Slaat nergens op, voor PSV was het seizoen 98/99 een van de meest beroerde in de recente geschiedenis, nog zaten er dat seizoen gemiddeld ruim 26.000 man. En dat was nog voor de verbouwing.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:42 schreef snabbi het volgende:
[..]
Wanneer PSV of Ajax zou presteren zoals Feyenoord op het moment speelt zouden er waarschijnlijk maar 10.000 mensen zitten.
Hij liet verleden jaar een stabiel Feyenoord spelen dat helaas net tekort kwam om prijzen te pakken, merkwaardig dat hij er dan dit jaar ineens niets van kan, zijn verleden als coach en asistent leert ons anders.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:20 schreef PPWB84 het volgende:
Erwin Koeman lijkt me wel een verstandige en sympathieke man. Volgens mij heeft Feyenoord simpelweg een vrij slecht team.
Jij hebt het over 1 seizoen, ik over een iets langere periode.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
Slaat nergens op, voor PSV was het seizoen 98/99 een van de meest beroerde in de recente geschiedenis, nog zaten er dat seizoen gemiddeld ruim 26.000 man. En dat was nog voor de verbouwing.
dit zooitje is niet aan de praat te krijgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef DenniZZ het volgende:
Ik denk dat Erwin niet de juiste man is om dit zooitje aan de praat te krijgen.
Misschien 'n klusje voor Marco van Basten met de 020 crewquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dit zooitje is niet aan de praat te krijgen![]()
Ik niet. Ook Ajax is gebaat bij een sterk Feyenoord.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:38 schreef toma het volgende:
ik vind t eigenlijk wel vermakelijk als Ajacied
Nee idd ligt aan het klote bestuur,vind het wel raar dat Koeman de spelers 3 dagen heeft vrij gegeven.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt niet aan Koeman.
Koeman motiveert z'n team niet.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt niet aan Koeman.
Geloof er niks van...quote:Derksen : "Slory en Bruins naar Feyenoord"
Bron: FR-Fans.nl
Johan Derksen wist in Voetbal Insite te melden dat Feyenoord Andwele Slory en Luigi Bruins van Excelsior heeft gecontracteerd. Volgens Derksen zou het duo vanaf volgend seizoen deel gaan uitmaken van de selectie van Erwin Koeman. Feyenoord zelf wilde het bericht niet bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |