jij bent nooit in OUD geweestquote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef LostFormat het volgende:
Wat ik me nou afvraag, waarom is er altijd zoveel drama in TRU? Weinig andere subfora waar mensen zich zo laten meeslepen.
of in BBH heb ik recent geleerdquote:
O RLY?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hm.. Ik snap alleen het nut niet helemaal van het vermelden van dat Woord van het jaar-linkje en het intrekken van je excuses, lijkt me alleen maar weer onnodig olie op het vuur.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef LostFormat het volgende:
Wat ik me nou afvraag, waarom is er altijd zoveel drama in TRU? Weinig andere subfora waar mensen zich zo laten meeslepen.
Dat zou ik nou gemeen vinden !quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
O RLY?
Nee, ik zal stil blijven liggen en me laten schoppen
Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
O RLY?
Nee, ik zal stil blijven liggen en me laten schoppen
Nee, je hebt gelijk...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak en dat het is afgerond.
Maargoed ik trek me verder eventjes terug uit dit flametopic, dit kan allemaal niet de bedoeling zijn van een leuk forum.![]()
Je kunt op grensvervaging.nl nog terecht hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt. Verder is er bij mijn weten niets gebeurd en dan kom je opeens met deze posts, terwijl al 10x is aangegeven dat FOK nu klaar is met de zaak.
Maargoed ik trek me verder eventjes terug uit dit flametopic, dit kan allemaal niet de bedoeling zijn van een leuk forum.![]()
Btw, ik ben nog nieteens begonnen, DAT bedoelde ik met, kom eens wat vaker buiten een subforum, en zie iig hoe, wie en wat FOK! is.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar je hebt allang teruggeschopt.
Huh?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef Mirage het volgende:
herstel... ik schijn een fout gemaakt te hebben... excuus
Ik ontving zojuist via de email een bericht dat het niet haar vent maar haar adoptiezoon is.
?
bij deze gecorrigeerd.
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Mijn man Jeroen Oomen, onder de naam visvogel, hij post o.a. in Truth en op computergerelateerde Fok delen waar hij geregeld andere mensen op weg helpt. Zijn website: www.starfix.nl
Na zo’n 35 relaties met soms veel en soms weinig erotische en/of seksuele uitwisselingen (ik reken alle mensen mee met wie ik tenminste gezoend heb), ontmoette ik als docente in 2002 Jeroen, die als leerling bij mij in de klas zat. De liefde laat zich niet dwingen en het eindigde ermee dat ik de school vaarwel zei en voor Jeroen koos.
Jeroen en ik trouwden op 6 januari 2005 en hij nam mijn achternaam aan, omdat wij als modern paar alles precies omgekeerd doen. Lachsmiley - Sten Oomen
Haar man hoor.
vind ik ook, ik maakte net in een opwelling een grapje over aliens.dat heeft niets met Stenny te maken.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Genverbrander het volgende:
Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
prima, ik zal het doorgeven.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze wil ik officieel melden dat als ik niet gebanned word als martelaar voor de waarheid
dat ik dan truth ga verneuken, dit forum dus ja..
men wil niet meewerken aan het voorkomen van genocide
massavolkerenmoord ja.
dat is nu aan de gang, en men werkt er liever aan mee.
iedereen die er aan meewerkt is een moordenaar
gelijk aan de duitsers die hitler steunden
ban mij nu maar anders ram ik een rel door dit klote fok forum.
Bij deze.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
bij deze wil ik officieel melden dat als ik niet gebanned word als martelaar voor de waarheid
dat ik dan truth ga verneuken, dit forum dus ja..
men wil niet meewerken aan het voorkomen van genocide
massavolkerenmoord ja.
dat is nu aan de gang, en men werkt er liever aan mee.
iedereen die er aan meewerkt is een moordenaar
gelijk aan de duitsers die hitler steunden
ban mij nu maar anders ram ik een rel door dit klote fok forum.
Hij kan zich wel degelijk verdedigen! Afgelopen vrijdag was hij nog op tv. Toen kreeg hij alle kans, toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:11 schreef JoZzephus het volgende:
ps: weet je eens wat het is om iemand de hele tijd in de grond te trappen die zichzelf niet kan verdedigen..(RvdB) het voordeel voor jou is dat je dat wel kan doen.
Nee dat denk ik ook dus, je bent niet de enige. Als je sex hebt met aliens in gedachtes dan tik je niet helemaalquote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hè, waarom er nu zo fanatiek ingehakt wordt op een Robbert vd B, omdat gebleken is dat zijn vermeende gaven, ook makkelijk te faken zijn, maar er totaal maar dan ook totaal geen vraagtekens worden gezet bij iemand die zegt astrale sex te hebben met entiteiten, en astrale reizen naar willekeurig wiens huis zegt te kunnen maken.
Sorry, maar als je dat tegen elkaar afzet, is Robbert ineens heel normaal en ook nog eens geloofwaardiger
Zal wel aan mij liggen
Man van Stenny, voel je vereerd, ze zoeken dus naar medestandersquote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Jeroen Oomen heeft mij toegevoegd op MSN
Weet ik ook wie dat is. Heeft mij toegevoegd en niet eens zich voorgesteld, meteen maar blokkeren.
En over Baaj, die is duidelijk de weg kwijt geraakt. Vind dat altijd triest om te zien, mede omdat ik het herken van mezelf. En dan begrijp ik ook dat mensen de weg kwijt kunnen raken hier op aarde en in dit universum. Tis nota bene een jungle te noemen vaak. Maar dan is het belangrijk dat je met beide benen op de grond blijft staan ook. En dan kun je nog altijd met je hoofd in de wolken zijn.
Ik zeg eens he-le-maal niksquote:Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook dus, je bent niet de enige. Als je sex hebt met aliens in gedachtes dan tik je niet helemaal
Ik had dus de herhaling gezien van Stenny bij kopspijkers en daar vertelde ze voor 1 miljoen kijkers dat verhaalSchijnt dus ook dat zij en haar man niet samen in 1 bed slapen, ze slapen in aparte bedden en ze geeft de voorkeur aan sex met aliens en zet haar man op de tweede plek
![]()
En dan denkt zij dat ze het recht heeft om Robbert van den Broeke aan te vallen
Laat me niet lachen, ze kan beter zelf een enkele reis psychiater boeken. Duidelijke waanvoorstellingen.
Ik heb msn niet vaak aanstaan dus ik zal hem de volgende keer eraf sodemieterenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man van Stenny, voel je vereerd, ze zoeken dus naar medestanders
En Baaj is een supergozer, echt, nu kiest hij even voor een ban, en ik hoor wel weer wanneer het eraf kan
quote:
Sten verwelkomde Pikki zelfs op GW, terwijl ze Pikki toch zo graag wilde laten bannenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man van Stenny, voel je vereerd, ze zoeken dus naar medestanders
En Baaj is een supergozer, echt, nu kiest hij even voor een ban, en ik hoor wel weer wanneer het eraf kan
Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
als baajguardian zijn banaanvraag eigenlijk als protest bedoelde en niet als werkelijkheid, heeft ie het verdomd dom verpakt. hoop dat ie snel rustig wordt, want de wereld is zo leuk.
ja ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen...ik blíjf ban-aanvraag als banaan-vraag lezen.....
![]()
Zal ik doen in feedback straks in het betreffende topic daarquote:Op maandag 13 maart 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Neem maar even contact op met Knut
Een ban op het forum is niet automatisch eentje in het fotoboek
Ik ben even in de war. Ben jij niet degene die laatst in een topic reageerde dat je gestopt was met blowen? Ik heb wel vaker reacties van je gezien, en ik verbaasde me laatst hoe anders de toon van je posts is geworden. Hoe anders de opzet is.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zal ik doen in feedback straks in het betreffende topic daarHeeft geen haast, helemaal geen haast
Straks of morgen anders overmorgen
Ik zit lekker relaxed bezig te zijn, ik heb niet meer de drang om 12 uur achter elkaar in een stuk door als een idioot te schrijvenNa 4 jaar intensief aanwezig zijn kan ik nu om de 10 minuten wat anders gaan doen
Ben mijn hond het alfabet aan het leren
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef Genverbrander het volgende:
Volgens mij is er behoefte aan een aparte 9/11-rubriek. Die lui zijn nog jááren zoet.
Ja, waarom heeft ze eigenlijk gekozen voor zo'n vreemde username?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:14 schreef Oversight het volgende:
anti-haar
nou, ze heeft het er over gehad dat ze zichzelf iedere dag helemaal scheert enzo, hoezo teveel details gevenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft ze eigenlijk gekozen voor zo'n vreemde username?![]()
Wil ze graag kaal worden? Of is ze fan van Sineád O'Conner? Of Pim Fortuyn?
Kijk eens op de gelijknamige site en al je vragen zullen beantwoord worden.......quote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft ze eigenlijk gekozen voor zo'n vreemde username?![]()
Wil ze graag kaal worden? Of is ze fan van Sineád O'Conner? Of Pim Fortuyn?
Baajguardian is een user die ik graag zie.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
als baajguardian zijn banaanvraag eigenlijk als protest bedoelde en niet als werkelijkheid, heeft ie het verdomd dom verpakt. hoop dat ie snel rustig wordt, want de wereld is zo leuk.
had ik dus zojuist gedaan.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:36 schreef gaai het volgende:
Kijk eens op de gelijknamige site en al je vragen zullen beantwoord worden.......
okeequote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
Sorry, ik zal iets duidelijker zijn.
We gaan terug naar de orde van de dag !! Zie bovenstaande post.
Napraten mag... is zeer begrijpelijk, maar feedback is vanaf nu weer feedback.
Kijk even in het vorige feedback topic naar het dudok appelgebakje en regel een appelgebak napraatmeet....
ik zal dan ook komen.. al was het alleen maar voor de appeltaart !!
dat las je net pas, dus daar kon je niks aan doenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef huupia34 het volgende:
oeps sorry, het mocht niet meer
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
jij maakt er helemaal wat van...
[..]
en jij denkt dat dat forum er gaat komen ?
quote:misschien helemaal onderaan de index zodat het nèt buiten beeld valt
![]()
maar hé.. wie weet.. ik ben maar een "modje" dus wat weet ik nou...
[..]
quote:ik zou er nog een mail achter aan gooien....
ffe kijken waar de uitkomst blijft
quote:Daarnaast zien wij je punten zeker ook wel in.
Jij wil ieder punt volledig uitwerken en afmaken.
Als je een centraal/ compacter topic maakt dan heb je het op pagina 1 idd over vliegtuigbrandstof, op pagina 2 al over de "vreemde"manier waarop de torens ingestort zouden zijn.. en zonder dit onderwerp helemaal belicht en afgehandeld te hebben verzand je al in het onderwerp "de verdwenen camera's" of iets dergelijks.
Allemaal losse flodders die niet uitgewerkt worden.
quote:We laten het even zoals het is,
En maak het niet tè bont met het openen van topics.!! *dringende ondertoon toevoegd*
quote:... in afwachting van je eigen 9/11 subforum
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |