quote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef Marietje_34 het volgende:
En nu heeft Sten haar stukje weer weggehaald zie ik![]()
Truth feedback 17quote:Op maandag 13 maart 2006 10:46 schreef Freethinker het volgende:
Is het misschien een idee om al die 9/11 topics in een centraal topic onder te brengen? Ik vind het zo'n onoverzichtelijke bende worden nu met al die afzonderlijke topics.![]()
Dat zei de user ook al... "als ik alle topics één voor één moeten openen en afhandelen, dan ben ik 72 als ik klaar ben"quote:Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef Genverbrander het volgende:
Volgens mij is er behoefte aan een aparte 9/11-rubriek. Die lui zijn nog jááren zoet.
Oh mosterd na de maaltijd enzo dusquote:Op maandag 13 maart 2006 10:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Truth feedback 17
De topics op zich zijn zeker wel gewenst, maar ook mij viel het idd op dat er nu wel heel erg veel tegelijk de grond uit schieten.
Ik heb in het vorige deel ( ja ja wat gaat dat vandaag de dag snel allemaal) al iets daarover gezegd.
De reactie die daarop kwam bevat zeker ook goede punten vind ik, we zijn dus nog even in overleg. Vanmiddag moet ik nog even antwoorden. (ben nu verschillende dingen tegelijk aan het doen... )
Ik snap ook niet waarom ze dan niet gewoon weg blijft. Sten is wel vaker met ruzie vertrokken van andere fora, maar volgens haar ligt het altijd aan anderen, die er niet tegen kunnen dat zij zo 'eerlijk, skeptisch, rechtstreeks, direct, vulmaarin' is, dit bleek ook vaak in de RvdB-topics. Kennelijk niet in staat om ook eens kritisch naar zichzelf te kijken, het ligt altijd aan anderen.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
"ik wil niets met dat forum te maken hebben... helemaal niets... maar ik blijf wel over en tegen ze praten.... maar ondanks dat wil ik toch echt helemala níets met ze te maken hebben".
Tsja... ik denk dat ze dit gewoon met zichzelf uit moet vechten.
Waarschijnlijk is ze er gewoon nog niet helemaal uit.
Ik hoop dat de ruzie in haar hoofd snel over is![]()
en ook het praten namens anderen.
Men hoopt nu zoveel mogelijk topics in de hoop dat ik ze niet allemaal af kan om de "sekteleden" verbale billekoek te geven.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zei de user ook al... "als ik alle topics één voor één moeten openen en afhandelen, dan ben ik 72 als ik klaar ben"![]()
wat een humorquote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef klez het volgende:
[..]
Men hoopt nu zoveel mogelijk topics in de hoop dat ik ze niet allemaal af kan om de "sekteleden" verbale billekoek te geven.![]()
Het is tenslotte veel leuker als je het allemaal met elkaar eens bent.
die lui van het rvb topic ook nog volgens m j(blij dat ik me na een deeltje of 20 uit dat wespennest heb teruggetrokken)quote:Op maandag 13 maart 2006 10:55 schreef Genverbrander het volgende:
Volgens mij is er behoefte aan een aparte 9/11-rubriek. Die lui zijn nog jááren zoet.
Uhm...van de ene criticus naar een andere. Ik vind nu eigenlijk wel dat je een beetje op moet gaan houden. Je zit nu gewoon nog na te trappen, en je wil het laatste woord hebben volgens mij. Het is nu wel goed geweest toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:04 schreef klez het volgende:
[..]
Men hoopt nu zoveel mogelijk topics in de hoop dat ik ze niet allemaal af kan om de "sekteleden" verbale billekoek te geven.![]()
Het is tenslotte veel leuker als je het allemaal met elkaar eens bent.
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhm...van de ene criticus naar een andere. Ik vind nu eigenlijk wel dat je een beetje op moet gaan houden. Je zit nu gewoon nog na te trappen, en je wil het laatste woord hebben volgens mij. Het is nu wel goed geweest toch?
quote:
quote:Ik óók hoor, maar ik proef dat je van truth geen 9/11 wil maken, én natuurlijk helemaal terecht...
[..]
Voor 69 jou doe ik alles...
Mijn punt is al gemaakt, ik heb denk ik duidelijk genoeg aangetoond dat als we met een 9/11 topic écht ergens willen komen, we de zaken héél goed moeten gaan scheiden, zowel op criterium feit/ fictie, en óók op informatie/ bewuste desinformatie.
Om dat mogelijk te kunnen maken zullen we een héééleboel details appart moeten gaan belichten volstrekt los van de overige zaken/ omstandigheden/ discussies....
[..]
Tegenvoorstel, lees al die OP's en vraag je af hoe dat in 1 topic zou moeten passen, vraag je dan af hoe je de discussie als TS overzichtelijk kunt houden en daadwerkelijk gericht met een groep users een einddoel bereiken zonder zoals nu al het geval is te verzanden in welles/ nietus/ offtopic,....
En vraag je daarna af of dát dan nog te modereren valt...
[..]
Is dat een alternatief? zie hierboven....
Kom 's met een passende TT bijvoorbeeld ?
9/11 feiten: ooggetuigen & ook de afwijkingen in verklaringen & ook de vluchtplannen & ook ...?
[..]
quote:Been there, done that.
Die verzanden altijd in welles/ nietus/ offtopic omdat de opmerkingen wel raakvlak met 9/11 algemeen hebben kún je er dan niets mee.....
[..]
Oplossing al voorgesteld in het hogere FB. 9/11 forum
ik heb er nog een mail naar de fa's en a's achteraangestuurd met redenen enzo...
Dago heeft beloofd dat ie het meeneemt naar iets wat ze "achter" noemen?
![]()
quote:ik verdenk 'm er stiekum van dattie dan de dalai lama om advies mailt.....
![]()
Daarnaast zien wij je punten zeker ook wel in.quote:iteejer schreef
misschien een idee om een thematische samenvatting te maken, waarin de diverse visies en argumenten rond de diverse twistpunten worden neergezet?
bv per wtc, (wtc1, wtc2, etc)
en ook per item: wat voor vliegtuig, hulpdiensten, wat wist de regering, etc.
dan heb je ook een mooi ding voor de wiki overigens!
Je moet niet zeuren.. jij bent al "beloond" met een prachtig schepsel in een draagzak.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef klez het volgende:
[..]
Ik zal het nu echt niet meer doen.
Ik wil gerechtigheid; de tientallen andere reactie die kwetsend zijn moeten ook gemod worden.
blijven liggen mag ookquote:Op maandag 13 maart 2006 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Slikken en doorlopen... dat is ook wat jullie mannen van vrouwen verwachten
Vooruit dan. Ik hou toch niet van naspel. Op naar het volgende topic! Kijken hoe ik mensen kan "genezen" zonder de regels te overtreden...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je moet niet zeuren.. jij bent al "beloond" met een prachtig schepsel in een draagzak.
De volgende kwetsende opmerking kom ik vanzelf tegen.
Ik ga nu ècht niet een week teruglezen, bad luck dat ik ziek was en sinds ik weer online ben er verschillende zaken liepen die mijn aandacht vroegen (zowel privé als via fok).
Jij moet oppassen. Jou ruzie liep veel hoger op dan de mijne; je hebt gewoon geluk dat je opponent niet meteen hier naar toe is gerend.quote:
goesso jij !quote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef klez het volgende:
[..]
Vooruit dan. Ik hou toch niet van naspel. Op naar het volgende topic! Kijken hoe ik mensen kan "genezen" zonder de regels te overtreden...![]()
die is vast blijven liggen...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef klez het volgende:
[..]
Jij moet oppassen. Jou ruzie liep veel hoger op dan de mijne; je hebt gewoon geluk dat je opponent niet meteen hier naar toe is gerend.![]()
en maar blijven etteren met je steekjes onder de gordel.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef klez het volgende:
[..]
Jij moet oppassen. Jou ruzie liep veel hoger op dan de mijne; je hebt gewoon geluk dat je opponent niet meteen hier naar toe is gerend.![]()
quote:
dat zal ik doen, en dat deed ik ook altijd al. lees al mijn posts maar.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:19 schreef klez het volgende:
[..]
![]()
Zullen we er nu echt een streep onder zetten?
Huupia, laat in het volgende topic zien dat je een serieuze inhoudelijke discussie kunt voeren. Beperk ik me ook daartoe.![]()
Dit was nou ook niet nodig!quote:Op maandag 13 maart 2006 09:52 schreef Mirage het volgende:
ze heeft vast een epileerbeurt over geslagen.
Of zou ze op andere vlakken al te lang droog staan ?
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:01 schreef Mirage het volgende:
nou nog even en ik vraag een ban aan voor mijzelf wegens verbaggeren van tru feedback...
En dat voor een vrouw die net bevallen isquote:Op maandag 13 maart 2006 11:53 schreef Mirage het volgende:
En wat dan nog? Dat ze maar boos blijft. Ik heb niet gepost in die topicreeks (misschien in topic 1 of 2) maar het viel mij ook op dat ze totaal geen kritiek kan verdragen. Maar ze had wel 'contact' met geesten die rond RvdB hingenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef Netflier het volgende:
[..]
Dit was nou ook niet nodig!![]()
Hoewel ik denk dat een diplomatische houding ook niets zal veranderen. Ze zal voorlopig nog boos blijven.
ow ja, volgens haar houdt Robbert zich op met kwade geesten van Hades ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wat dan nog? Dat ze maar boos blijft. Ik heb niet gepost in die topicreeks (misschien in topic 1 of 2) maar het viel mij ook op dat ze totaal geen kritiek kan verdragen. Maar ze had wel 'contact' met geesten die rond RvdB hingen. Kom nou zeg. En dan ook nog in een van de laatste topics roepen dat ze RvdB vanaf het begin doorhad terwijl ze in het begon nogal vol was van 'm.
Daarmee vind ik dat ze zelf ook nogal door de mand valt als iemand die 'gaven' heeft. Als RvdB nep is (en naar mijn mening is ie dat) dan hadden de entiteiten waarmee zij contact heeft dat toch wel door kunnen geven? Dan had ze niet 42 nutteloze topics hoeven openen.
Ik vind dr nogal een omhoog gevallen madam, die erg vol is van zichzelf en vooral niet tegen kritiek kan. Ik geloof persoonlijk ook niet dat zij enige gaven heeft. Ik geloof wel dat ze zelf gelooft dat ze die heeft.
Het slijmt en heeft tietenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hè, waarom er nu zo fanatiek ingehakt wordt op een Robbert vd B, omdat gebleken is dat zijn vermeende gaven, ook makkelijk te faken zijn, maar er totaal maar dan ook totaal geen vraagtekens worden gezet bij iemand die zegt astrale sex te hebben met entiteiten, en astrale reizen naar willekeurig wiens huis zegt te kunnen maken.
Sorry, maar als je dat tegen elkaar afzet, is Robbert ineens heel normaal en ook nog eens geloofwaardiger
Zal wel aan mij liggen
Tieten ? jaja dubbel zoveel nuquote:
ja, ik ben geen vent en val niet op vrouwen, daarom begrijp ik het ws nietquote:
Milagro is een 2.04 lange bouwvakker met een bierbuik jahquote:
en waarschijnlijk ook met tieten danquote:Op maandag 13 maart 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Milagro is een 2.04 lange bouwvakker met een bierbuik jah
Site is down, maar hier is tie in google cache.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:00 schreef yvonne het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1118.html
Euhm, ja,
ik trek geloof ik m'n zo welgemeende excuses van gisteren maar weer in denk ik...
"En sten Oomen neukt met buitenaardse wezens. Ze lijdt aan een persoonlijkheids stoornis en krijgt nu minder aandacht vandaar dat ze er alles aan doet om dit woord op 1 te krijgen"quote:Op maandag 13 maart 2006 16:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Site is down, maar hier is tie in google cache.
wat is er precies mee, Yvonne?
Dat IS ook wel eens geopperd. Maar dat was offtopic. En dat zou weer es in een grote flame uitmonden dus werd het heel snel in de kiem gemoord want daar had niemand echt zin in.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hè, waarom er nu zo fanatiek ingehakt wordt op een Robbert vd B, omdat gebleken is dat zijn vermeende gaven, ook makkelijk te faken zijn, maar er totaal maar dan ook totaal geen vraagtekens worden gezet bij iemand die zegt astrale sex te hebben met entiteiten, en astrale reizen naar willekeurig wiens huis zegt te kunnen maken.
Sorry, maar als je dat tegen elkaar afzet, is Robbert ineens heel normaal en ook nog eens geloofwaardiger
Zal wel aan mij liggen
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
"En sten Oomen neukt met buitenaardse wezens. Ze lijdt aan een persoonlijkheids stoornis en krijgt nu minder aandacht vandaar dat ze er alles aan doet om dit woord op 1 te krijgen"
Dat dus, het is blijkbaar een algemeen feit.
Dus die oh zo welgemeende excuses trek ik in
Precies, op het moment merk ik weinig van die zogenaamde tolerantie voor de minder gangbare opvattingen in TRU. Opvallend ook dat veel mensen nu vallen over de astrale seks van Stenny, terwijl je er zelden wat over hoorde toen ze hier zelf nog postte. Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat IS ook wel eens geopperd. Maar dat was offtopic. En dat zou weer es in een grote flame uitmonden dus werd het heel snel in de kiem gemoord want daar had niemand echt zin in.
Juist omdat dit Truth is waar we elkaar eigenlijk niet aan zouden moeten vallen op vermeende gaven. Ook niet tegen Sten en ook niet als zij dat wel doet. Daar zit ook een les in.
Tis goed met je hoor.quote:
Sorry hoor, maar mag ik hier even hartelijk om lachenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
Ja dat klopt, ik heb het hier ook niet tegen jou, jij hebt het luid en duidelijk op het forum geroepen en Stenny heeft uitgebreid weerwoord gegeven over de mail.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mag ik hier even hartelijk om lachen
Je was notabene een van de 100 cc's in de mailwissel.
Hm.. Ik snap alleen het nut niet helemaal van het vermelden van dat Woord van het jaar-linkje en het intrekken van je excuses, lijkt me alleen maar weer onnodig olie op het vuur.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tis goed met je hoor.
De dame zei in mails dat ik de reden van hun wegblijven ( as if) van FOK! niet zou durven te melden,
die reden is keurig vermeld, alleen hebben de excuses nu weinig nut meer, is het wel?
Snap je dan niet dat de kritiek niet eens naar Sten is zozeer?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Precies, op het moment merk ik weinig van die zogenaamde tolerantie voor de minder gangbare opvattingen in TRU. Opvallend ook dat veel mensen nu vallen over de astrale seks van Stenny, terwijl je er zelden wat over hoorde toen ze hier zelf nog postte. Heb dan de ballen om het tegen haar te zeggen als ze ook kan antwoorden.
nou nou, van klonen is mevrouw ook niet vies en zij blaat toch ook op genoeg logjes leesbaar voor iedereen ?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik heb het hier ook niet tegen jou, jij hebt het luid en duidelijk op het forum geroepen en Stenny heeft uitgebreid weerwoord gegeven over de mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |