maar die werden door medeusers en ook door mods daarvoor op de vingers getikt om de sfeer niet weer te bederven. Dus stellen dat niemand dat durfde te zeggen klopt niet helemaal.

Nu ben ik de laatste om iemand ervaringen op paranormaal gebied in twijfel te trekken. Ik kan er wel lacherig over doen, of er een mening op hebben. Maar ik noem mij geen expert en kan iemand er niet om bashen. Maar wel op gedrag naar anderen of bepaalde doorzichtige motivaties. Ik heb dat in het verleden al eerder gedaan en voel me dus niet schuldig om dat hier en nu ook te doen.

De fanclub ten spijt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35994635
Wat ik me nou afvraag, waarom is er altijd zoveel drama in TRU? Weinig andere subfora waar mensen zich zo laten meeslepen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_35994653
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef LostFormat het volgende:
Wat ik me nou afvraag, waarom is er altijd zoveel drama in TRU? Weinig andere subfora waar mensen zich zo laten meeslepen.
jij bent nooit in OUD geweest
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 13 maart 2006 @ 16:39:00 #154
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35994709
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef milagro het volgende:

[..]

jij bent nooit in OUD geweest
of in BBH heb ik recent geleerd
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:39:07 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35994712
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hm.. Ik snap alleen het nut niet helemaal van het vermelden van dat Woord van het jaar-linkje en het intrekken van je excuses, lijkt me alleen maar weer onnodig olie op het vuur.
O RLY?

Nee, ik zal stil blijven liggen en me laten schoppen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35994729
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef LostFormat het volgende:
Misschien wel omdat we ondanks tegenstellingen toch wel op de een of andere manier allemaal uit hetzelfde vurige hout gesneden zijn. Zowel believers als non-believers. En omdat de onderwerpen vaak gevoelig liggen in de zin dat ze grote tegengestelden oproepen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 13 maart 2006 @ 16:41:29 #157
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35994790
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

O RLY?

Dat zou ik nou gemeen vinden !
Straks doet het tere charmante en o zo spirituele zieltje haar teentjes nog pijn.... en dan zeker verwachten dat haar ventje haar weer wegdraagt en de boel in orde maakt voor haar....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35994817
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

O RLY?

Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak.

Maargoed ik trek me verder eventjes terug uit dit flametopic, dit kan allemaal niet de bedoeling zijn van een leuk forum.
  maandag 13 maart 2006 @ 16:44:06 #159
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35994868
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak en dat het is afgerond.

Maargoed ik trek me verder eventjes terug uit dit flametopic, dit kan allemaal niet de bedoeling zijn van een leuk forum.
Nee, je hebt gelijk...
we gaan de valse feeks gewoon overladen met liefde en bloemetjes.....

Sir Winston Churchill
  Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:45:36 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35994918
quote:

[..]

Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak.

Je kunt op grensvervaging.nl nog terecht hoor
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 13 maart 2006 @ 16:47:51 #161
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35994995
herstel... ik schijn een fout gemaakt te hebben... excuus

Ik ontving zojuist via de email een bericht dat het niet haar vent maar haar adoptiezoon is.

?

bij deze gecorrigeerd.
Sir Winston Churchill
  Admin maandag 13 maart 2006 @ 16:47:53 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35994996
quote:

[..]

Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt.
Btw, ik ben nog nieteens begonnen, DAT bedoelde ik met, kom eens wat vaker buiten een subforum, en zie iig hoe, wie en wat FOK! is.

Admin maandag 13 maart 2006 @ 17:07:16 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35995618
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
herstel... ik schijn een fout gemaakt te hebben... excuus

Ik ontving zojuist via de email een bericht dat het niet haar vent maar haar adoptiezoon is.

?

bij deze gecorrigeerd.
Huh?

Mijn man Jeroen Oomen, onder de naam visvogel, hij post o.a. in Truth en op computergerelateerde Fok delen waar hij geregeld andere mensen op weg helpt. Zijn website: www.starfix.nl

Na zo’n 35 relaties met soms veel en soms weinig erotische en/of seksuele uitwisselingen (ik reken alle mensen mee met wie ik tenminste gezoend heb), ontmoette ik als docente in 2002 Jeroen, die als leerling bij mij in de klas zat. De liefde laat zich niet dwingen en het eindigde ermee dat ik de school vaarwel zei en voor Jeroen koos.

Jeroen en ik trouwden op 6 januari 2005 en hij nam mijn achternaam aan, omdat wij als modern paar alles precies omgekeerd doen. Lachsmiley - Sten Oomen

Haar man hoor.

maandag 13 maart 2006 @ 17:09:11 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35995664
bij deze wil ik officieel melden dat als ik niet gebanned word als martelaar voor de waarheid
dat ik dan truth ga verneuken, dit forum dus ja..

men wil niet meewerken aan het voorkomen van genocide
massavolkerenmoord ja.

dat is nu aan de gang, en men werkt er liever aan mee.

iedereen die er aan meewerkt is een moordenaar
gelijk aan de duitsers die hitler steunden

ban mij nu maar anders ram ik een rel door dit klote fok forum.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 13 maart 2006 @ 17:10:18 #165
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35995701
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Huh?

Mijn man Jeroen Oomen, onder de naam visvogel, hij post o.a. in Truth en op computergerelateerde Fok delen waar hij geregeld andere mensen op weg helpt. Zijn website: www.starfix.nl

Na zo’n 35 relaties met soms veel en soms weinig erotische en/of seksuele uitwisselingen (ik reken alle mensen mee met wie ik tenminste gezoend heb), ontmoette ik als docente in 2002 Jeroen, die als leerling bij mij in de klas zat. De liefde laat zich niet dwingen en het eindigde ermee dat ik de school vaarwel zei en voor Jeroen koos.
Jeroen en ik trouwden op 6 januari 2005 en hij nam mijn achternaam aan, omdat wij als modern paar alles precies omgekeerd doen. Lachsmiley - Sten Oomen

Haar man hoor.
zou je denken ?

Ik zal het mijn bron doorgeven....
Sir Winston Churchill
pi_35995750
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Genverbrander het volgende:

Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
vind ik ook, ik maakte net in een opwelling een grapje over aliens.dat heeft niets met Stenny te maken.
weet je, ik geloof het allemaal wel hoor,over de aliens (tis maar een woord) we zien ze alleen (nog) niet vanwege dat zij verblijven in die andere dimensie..zo denk ik erover.
verder geloof ik ook wel dat Stenny contact met ze heeft, van mijn part neuken ze daar elkaar een slag in de rondte.
ik zal nooit over iemand lullen die zichzelf niet kan verdedigen omdat ze geband is whatever.
ik heb over iedereen wel een mening wanneer ik daarvan posts lees, soms zeg ik er iets van andere keren vind ik het wel gescheten..het schiet niets op behalve dat je je ei kwijt kan..ok voor jou een uitzondering dan..

jij genverbrander vind ik een grote lul zakhooi..dat kan ik toch wel gewoon zeggen hier?
jij kunt jezelf nog verdedigen, moet jij weten of je dat doet.
vraag nu niet waarom ik je een lul vind, moet ik het weer uitleggen en zo. lees gewoon al je post eens terug, god man wat een slijmlul ben je, oa tegen Stenny. je zit amper in haar kont zo errug slijm je bij dr..en daar houd ik niet van en zeg het je nu. verder snap je er geen reet van, echt geen reet snap je..pijp die Skepsis lul maar, Nanninga of hoe heet die kutknakker kom je wel eens buiten? of lees je de hele tijd sKeptische sites en blaat je het hier na wat je geleerd hebt op die site?
ach, strax ben jij hier ook weg omdat er meer users jou uitkotsen.
kom je dan weer terug onder een andere naam?
wees eens origineel dan.
groetjes.
Zjozke

ps: weet je eens wat het is om iemand de hele tijd in de grond te trappen die zichzelf niet kan verdedigen..(RvdB) het voordeel voor jou is dat je dat wel kan doen.
  maandag 13 maart 2006 @ 17:11:49 #167
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35995760
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze wil ik officieel melden dat als ik niet gebanned word als martelaar voor de waarheid

massavolkerenmoord ja.

prima, ik zal het doorgeven.

ik begrijp geen hout van bovenstaande post, maar de boodschap die jij in de topics gaf ( ik ga het hard spelen.. en de scheldpartij die ik van jou tegenkwam) in combinatie met de banaanvraag lijken mij voldoende om je verzoek in te willigen.
Sir Winston Churchill
  Admin maandag 13 maart 2006 @ 17:12:01 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35995767
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:

massavolkerenmoord ja.

Bij deze.

pi_35996419
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:11 schreef JoZzephus het volgende:

ps: weet je eens wat het is om iemand de hele tijd in de grond te trappen die zichzelf niet kan verdedigen..(RvdB) het voordeel voor jou is dat je dat wel kan doen.
Hij kan zich wel degelijk verdedigen! Afgelopen vrijdag was hij nog op tv. Toen kreeg hij alle kans, toch?
  maandag 13 maart 2006 @ 17:37:46 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35996501
Jeroen Oomen heeft mij toegevoegd op MSN

Weet ik ook wie dat is. Heeft mij toegevoegd en niet eens zich voorgesteld, meteen maar blokkeren.

En over Baaj, die is duidelijk de weg kwijt geraakt. Vind dat altijd triest om te zien, mede omdat ik het herken van mezelf. En dan begrijp ik ook dat mensen de weg kwijt kunnen raken hier op aarde en in dit universum. Tis nota bene een jungle te noemen vaak. Maar dan is het belangrijk dat je met beide benen op de grond blijft staan ook. En dan kun je nog altijd met je hoofd in de wolken zijn.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 13 maart 2006 @ 17:44:01 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35996669
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hè, waarom er nu zo fanatiek ingehakt wordt op een Robbert vd B, omdat gebleken is dat zijn vermeende gaven, ook makkelijk te faken zijn, maar er totaal maar dan ook totaal geen vraagtekens worden gezet bij iemand die zegt astrale sex te hebben met entiteiten, en astrale reizen naar willekeurig wiens huis zegt te kunnen maken.

Sorry, maar als je dat tegen elkaar afzet, is Robbert ineens heel normaal en ook nog eens geloofwaardiger

Zal wel aan mij liggen
Nee dat denk ik ook dus, je bent niet de enige. Als je sex hebt met aliens in gedachtes dan tik je niet helemaal

Ik had dus de herhaling gezien van Stenny bij kopspijkers en daar vertelde ze voor 1 miljoen kijkers dat verhaal Schijnt dus ook dat zij en haar man niet samen in 1 bed slapen, ze slapen in aparte bedden en ze geeft de voorkeur aan sex met aliens en zet haar man op de tweede plek

En dan denkt zij dat ze het recht heeft om Robbert van den Broeke aan te vallen

Laat me niet lachen, ze kan beter zelf een enkele reis psychiater boeken. Duidelijke waanvoorstellingen.

Het is een smalle grens tussen waanvoorstelling en echt visioen. Dus wie weet heeft ze gewoon een fantasie die met haar een loopje aan het spelen is ook. Dat ze waan niet kan onderscheiden van werkelijkheid ook.

En dan kun je verder gaan dat ze via boeken mensen ook aan het lijntje aan het houden is. Zij kan dus ook leugens verspreiden alleen weet ze dat niet omdat ze 100 procent overtuigd is van haar "visioenen".
  Admin maandag 13 maart 2006 @ 17:45:04 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35996695
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Jeroen Oomen heeft mij toegevoegd op MSN

Weet ik ook wie dat is. Heeft mij toegevoegd en niet eens zich voorgesteld, meteen maar blokkeren.

En over Baaj, die is duidelijk de weg kwijt geraakt. Vind dat altijd triest om te zien, mede omdat ik het herken van mezelf. En dan begrijp ik ook dat mensen de weg kwijt kunnen raken hier op aarde en in dit universum. Tis nota bene een jungle te noemen vaak. Maar dan is het belangrijk dat je met beide benen op de grond blijft staan ook. En dan kun je nog altijd met je hoofd in de wolken zijn.
Man van Stenny, voel je vereerd, ze zoeken dus naar medestanders
En Baaj is een supergozer, echt, nu kiest hij even voor een ban, en ik hoor wel weer wanneer het eraf kan

Admin maandag 13 maart 2006 @ 17:46:07 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35996732
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook dus, je bent niet de enige. Als je sex hebt met aliens in gedachtes dan tik je niet helemaal

Ik had dus de herhaling gezien van Stenny bij kopspijkers en daar vertelde ze voor 1 miljoen kijkers dat verhaal Schijnt dus ook dat zij en haar man niet samen in 1 bed slapen, ze slapen in aparte bedden en ze geeft de voorkeur aan sex met aliens en zet haar man op de tweede plek

En dan denkt zij dat ze het recht heeft om Robbert van den Broeke aan te vallen

Laat me niet lachen, ze kan beter zelf een enkele reis psychiater boeken. Duidelijke waanvoorstellingen.
Ik zeg eens he-le-maal niks

maandag 13 maart 2006 @ 17:48:30 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35996802
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

En Baaj is een supergozer, echt, nu kiest hij even voor een ban, en ik hoor wel weer wanneer het eraf kan
Ik heb msn niet vaak aanstaan dus ik zal hem de volgende keer eraf sodemieteren

Baaj kan ik ook goed mee overweg en af en toe een ban aanvragen kan geen kwaad denk ik. Kun je daarna weer fris ertegen aan gaan.

Toen ik nog met chaos in het hoofd op fok uren bezig was, raakte ik ook de weg kwijt in het gebeuren dus zoals ik al zei. Niet alleen op fok! maar ook in het echt, dat ik op fok! de weg kwijt raakte kwam doordat ik de weg in het echt kwijt geraakt was.

Was al de weg kwijt voordat ik op fok! aanwezig was. 2 jaar eerder was dat al gaande, in principe was dat al 26 jaar gaande
  maandag 13 maart 2006 @ 18:00:36 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35997130
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zeg eens he-le-maal niks

Oomen, the oomen...oooeeeeehhhh wat betekend omen? The omen is toch een film van gemaakt of niet?

En dat is geen conspiracy

Maar over the thruth ff, volgens mij komt er nog een tijd dat het forum duidelijker gaat worden, dit forum is voor veel mensen een wazig forum maar ik denk dat je het ooit kunt gaan vergelijken met wetenschap. Ik vind dit forum dus niet wazig maar ik denk dat genoeg mensen op een bepaalde manier richting dit forum kijken in thruth. Ze begrijpen het ook niet goed, en dat kan gebeuren ook.

Ooit zal het paranormale wetenschappelijk worden, niet dat het nodig is, het is eerder prettig te noemen. Ik vind het dus prettig als zaken duidelijk zijn. Gaat het over geesten uit het hiernamaals of over geesten in deze realiteit die rondspoken of vast zitten, dan is het gewoon prettig en leuk om te bewijzen hoe het in elkaar zit. En misschien is er dan veel meer mee mogelijk.

Dan ga ik maar niet praten over apparatuur om te meten maar wie weet dat het ooit gebeurt.

Zo tijd om te rusten, ik probeer rustig te schrijven en niet te snel.

maandag 13 maart 2006 @ 18:07:11 #176
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35997301
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sten verwelkomde Pikki zelfs op GW, terwijl ze Pikki toch zo graag wilde laten bannen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 13 maart 2006 @ 18:26:15 #177
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35997843
soaps dont you love 'm .......en vanavond begint ONM en GTST ook weer
pi_35998047
Toen die RvdB-topics nog liepen dacht ik dat het nooit meer goed zou komen. Maar ik sta werkelijk versteld hoe snel er een aangename sfeer is ontstaan!
  maandag 13 maart 2006 @ 19:24:12 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35999674
Yvonne, Baaj is ongewenst mij aan het uitschelden in mijn fotoboek. Hij heeft de boodschap fout opgevat van mij over het ontspoorde gedrag wat ik over hem zei, en zit mij een beetje te bashen nu. Is hij weer unbanned of heeft hij in het fotoboek geen ban? Hij is duidelijk fout bezig maar dat ligt aan zijn huidige fase. He's totally out of control.

Ik wilde al op een rustige manier reageren op zijn geweldadige benadering maar hij heeft de mogelijkheid tot reageren in zijn fotoboek uitstaan.

Ik wil wel dat die reactie verdwijnt, ik wil een schoon fotoboek dus ik zal het nog in feedback navragen aan knut.
  Admin maandag 13 maart 2006 @ 19:26:08 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35999745
Neem maar even contact op met Knut
Een ban op het forum is niet automatisch eentje in het fotoboek

maandag 13 maart 2006 @ 19:36:01 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36000192
als baajguardian zijn banaanvraag eigenlijk als protest bedoelde en niet als werkelijkheid, heeft ie het verdomd dom verpakt. hoop dat ie snel rustig wordt, want de wereld is zo leuk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 13 maart 2006 @ 19:49:05 #182
139452 gaai
zwarte poes
pi_36000706
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
als baajguardian zijn banaanvraag eigenlijk als protest bedoelde en niet als werkelijkheid, heeft ie het verdomd dom verpakt. hoop dat ie snel rustig wordt, want de wereld is zo leuk.
Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....

*I just realized.....i don't care*
  maandag 13 maart 2006 @ 19:49:57 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36000732
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef gaai het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....

ja ik ook lolleromfg!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 13 maart 2006 @ 20:14:08 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36001616
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Neem maar even contact op met Knut
Een ban op het forum is niet automatisch eentje in het fotoboek
Zal ik doen in feedback straks in het betreffende topic daar Heeft geen haast, helemaal geen haast

Straks of morgen anders overmorgen

Ik zit lekker relaxed bezig te zijn, ik heb niet meer de drang om 12 uur achter elkaar in een stuk door als een idioot te schrijven Na 4 jaar intensief aanwezig zijn kan ik nu om de 10 minuten wat anders gaan doen

Ben mijn hond het alfabet aan het leren
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 21:13:18 #185
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36003802
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zal ik doen in feedback straks in het betreffende topic daar Heeft geen haast, helemaal geen haast

Straks of morgen anders overmorgen

Ik zit lekker relaxed bezig te zijn, ik heb niet meer de drang om 12 uur achter elkaar in een stuk door als een idioot te schrijven Na 4 jaar intensief aanwezig zijn kan ik nu om de 10 minuten wat anders gaan doen

Ben mijn hond het alfabet aan het leren
Ik ben even in de war. Ben jij niet degene die laatst in een topic reageerde dat je gestopt was met blowen? Ik heb wel vaker reacties van je gezien, en ik verbaasde me laatst hoe anders de toon van je posts is geworden. Hoe anders de opzet is.

En wat BG betreft...ik geloof Yvonne direct als ze zegt dat het een goeie gozer is, maar ik ben het eens met wat iemand hier postte. Hij lijkt nogal ontspoort. Ziet overal wat achter, is direct op zijn teentjes getrapt en reageert enorm overtrokken op wat een gewone discussie kan zijn.

Anyway, misschien is de ban wel een goed idee, zijn eigen nog wel, en hij zal vast tot rust zijn gekomen tegen de tijd dat de ban removed wordt.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 13 maart 2006 @ 21:14:51 #186
19194 Oversight
◢◤
pi_36003850
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef Genverbrander het volgende:
Volgens mij is er behoefte aan een aparte 9/11-rubriek. Die lui zijn nog jááren zoet.
Niet het onderwerp veranderen he?

We hadden het over anti-haar!
◢◤
pi_36004192
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Oversight het volgende:
anti-haar
Ja, waarom heeft ze eigenlijk gekozen voor zo'n vreemde username?

Wil ze graag kaal worden? Of is ze fan van Sineád O'Conner? Of Pim Fortuyn?
pi_36004438
Ow.... zullen we het nu laten rusten hier. We hebben allemaal al genoeg gal gespuwd nu. Laat er nu weer een beetje rust terug komen. Het vuurtje is zonder olie ook heet genoeg

Ik moet best lachen om de humor erin hoor... eerlij is eerlijk. Maar ik hou me ook in om niet nog meer rel te krijgen hierover. Genoeg is genoeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 13 maart 2006 @ 21:31:31 #189
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36004479
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Netflier het volgende:

[..]

nou, ze heeft het er over gehad dat ze zichzelf iedere dag helemaal scheert enzo, hoezo teveel details geven
  maandag 13 maart 2006 @ 21:36:38 #190
139452 gaai
zwarte poes
pi_36004667
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Netflier het volgende:

[..]

Kijk eens op de gelijknamige site en al je vragen zullen beantwoord worden.......

alleen doen als je érg nieuwsgierig bent.....ik wil niet spammen ofzo.....
*I just realized.....i don't care*
pi_36004816
Ik heb voor de gein eens anti-haar ingetikt op Google, en heb zodoende een ]website gevonden die Sten gemaakt heeft.

Tja, het is eerlijk gezegd niet echt een onderwerp wat ik uit zal kiezen als ikzelf een website zou willen maken. Maar ja,... ieder zijn meug. Wie weet heeft ze er iets speciaals mee ofzo? Maar goed, misschien komt ze nog weleens posten en dan kan ze er uitleg over geven.
  maandag 13 maart 2006 @ 21:40:56 #192
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36004822
Zeg, ik zag net dat het ranzige Grenswetenschapsblogje down is
Toeval
Wat rot voor die lieden, ze waren net een nieuwe Robbert van den Broeke reeks begonnen
  maandag 13 maart 2006 @ 21:41:17 #193
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36004833
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
Baajguardian is een user die ik graag zie.
Het is echt een hele leuke jongeman.

Op dit moment lijkt hij alleen een beetje dwars/opstandig en als je aankondigd dat je gaat zitten sarren (met wat voor reden dan ook) en al verschillende posts hebt geplaatst met niet te misstane woorden denk ik vanuit mijn modfunctie dat het beter is hem hier even niet te hebben.

Zeker niet na het recente gedonder.
Sir Winston Churchill
pi_36004851
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:36 schreef gaai het volgende:
Kijk eens op de gelijknamige site en al je vragen zullen beantwoord worden.......
had ik dus zojuist gedaan.
  maandag 13 maart 2006 @ 21:42:41 #195
34156 Mirage
Smile !!!
pi_36004885
Nou en nu weer terug naar...

Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl
    fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 22:01:34 #196
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36005664
    Sorry, ik zal iets duidelijker zijn.

We gaan terug naar de orde van de dag !! Zie bovenstaande post.

Napraten mag... is zeer begrijpelijk, maar feedback is vanaf nu weer feedback.
    Kijk even in het vorige feedback topic naar het dudok appelgebakje en regel een appelgebak napraatmeet....
    ik zal dan ook komen.. al was het alleen maar voor de appeltaart !!
    Sir Winston Churchill
      maandag 13 maart 2006 @ 22:04:23 #197
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36005770
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
    Sorry, ik zal iets duidelijker zijn.

We gaan terug naar de orde van de dag !! Zie bovenstaande post.

Napraten mag... is zeer begrijpelijk, maar feedback is vanaf nu weer feedback.
    Kijk even in het vorige feedback topic naar het dudok appelgebakje en regel een appelgebak napraatmeet....
    ik zal dan ook komen.. al was het alleen maar voor de appeltaart !!
    okee
      maandag 13 maart 2006 @ 22:08:37 #198
    70844 Marietje_34
    neuronennetwerkster
    pi_36005931
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef huupia34 het volgende:
    oeps sorry, het mocht niet meer
    dat las je net pas, dus daar kon je niks aan doen Maar nu hebben we het er niet meer over idd
      maandag 13 maart 2006 @ 22:09:27 #199
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_36005956
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef Mirage het volgende:

[..]

[..]

jij maakt er helemaal wat van...
    [..]

en jij denkt dat dat forum er gaat komen ?
    je kent me.

We zullen de noodzaak aantonen!
    quote:
    misschien helemaal onderaan de index zodat het nèt buiten beeld valt

maar hé.. wie weet.. ik ben maar een "modje" dus wat weet ik nou...
    [..]
    de straaljager onder de papieren vliegertjes meen ik me te herinneren....
    quote:
    ik zou er nog een mail achter aan gooien....
    ffe kijken waar de uitkomst blijft
    Gedaan!

nog geen antwoord.
    quote:
    Daarnaast zien wij je punten zeker ook wel in.
    Jij wil ieder punt volledig uitwerken en afmaken.
    Als je een centraal/ compacter topic maakt dan heb je het op pagina 1 idd over vliegtuigbrandstof, op pagina 2 al over de "vreemde"manier waarop de torens ingestort zouden zijn.. en zonder dit onderwerp helemaal belicht en afgehandeld te hebben verzand je al in het onderwerp "de verdwenen camera's" of iets dergelijks.
    Allemaal losse flodders die niet uitgewerkt worden.
    precies, en ik wil geen 72 jaar bezig zijn met onderdeel voor onderdeel, bovendien kun je niet al die ijverige users een zwijgverbod over aanverwante zaken opleggen zonder topics daarvoor....
    quote:
    We laten het even zoals het is,
    En maak het niet tè bont met het openen van topics. !! *dringende ondertoon toevoegd*
    hoe lief ga je voor me zijn straks?
    quote:
    ... in afwachting van je eigen 9/11 subforum
    niet of, maar wanneer is de vraag.....

of het nou via verbeter-voorstel of noodzaak gerealiseerd wordt maakt me niet uit, het komt er.
    ◢◤
      maandag 13 maart 2006 @ 22:09:46 #200
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_36005964
    Hebben jullie het nieuwe topic al gezien ?

Hup ga je even inlezen... hoeft niet alle linkjes maar 2 ervan waar de nadruk op wordt gelegd zijn op zijn minst een scan waard !
    Gert Timmerman
    Sir Winston Churchill
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')