Whehe, die heeft er dus 11 zelf gebruikt?quote:
61quote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Whehe, die heeft er dus 11 zelf gebruikt?
Whehe, en vanaf wanneer kan je die dingen in huis hebben...quote:
Ach ja.. als je verder geen seksleven hebt is dat inderdaad de beste optie.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef Furia het volgende:
als ik ze binnen heb van CZ ga ik ze hier ook verkopen hoo0r!
belangstelling?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Whehe, en vanaf wanneer kan je die dingen in huis hebben...
Nee hoor, ik wilde ff uitrekenen in hoeveel dagen ie er 61 condooms door had gewiptquote:
ja das lastig, ik heb ze nog niet gehad en wee tniet wanneer hij ze gekregen heeft.. misschien heeftie er ook al een hoop verkocht. 60 ofzo hihi en die andere is verbruikt toen hij erachter kwam dat het voor rukken niet nodig wasquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde ff uitrekenen in hoeveel dagen ie er 61 condooms door had gewipt![]()
Of nog erger,misschien heeft hij ze wel gebruikt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:49 schreef LasTeR het volgende:
Wie koopt er dan condooms van andere mensen via marktplaats? Ik zag net dat sommige mensen die ook willen verkopen.
Ik bedoel, mss heeft die persoon er wel gaatjes in geprikt of andere dingetjes die op het eerste oog niet zo opvallen.
![]()
Waarschijnlijk toch 11, aangezien je eerst één doos met 50 stuks krijgt, en als je die ophebt/je behoefte hebt aan een nieuwe voorraad, moet je bellen/formuliertje insturen, of zoiets, en dan krijg je de andere 50..quote:
Ben je van plan die te gebruiken of zou je ze door willen sturen?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch 11, aangezien je eerst één doos met 50 stuks krijgt, en als je die ophebt/je behoefte hebt aan een nieuwe voorraad, moet je bellen/formuliertje insturen, of zoiets, en dan krijg je de andere 50..
'K weet het ook niet precies, weet alleen wel dat er ook naar mij zo'n pakketje onderweg is![]()
phhh... red je het niet met je eigen 100 stuks?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ben je van plan die te gebruiken of zou je ze door willen sturen?![]()
De titel van die marktplaatsadvertentie uit de OP. Ben ik nou de enige die er eerst per vergissing hele andere dingen bij dacht of ben ik nou oversekstquote:39 condooms in doos te koop
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Lippie85 het volgende:
Wie laat zich dan ook naaien met condooms?
Ik heb geen CZ ofzo. Ben nog maar 16 opzich, en heb dus geen eigen zorgverzekering. Maar anders moet ik telkens weer kopen he.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
phhh... red je het niet met je eigen 100 stuks?
Heb je al wel seksuele voorlichting gehadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb geen CZ ofzo. Ben nog maar 16 opzich, en heb dus geen eigen zorgverzekering. Maar anders moet ik telkens weer kopen he.
Het is mijn vriendin, als bijna 5 maanden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb je al wel seksuele voorlichting gehad![]()
Of als je er dan toch zo veel nodig denkt te hebben, doe allebei een testje en laat die arme meid de pil gebruiken.. of blijf uit de buurt van sletjes![]()
Ik hou ze liever zelf![]()
Soppig. Bespaar me.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is mijn vriendin, als bijna 5 maanden.Maar eerste keer doen we het meestal met condoom om, anders word het te soppig.
Want ja, deze jongen kan geen genoeg krijgen.
![]()
Ben ik dan de enige die deze zin anders opvat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef LasTeR het volgende:
Maar eerste keer doen we het meestal met condoom om,
Maar de eerste keer van een reeks van meerdere keren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die deze zin anders opvat?
Wat heeft het dan uberhaubt voor zin om een condoom te gebruiken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is mijn vriendin, als bijna 5 maanden.Maar eerste keer doen we het meestal met condoom om, anders word het te soppig.
Want ja, deze jongen kan geen genoeg krijgen.
![]()
Zou jij door je eigen zaad heen willen raggen dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 05:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat heeft het dan uberhaubt voor zin om een condoom te gebruiken?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |